call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بنر طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی

آیا شما هم عکاس هستید ولی نمیدونید برای اینکه دیده بشید و مخاطبان بیشتری رو جذب کنید باید چیکار کنید؟ طراحی سایت عکاسی یکی از مفید ترین راهها برای دیده شدن شما هست. شما با این کار بیشتر و بهتر دیده میشید و این امکان رو برای خودتون فراهم میکنید که دایره وسیع تری از مشتریان به سمت شما جذب بشن و فقط محدود به شهر یا منطقه خودتون نباشید. برای اطلاع از اینکه باید برای طراحی سایت چیکار کنید این مقاله رو تا آخر مطالعه کنید.

گروه نبض مارکتینگ پیشرو در طراحی سایت

تیم حرفه ای ما یعنی آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ صفر تا صد طراحی سایت عکاسی شما رو بر عهده میگیره. در مرحله اول یعنی مشاوره و تحلیل به این شکل عمل میشه که ابتدا با توجه به امکانات و ویژگی هایی که قصد دارید تو سایتتون اعمال بشه در مورد نام دامنه، نوع هاست، طرح و گرافیک، المان ها و غیره تصمیم گیری میشه سپس ساختار سایت با توجه به موضوعات و زمینه فعالیت شما به صورت نقشه اولیه زده میشه و به شما ارائه میشه سپس بعد از تایید طرح اولیه توسط کارفرما، امکانات تخصصی و جزئیات طراحی لحاظ میشه و فاکتورهای افزایش سرعت و سئو سایت هم با رعایت تمامی استانداردها لحاظ میشه. که در نهایت با تایید تمام این مراحل شما صاحب یک سایت حرفه ای خواهید بود.

نقش شرکت دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت عکاسی

نمونه کار طراحی سایت

لوازم ناخن روناک نیل
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین
 کلینیک زیبایی رامونا
لوازم آشپزخانه خورشید پارس

خدمات طراحی سایت عکاسی

لزوم طراحی سایت عکاسی

در طراحی سایت عکاسی، عکاسان با قرار دادن نمونه کارها و عکس هایی که گرفتن برای خودشون رزومه ایجاد میکنن تا افراد بعد از وارد شدن به سایت، آلبومی از نمونه کارهای اون آتلیه یا اون عکاس رو ببینن. از طرفی هم مردم در انجام دادن کارهای خود به گرفتن عکس نیاز دارند چه اون دانشجویی که برای ثبتنام دانشگاه به عکس پرسنلی نیاز داره و چه اون کارخونه داری که برای به نمایش گذاشتن نمونه کارهای خودش به یک عکاس صنعتی نیاز داره. پس طبق چیزی که گفته شد شما با طراحی سایت عکاسی، خودتون رو به دیگران نمایش میدید تا برای انجام کارهاشون به شما مراجعه کنن.

ضرورت طراخی سایت عکاسی

هدف از راه اندازی سایت عکاسی

اهداف طراحی سایت عکاسی

همیشه قبل از هرچیزی باید هدف اون کار مشخص بشه. هدف از طراحی سایت در هر حرفه ای دیده شدن هست. یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راهها برای دیده شدن طراحی یک سایت اختصاصی برای کاری که میکنید هست. طراحی سایت عکاسی هم به شما عکاسان این امکان رو میده که دیگه نیازی نباشه برای تبلیغات و دیده شدن هزینه هنگفتی بپردازید. شما با بستن قرارداد با یک طراح وبسایت برای طراحی سایتتون و سپردن تمامی کارها به اون این امکان رو برای خودتون فراهم میکنید که یک سایت حرفه ای داشته باشید و از امکانات و مزایایی که سایت در اختیارتون میزاره بهره ببرید. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره میکنیم.

مشاوره طراحی سایت

قبل از اینکه دست به انجام هرکاری بزنیم، اول در موردش اطلاعات جمع میکنیم، مشورت میکنیم و بعد تصمیم میگیریم در موردش. میتونید همین الان به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره ما استفاده کنید!

کافیه با ما تماس گرفته یا شماره خودتون رو تو فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرن😊

تیم طراحی سایت و سئو نبض مارکتینگ

تعرفه ( قیمت) طراحی سایت

از اونجایی که شما هم میخواید برید سر اصل مطلب و خب ما معمولا عادت داریم که هر مغازه ای بریم، میبینیم چیا داره و در نهایت هم میپرسیم قیمت؟ لیست پایین پکیج های عمومی ما هستن که بابت خدماتی که مفتخریم در اختیار شما بذاریم تا سایت خودتون رو به سرعت بسازید و به سرعت پیشرفت کنید.

 

برای مشاوره رایگان و آگاهی از تعرفه های بیشتر همین حالا تماس بگیرید!

امکانات طراحی سایت عکاسی

طراحی صفحه درباره ما

۱- طراحی صفحه درباره ما

تو این بخش از سایتتون شما باید درباره خودتون و پرسنلتون و کارهایی که انجام میدید بنویسید تا مخاطب بیشتر و بهتر باهاتون آشنا بشه. تمام اون چیزی که فکر میکنید در ذهن مخاطب هست رو بهش پاسخ بدید تا چیز گنگی در مورد شما و کارتون توی ذهن مخاطب باقی نمونه. برای اطلاع بیشتر در مورد طراحی سایت عکاسی، صفحه طراحی سایت رو مطالعه کنید.

۲- ارائه مقالات مرتبط با عکاسی

تو این بخش شما باید سعی کنید حداقل هفته ای یک بار یک مقاله جدید در مورد عکاسی و کلا این حرفه در اختیار علاقه مندان به این حرفه قرار بدید تا با این کار هم رضایت مشتری از خدمات شما بالاتر بره و هم فرد با خوندن این مطالب توی سایت شما زمان بیشتری صرف کنه که این باعث بهبود سئو سایت شما میشه.

