call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بنر طراحی سایت مشاور املاک

طراحی سایت مشاور املاک

متقاعد کردن افراد برای خرید و فروش خونه و املاکشون کار بسیار سختیه. اما در دنیای امروز با دیجیتالی شدن همه حرفه ها دیگه هیچ کاری سخت نیست. اگر شما مشاور املاک هستید و این دغدغه رو دارید که مشتریان بیشتری رو جذب کنید و کارتون رونق بیشتری بگیره بهت پیشنهاد میکنم که حتما یه سایت واسه خودت راه بندازی. چجوری؟ من تو این مقاله یعنی  طراحی سایت مشاور املاک برات خیلی ساده توضیح میدم . پس با من همراه شو!

فهرست مطالب

چرا داشتن سایت برای املاک ضروری است؟

ضرورت طراحی سایت مشاور املاک

در دنیای پر رقابت کنونی همه به دنبال دیده شدن هستن و سعی میکنن هر چه زودتر از رقبای خودشون جلو بزنن که این از طریق دنیای دیجیتال امکانپذیر شده و در چند سال اخیر  استفاده از ابزارهای بازاریابی از جمله طراحی سایت در هر حرفه ای که هستید بیش از پیش اهمیت پیدا کرده. شما در شغل مشاور املاک هم برای اینکه از سایر رقباتون جا نمونید باید از یک سایت قوی برای نشون دادن خودتون استفاده کنید و این رو بپذیرید که دیجیتال مارکتینگ یا همون بازاریابی آنلاین جای بازاریابی سنتی رو گرفته و تونسته خیلی موفق تر عمل کنه. شما با این کار حوزه کاری خودتون رو میتونید گسترش بدید و مشتریان بیشتری رو به سمت خودتون جذب کنید. پس این فرصت رو از دست ندید.

شرکت نبض چه خدماتی به شما در طراحی سایت املاک ارائه میده؟

خدمات نبض مارکتینگ برای سایت شخصی

همین الان طراحی وب سایت مشاور املاک خودتون رو سفارش بدید

شرکت نبض مارکتینگ فعال در حوزه بازاریابی همواره تلاشش این هست که در زمینه های مختلف بازاریابی بهترین ها رو برای شما ارائه بده. گروه نبض در طراحی سایت املاک هم در کنار شماست تا با طراحی یک سایت بی نقص و یک تولید محتوای عالی و بهینه سازی سایتتون شما رو در گروه املاک به یک سایت قدرتمند تبدیل کنه. شما میتونید برای سفارش طراحی سایت املاک خودتون با شماره های ما تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین شمارتون رو بزارید تا در اسرع وقت باهتون تماس بگیریم.

مزایای طراحی سایت مشاور املاک

مزایای طراحی سایت مشاور املاک

مشاوره رایگان طراحی سایت مشاور املاک

شما برای شروع هر کاری نیاز دارید اطلاعات کاملی از اون کار بدست بیارید و سپس متناسب با اون اطلاعات برای خودتون برنامه ریزی داشته باشید. شروع هر کاری اگه با مشاوره و متخصصین در اون حوزه باشه شانس موفقیت بیشتری برای شما خواهد داشت. ما در گروه نبض مارکتینگ آماده پاسخگویی به هر سوالی در این حوزه هستیم. کافیه از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما در ارتباط باشید تا تیم متخصص و حرفه ای ما قبل از شروع پروژه یک دید کلی از نیازهاتون و انتظارات مخاطبان و غیره رو در اختیار شما قرار بدن. پس با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت مشاور املاک چه مراحلی داره؟

 

 

۱-مشخص کردن هدف: مهم ترین مرحله و قبل از هر کاری باید ابتدا مشخص کنید که هدفتون از طراحی سایت چیه تا متناسب با اون استراتژی خودتون رو بچینید. با این کار متوجه میشید که چجوری سایتتون رو باید طراحی کنید و چه محتوایی رو توش بگنجونید. مثلا باید مشخص کنید که افرادی که از سایتتون قراره بازدید کنن چه کسانی هستن؟ رنج سنیشون چقدره؟ بیشتر مرد هستن یا زن یا چیزهایی از این قبیل که بهتره برای نتیجه مطلوب تر بهش توجه کنید.

 

 

 

۲- انتخاب دامنه مناسب: دامنه یا همون ادرس سایتتون چیزی است که کاربر با اون شما رو پیدا میکنه. پس اهمیت زیادی میتونه داشته باشه. در انتخاب نام دامنه دقت و حوصله زیادی به خرج بدید و سعی کنید اسمی رو انتخاب کنید که بخاطر سپردنش برای مخاطب راحت تر باشه تا در جستجوهای بعدیش هم، نام شما رو سرچ کنه و به مشتری دائمی شما تبدیل بشه.

