call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت موسیقی؛ ۴ گام طلایی

music.

طراحی سایت برای موسیقی

پذیرای این نوشته ما با موضوع طراحی سایت برای موسیقی باشید. روش‌های متنوعی برای طراحی یک وب‌سایت برای موسیقی وجود دارد. امروزه حضور یافتن در دنیای موزیک با روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است. برای آن که مسیر ارائه و این حضور برای علاقه‌مندان هموار شود، قطعاً یکی از راه‌ها طراحی سایت موسیقی است. در این مقاله قصد معرفی مزایا و اهمیت، مراحل طراحی سایت و عناصر ضروری طراحی یک وب‌سایت در حوزه موزیک را برای شما داریم.

web for music
job

چه مشاغلی باید سراغ طراحی سایت موسیقی بروند؟

مشاغل زیادی کارشان به حوزه موسیقی ربط دارد. تمامی خدماتی که در زمینه سئوی سایت انجام می‌شود، می‌تواند به وب‌سایت‌های موسیقی هم کمک کند، چه بسا که این وب‌سایت‌ها برای بیشتر دیده شدن به سئو سایت محتاج باشند. علاوه بر این طراحی سایت موسیقی، می‌تواند برای تمامی خوانندگان، آهنگسازان و نوازندگان مؤثر باشد. همچنین مشاغلی که در زمینه آموزش موسیقی فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند با سفارش ساخت یک وب‌سایت به شناخته شدن خود کمک کنند.

اهمیت طراحی سایت برای موسیقی

از آنجا که امروزه موسیقی در هر سبک و نوعی جایگاه ویژه‌ای در زندگی ما دارد و نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کند، وب‌سایت‌های موزیک هم به همان اندازه ترافیک‌شان بالا رفته است. از طرف دیگر که این سایت‌ها ترافیک بالایی دارند، می‌توان آنها را بستری برای تبلیغ کسب و کار خود در نظر گرفت. به همین دلیل طراحی سایت موسیقی علاوه بر یک سرگرمی می‌تواند یک درآمدزا هم باشد. علاوه بر آن در زمینه آموزش هم می‌توانند فعالیت داشته باشند. همچنین مانع اتلاف وقت و هزینه ما هم خواهند شد. با وجود این حساسیت‌هایی که این نوع وب‌سایت‌ها دارند، باید آن را به شرکت‌ها و مؤسسات معتبر و متبحر سپرد. روی نبض مارکتینگ برای سایت‌تان حساب کنید.

web music

چرا نبض مارکتینگ؟

نبضِ مارکتینگ، یک آژانس خلاقیت با چند تیم متخصص و پویاست که در زمینه‌های خدمات بازاریابی دیجیتال فعال است.

در حال حاضر تیم‌های تولید محتوا، طراحی سایت، شبکه‌های اجتماعی و تیم کارشناسان سئو در کنار هم هستیم تا به صورت تخصصی و با هزینه‌ای مناسب، در حوزه‌های مختلف به فعالیت بپردازیم.

Project_59-06 (1)
طراحی سایت رامونا
کلینیک زیبایی رامونا
ronaknil
لوازم ناخن روناک نیل
ariasmart
فروشگاه آریا اسمارت
adibvakil
وکالت (ادیب وکیل)
khorshidpars
لوازم اشپزخانه خورشید پارس
boronzin
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین

همواره برای وب‌سایت خود روی مشاوره رایگان ما حساب کنید.

info@nabzemarketing.com

تعرفه هزینه طراحی سایت موسیقی

معمولاً هزینه طراحی سایت در حوزه موسیقی مناسب است. با طراحی سایت می‌توانید امکانات بیشتری به سایت خود اضافه کنید و این بسته به نوع خدمات و امکانات سایتی است که برای شما طراحی می‌شود. اما با وجود همین تفاوت در امکانات و ویژگی‌ها میتوان گفت تعرفه‌های متفاوتی برای این گونه وب‌سایت‌ها وجود دارد.

expence-M

مزایای ایجاد سایت موسیقی

مواردی که مزایای طراحی سایت موسیقی در بر می‌گیرد مرتبط با موارد اهمیت آن است، یعنی مزایای طراحی برای این نوع فعالیت، دلیل اهمیت آن است. از لحاظ ارزش گذاری می‌توان گفت با ویژگی‌ها و امکاناتی که سایت موسیقی دارد و در اختیار شما می‌گذارد قطعاً ارزش صرف بالا را هم دارد.

