call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بنر طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

آیا به فکر این هستین که  خودتون و کاری که میکنید یا تخصص و حرفه ای که دارید رو به دیگران نشون بدین و در ابعاد گسترده تری دیده بشین؟ پس باید بهتون بگم که طراحی سایت شخصی برای هر کسی که میخواد دیده بشه و برندسازی شخصی بکنه لازم و ضروریه. تاثیر گذارترین راه برای اینکه موفقیت های خودتون رو به گوش مخاطب برسونید فضای دیجیتال هست که در این بین هم، طراحی سایت شخصی یکی از موثرترین راه هاست که مخاطب به شما اعتماد کنه. ما تو این مقاله قراره در مورد تمامی جنبه های ساخت یک سایت شخصی باهم صحبت کنیم. پس از دستش ندید.

فهرست مطالب

ویژگی‌های طراحی سایت شخصی

برای طراحی سایت شخصی نیازه که با یک متخصص در این حوزه همکاری داشته باشید. یک متخصص در حوزه دیجیتال میتونه تمامی امکاناتی که برای داشتن یک سایت بی نقص لازم هست رو در اختیار شما بزاره. ما در گروه نبض مارکتینگ با سابقه درخشان و در اختیار داشتن افراد متخصص به شما قول بهترین طراحی سایت شخصی رو میدیم.

رعایت اصول سئو در طراحی سایت شخصی


رعایت اصول سئو

یک سایت شخصی هم مثل بقیه سایت ها باید بر پایه اصول سئو ساخته بشه تا بتونه در نتایج سرچ گوگل به مخاطب در بالاترین رتبه نمایش داده بشه. پس مهمه که به اصول سئو نیز آشنایی داشته باشید.

امنیت پیج در طراحی سایت شخصی

امنیت سایت

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید یک سایت شخصی اون رو داشته باشه امنیت بالاست. در واقع سایت شخصی شما معرف نام و اعتبار شماست پس باید خیلی مواظب باشید که کسی جز شما و افراد قابل اعتماد به اون دسترسی نداشته باشن.

اهمیت واکنشگرا بودن موبایل در طراحی سایت شخصی

ریسپانسیو بودن

امروزه به دلیل اینکه افراد بیشتر از موبایل برای وب گردی های خودشون استفاده میکنن خیلی مهمه که طراحی سایت شخصی شما ریسپانسیو باشه. ریسپانسیو بودن یعنی عدم تغییر وضعیت ظاهری وب سایت با تغییر اندازه صفحه نمایش.

سرعت سایت در طراحی سایت شخصی

سرعت سایت

یکی از مهم ترین عواملی که روی جذب مخاطب اثر میزاره همین سرعت سایت شما هست چون هیچ کاربری بیشتر از ۴ ثانیه برای لود شدن صفحه شما صبر نمیکنه و اگه سایت شما از این نظر بهینه سازی نشده باشه به سراغ سایت های دیگه میره.

کاربردهای سایت شخصی

شاید تا قبل از این فکر میکردید که همه سایت ها با هدف خرید و فروش یک کالا ساخته میشن و کاربرد دیگه ای ندارن و الان که از سایت شخصی صحبت شد ممکنه بگید که خب ینی چی؟ سایت شخصی رو واسه چی طراحی میکنن؟ چه کاربردی داره؟ من تو این بخش میخوام راجب کاربردهایی که یک سایت شخصی میتونه داشته باشه براتون یکم صحبت کنم:

۱- رزومه دیجیتال

 

 

 

شما با طراحی سایت شخصی برای خودتون دیگه نیازی نیست افتخارات و فعالیت های خودتون رو برای دیگران ارسال کنید یا راجبش حتی حرف بزنید. در واقع  وب سایت شما یک رزومه واقعی از تمامی کارها و فعالیت های شماست که فرد بعد از مراجعه به اون خیلی راحت با شما و توانایی هاتون آشنا میشه و دیگه نیازی به ساخت رزومه جداگونه ندارید.

ساخت رزومه برای سایت شخصی

۲- آرشیو فعالیت ها

شما در واقع با طراحی سایت شخصی خودتون نمونه کارهایی که انجام میدید رو دسته بندی میکنید و به صورت آرشیو در سایت نگه میدارید. اگر یک هنرمند هستید میتونید آثار هنری ای که خلق میکنید رو توی سایتتون بارگزاری کنید و به صورت آرشیو اونهارو نگه دارید تا مخاطب بعد از وارد شدن به سایت شما با فضای کاری و هنریتون آشنا بشه.

۳- آموزش

 

 

یک سایت شخصی میتونه جنبه آموزشی داشته باشه. به این صورت که شما اگر مثلا به زبان انگلیسی مسلط هستید، موسیقی بلدید، آشپز ماهری هستید یا هر حرفه ای که میتونید اون رو به دیگران آموزش بدید. خیلی راحت از طریق سایتتون میتونید در قالب دوره های آموزشی در اختیار مخاطبانتون قرار بدید و از این راه هم کسب درآمد کنید و هم به فرد مشهوری در زمینه کاری خودتون تبدیل بشید.