مقاله در مورد عکاسی
گذاشتن البوم در طراحی سایت عکاسی

۳- قرار دادن آلبوم عکس

این یکی از جذاب ترین بخش های یک سایت عکاسی هست که باید حتما با یک گرافیک زیبا و چشم نواز برای مخاطب طراحی بشه تا مخاطب رو جذب کنه. تو این قسمت از سایت عکاسی باید نمونه کارهای جذابی که انجام دادید رو قرار بدید تا فرد بعد از وارد شدن به این قسمت تصمیم خودش رو برای کار کردن با شما بگیره. پس این بخش خیلی خیلی مهمه.

۴- بخش رزرو آنلاین

شما باید در طراحی سایت عکاسی خودتون این امکان رو برای مخاطبینتون قرار بدید تا برای گرفتن وقت آتلیه از شما دیگه نیازی نباشه به صورت حضوری مراجعه کنن. این کار هم برای شما راحتی بیشتری در پی داره و هم رضایت مخاطب رو به همراه داره چون دیگه لازم نیس اینهمه راه رو برای فقط گرفتن نوبت از شما بیاد. پس همیشه به راحتی مخاطب توجه کنید.

صفحه نظرات در طراحی سایت عکاسی

۵- صفحه انتقاد و پیشنهاد

شما باید این امکان رو برای مخاطبینتون در سایت قرار بدید تا با گفتن نظراتشون و انتقادهایی که به سایت شما دارن خیلی راحت بتونن اون رو به شما انتقال بدن. و با این کار در پیشرفت شما و دستیابی به اهدافتون هم به شما کمک بزرگی میشود.

برای مشاوره رایگان و آگاهی از تعرفه های بیشتر همین حالا تماس بگیرید!

مزیت های طراحی سایت عکاسی

۱- ایجاد اعتبار

اینکه شما به عنوان یک عکاس برای حرفه تون یک سایت طراحی کرده باشید و نمونه کارهای خودتون رو توش قرار داده باشید باعث میشه مخاطبین این حرفه شما رو بیشتر ببینن و این در افزایش سرعت تبدیل شدن شما به یک برند و یک شرکت معتبر تاثیر زیادی میزاره. طراحی سایتتون رو به یک شرکت طراحی معتبر بسپارید تا از این بابت خیالتون جمع باشه.

رزومه کاری

۲- رزومه کاری

شما باید در سایتتون هم قسمتی رو برای معرفی خودتون قرار بدید و توی اون قسمت اطلاعاتی در مورد سابقه کاری، تحصیلات و در قسمتی دیگر هم نمونه کارهای موفقی که انجام دادید رو قرار بدید تا کاربر بعد از وارد شدن به سایت شما همه اون اطلاعاتی که در مورد شما نیاز داره رو بدست بیاره و راحت تر انتخاب کنه.

۳- هزینه کمتر

یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت عکاسی برای عکاسان این هست که دیگه لازم نیست برای نمایش دادن عکس های خودشون به مخاطب، گالری اجاره کنن و هزینه بالایی رو پرداخت کنن بلکه با قرار دادن عکس های اون نمونه کارها در سایت عکاسی خودشون این امکان براشون فراهم میشه که به صورت مجازی و بدون صرف هزینه خودشون رو به مخاطب عرضه کنن.

با سئو شروعی طوفانی داشته باشید

سئو لازمه طراحی سایت عکاسی

یکی از مهم ترین کارهایی که باید برای طراحی سایت عکاسی خودتون انجام بدید سئو یا بهینه سازی سایتتون هست که به شما کمک میکنه تا در رتبه بالاتری در نتایج موتورهای جستجوی گوگل قرار بگیرید. با این کار حتی اگر اسم شما هم سرچ نشه و فقط کلیدواژه های مربوط به عکاسی جستجو بشه این شما خواهید بود که به کاربر نمایش داده میشید. از جمله مزایای بهره گیری از سئو یا همون بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بالا رفتن درآمد شما هست چون هر چقدر بازدید از سایت شما بیشتر باشه امکان استفاده از خدمات عکاسی شما در مقایسه با رقیبانتون بالاتر میره. پس سئو نقش تعیین کننده ای در هر سایت داره و انجام دادنش برای هر سایتی بخصوص سایت عکاسی لازم و ضروریه. برای اطلاع بیشتر میتونید به صفحه سئو سایت عکاسی مراجعه کنید.

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

۷ پاسخ

  1. سلام ممنون از مطالب خوبتون / طراحی سایت عکاسی بسیار بسیار مهم و لازم هست برای هر عکاسی چه به صورت شخصی و چه کسی که آتلیه دراه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره طراحی سایت

میتونید همین الان به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره ما استفاده کنید! 😊

کافیه با شماره های داخل سایت تماس گرفته یا شماره خودتون رو تو فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرن

بهترین کیفیت

رضایت مشتری از کیفیت خدمات شعار ما نیست، افتخار ماست!

تیم متخصص و با تجربه

سابقه همکاری با کسب و کار های موفق، تجربه چندین و چند ساله و متخصصین فعال، تنها بخشی از مجموعه نبض مارکتینگ ست.

سریع ترین زمان

هدف ما در نهایت بعد از بهبود کیفیت خدمات و ...، کسب رضایت شما و کسب این رضایت در سریع ترین زمان ست.

همراهی و همقدمی

شما هم عضوی از خانواده نبض هستید! ما از ابتدای مسیر تا رسیدن به هدف همراهتان هستیم

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"