صاحبان این گونه وبسایت‌ها به خوبی این را می‌دانند که وبسایتی که طراحی کرده‌اند سرانجام بازدیدکنندگان زیادی خواهد داشت. به همین دلیل سایت در مدت زمان نه چندان زیادی به درآمدزایی می‌رسد.

اگر با دقت بیشتری به روند رشد این وب‌سایت‌ها نگاه کنید حتماً متوجه این خواهید شد که درآمد و منبع اصلی مالی آنها به غیر از فروش فایل‌های فیلم و آلبوم‌های موسیقی، تبلیغات در این گونه وب‌سایت‌هاست. به طوری که سراسر صفحه سایت، از هدر تا فوتر به روش‌های مختلف به تبلیغات مشاغل دیگر اختصاص یافته است که در قبال آن درآمدزایی بالایی را دارند.

۴ گام طلایی در ساخت سایت موسیقی

وقتی تصمیم به طراحی سایت موسیقی گرفتید، برای اجرای آن باید با یک شرکت معتبر پروژه خود را پیش ببرید. در این چند سطر ۴ نکته که  را که به رابط کاربری مربوط میشوند در حین اجرای پروژه مورد اشاره قرار می‌دهیم.

roadgolden

۱. توجه به وسعت طیف رنگی

توجه به طیف رنگی می‌تواند سبب ماندگاری آن سایت در ذهن مخاطب شود. یک انتخاب غلط می‌تواند میزان کاربران ما را کاهش دهد.

۲. انتخاب تصاویر حرفه‌ای

زیرا عامل تعیین‌کننده‌ای است و برای جذب مخاطب بسیار موثر است. به پس‌زمینه های تصاویر خود نیز دقت کنید. همچنین اگر وب‌سایت‌تان آموزشی است از تصاویر واقعی استفاده کنید.

۳. تایپوگرافی

کاربر همواره به دنبال متن‌های راحت و خوانا هستند و از آنجا که متن‌های زیادی در سایت‌های موسیقی وجود دارد، اندازه فونت و نوع آنها، عناوین و سربرگ ها و رنگ متن اصلی اهمیت زیادی دارد.

۴. واکنش گرا

این نکته را باید دانست که کاربران سایتهای موسیقی باید بتوانند از طریق گوشی و سایر دستگاه‌های هوشمند به سایت وارد شوند.

مراحل طراحی سایت موسیقی

تعیین هدف

ابتدا اهداف خود را از طراحی سایت مشخص کنید.

طراحی ابتدایی عناصر بصری

این قسمت(UI/UX) بیانگر نمای سایت است.

تولید محتوا برای سایت

فراموش نکنید تولید محتوا باید طبق اصول سئو انجام شود و برای شرکت مورد نظر باشد.

پشتیبانی سایت

در آخر باید سایت طراحی شده خدماتی مانند پشتیبانی تا زمان مشخص داشته باشد.

سئو سایت موسیقی

پس از طراحی مهم‌ترین قدم، سئو یا بهینه‌سازی سایت است. به ویژه برای طراحی سایت موسیقی سئو بسیار موفقیت آمیز است. از جمله پیامدهای سئو کردن سایت بهبود رتبه سایت شما نزد گوگل است.

vecteezy_the-concept-of-isometric-flat-illustration-seo-optimization_

امکانات وب‌سایت موسیقی

طراحی اپلیکیشن موسیقی

طراحی اپلیکیشن یکی دیگر از خدماتی است که یک شرکت می‌تواند به تکمیل طراحی خود، در کنار طراحی سایت انجام دهد. از جمله اپلیکیشن‌های معروف که می‌توان از آنها الهام گرفت اپلیکیشن رادیو جوان است. از امتیازات اپلیکیشن موسیقی، دانلود و گوش دادن موزیک به صورت آفلاین است.

Mobile_Music-App

جمع‌بندی

طراحی سایت موسیقی از جمله چالش برانگیزترین و درآمدزاترین کارهای یک طراح و آژانس خلاقیت باشد. ما در این مقاله سعی کردیم صفر تا صد موارد طراحی سایت در زمینه موسیقی را معرفی کنیم. شما می‌توانید با توجه به سوابق و نمونه کارهای حرفه‌ای‌های طراحی وب‌سایت، با خیال راحت سفارش کار خود را به آنان بسپارید.

support

مشاوره طراحی سایت موسیقی

ا

برای مشاوره جهت سفارش طراحی سایت با شماره‌های ما

تماس بگیرید.

.

در صورت تمایل نیز شمارۀ خود را بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

اکنون اقدام کنید!

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"