آموزش یکی از کاربردهای طراحی سایت شخصی
برندسازی جز مزیت های طراحی سایت شخصی

۴- برند سازی

 

 

شما با داشتن یک سایت شخصی میتونید با رعایت کردن اصول سئو در کنار اون، با گذاشتن رزومه کاری خودتون و معرفی خودتون به مخاطب برند سازی کنید. یعنی برند خودتون رو اگر مثلا یک مدرس زبان هستید به دیگران بشناسونید. برند همون نام تجاری شما هست که شما بعد از راه اندازی سایتتون با سئو سایت و با داشتن نمونه کارهای موفق میتونید تبدیل به برند بشید.

مشاوره رایگان طراحی سایت شخصی

شما برای شروع هر کاری نیاز دارید اطلاعات کاملی از اون کار بدست بیارید و سپس متناسب با اون اطلاعات برای خودتون برنامه ریزی داشته باشید. شروع هر کاری اگه با مشاوره و متخصصین در اون حوزه باشه شانس موفقیت بیشتری برای شما خواهد داشت. ما در گروه نبض مارکتینگ آماده پاسخگویی به هر سوالی در این حوزه هستیم. کافیه از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما در ارتباط باشید تا تیم متخصص و حرفه ای ما قبل از شروع پروژه یک دید کلی از نیازهاتون و انتظارات مخاطبان و غیره رو در اختیار شما قرار بدن. پس با ما در ارتباط باشید.

خدمات طراحی سایت شخصی

مراحل طراحی سایت شخصی

 

 ۱- هدف سایتتون رو مشخص کنید:

شما در ابتدا مهم ترین کاری که برای طراحی سایت شخصی خودتون باید انجام بدید تعیین هدف و تعیین استراتژی سایتتون هست. با این کار شما متوجه میشید که چجوری باید سایتتون رو طراحی کنید یا چه محتوایی رو توش بگنجونید. به طور مثال باید ابتدا برای خودتون مشخص کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستن؟ چجوری میخواید مخاطب، شما و حرفه تون رو بشناسه؟ مهارت هاتون رو چجوری نشون بدید؟ و یا چه سبکی برای خودتون داشته باشید؟ همه اینهارو شما باید قبل از طراحی سایت شخصی بهش دقت و توجه کنید و بعد از پیدا کردن جواب تمامی این سوالات به سراغ راه اندازی سایتتون برید. هر کاری باید حساب شده باشه.

اهداف مشخص در سایت شخصی
انتخاب دامنه مناسب برای سایت

۲-دامنه مناسب برای وب سایت خودتون پیدا کنید:

دامنه به معنی آدرس و اسم سایت شما هست. و جز مهم ترین فاکتورهای دیده شدن شماست. در واقع چیزی است که مخاطب برای پیدا کردن شما ازش استفاده میکنه. پس اگر طولانی باشه یا به ذهن سپردنش سخت باشه شانس شما برای دیده شدن پایین میاد. برای انتخاب یک دامنه مناسب بهتره از نام خودتون استفاده کنید که هم بهتر توو ذهن میمونه و هم در برند سازی شما موثره. که بهتره اون رو به طراح وبسایت بسپارید تا با تجربه بیشتر بتونه براتون بهترین نام دامنه رو انتخاب کنه.

۳- سئو و بهینه سازی سایت شخصی انجام دهید:

اگر میخواید وقتی کسی به دنبال کار یا حرفه شما هست و داره توی گوگل سرچ میکنه شما اولین کسی باشید که بهش میرسه و وارد سایت شما بشه باید از همون ابتدا سایتتون رو بر اساس قواعد سئو بهینه سازی کنید. در این روش شما باید سئو سایت خودتون رو به یک شرکت متخصص در این حوزه با تجربه کاری بالا بسپارید تا سایت شما همیشه در نتایج سرچ گوگل در رتبه های بالا قرار بگیره.

سئو سایت شخصی
ساختار یک سایت شخصی

۴-امکانات سایتتون رو مشخص کنید:

شما تو این مرحله باید مشخص کنید که سایتتون قراره شامل چه مواردی بشه. چه اهدافی رو دنبال میکنه و متناسب با اون ساختارش رو بچینید و یک شرکت طراحی خوب برای خودتون پیدا کنید. از جمله مواردی که مهمه یک سایت شخصی داشته باشه:

 داشتن بیوگرافی: گذاشتن بیوگرافی باعث میشه در ابتدا وقتی کاربر وارد سایت شما میشه یه اطلاعات کلی در مورد شما، حرفه تون، تخصصتون و اینکه میتونید بهش کمک کنید یا نه بدست بیاره.

نمونه کار: یکی دیگه از مواردی است که حتما باید توی طراحی سایت شخصی بهش توجه کنید. نمونه کار به خوبی دانش و تخصص و مهارتتون رو در کاری که میکنید برای مخاطب به نمایش میزاره و لازمه یک سایت شخصی است.

 اطلاعات تماس: گذاشتن راه های ارتباطی با مخاطب یکی از اصلی ترین قسمت هاییه که توی طراحی سایت شخصی خودتون باید بهش توجه کنید و هر چه میتونید این راه های ارتباطی رو بیشتر کنید.

نمونه کار طراحی سایت

لوازم ناخن روناک نیل
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین
 کلینیک زیبایی رامونا
لوازم آشپزخانه خورشید پارس

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"