گرافیک

۳- طراحی گرافیکی اولیه سایت: در این مرحله بعد از تعیین اهداف و انتخاب یک دامنه مناسب لازمه که UI و UX سایتتون رو هم انتخاب کنید که میخواید ترکیب اولیه ظاهر سایتتون به چه شکلی باشه. این مرحله هم اهمیت زیادی داره چون اولین چیزی که بعد از ورود به سایت به چشم کاربر میخوره شکل ظاهری و گرافیکی سایت شما هست و اگر چشم نواز نباشه ممکنه خیلی زود از سایت خسته بشه و یه سایت دیگه رو جایگزین سایت شما بکنه. پس در انتخاب رنگ و تصاویر خوش سلیقه باشید! و حتما اون رو به یه طراح وبسایت حرفه ای در این زمینه بسپارید.

 

 

۴- تولید محتوای سایت: یکی دیگه از کارهایی که بعد از مراحلی که گفته شد باید برای طراحی سایت املاک شما انجام بشه تولید محتوای یونیک و جذاب هست. اگر قلم شما جذاب و گیرا نباشه و ندونید که چه مطالبی در اینجا برای مخاطب بیشتر اهمیت داره و مخاطب بیشتر به دنبال دونستن چه چیزهایی است خب مخاطب خیلی سریع از سایت شما خارج میشه و شما یه مشتری بالقوه رو از دست دادید. پس زیبا بنویسید!

تولید محتوای سایت مشاور املاک

ویژگی های یک سایت مشاور املاک چیست؟

ثبت-اطلاعات

۱- ثبت اطلاعات کامل در مورد مسکن

یک سایت خوب سایتی است که وقتی کاربر وارد اون میشه تمامی نیازهاش برطرف بشه و دیگه نیاز نباشه سایت شما رو ببنده و به سراغ یه سایت دیگه بره. در ساخت سایت مشاور املاک هم باید دقت کنید که مخاطب در خرید یا اجاره یک ملک چه چیزهایی نیاز داره بدونه و سپس اقدام کنه برای خرید یا اجاره. شما باید هم یه عکس با کیفیت از اون خونه بزارید و هم اطلاعاتی مثل سال ساخت، امکانات، تعداد اتاق ها و متریال استفاده شده در ساخت خانه و اطلاعاتی از این قبیل که برای مشتری مهم هستند. پس از جزئیات غافل نشید.

۲- داشتن نقشه جهت تعیین دقیق مکان جغرافیایی

یکی از موارد مهمی که اکثر سایت ها به اون توجه نمیکنن و از نظرشون کم اهمیت هست گذاشتن یک نقشه برای نشون دادن دقیق منطقه مکان مورد نظر هست. برای کسی که میخواد خونه بخره یا رهن کنه خیلی مهمه که اون خونه در چه منطقه ای قرار داره چه امکاناتی در اطرافش هست و دسترسی بهش چقدر آسون یا سخته. شما با انجام این کار متمایز از دیگران عمل می کنید و جلوتر از رقبا قرار میگیرید. 

نقشه سایت برای رسیدن به صفحه اول گوگل
امکان جستجوی سریع

۳- سیستم جستجوی سریع

 

داشتن یک سیستم جستجوی سریع لازمه هر سایتی در این حوزه هست. شما اگر سیستم جستجوی سریعی نداشته باشید مخاطب خیلی زود از کار کردن با سایت شما خسته میشه و از سایت شما خارج و به سمت رقیبانتون میره. پس خیلی مهمه که از یک سیستم حرفه ای و به روز جهت این کار استفاده کنید تا مخاطب رو راضی نگه دارید و به مشتری همیشگیتون تبدیلش کنید. همیشه کارهاتونو به بهترین شکل ممکن انجام بدید.

۴- اطلاع رسانی به روز

یکی از مواردی که خیلی اهمیت داره این هست که شما اطلاعات روز رو در مورد مسکن و خبرهای پیرامون اون رو در اختیار مخاطبینتون قرار بدید و فقط به ارائه مسکن و قیمت های اون بسنده نکنید. این باعث میشه شما در چشم مخاطب بیشتر جلوه کنید و سایتتون به عنوان یک سایت قدرتمند در حوزه خودش شناخته بشه. پس همین الان با یه شرکت طراحی موفق در این زمینه قرارداد ببندید و همه اینهارو به اون بسپارید.

گذاشتن اطلاعات به روز در طراحی سایت مشاور املاک
سئو سایت مشاور املاک

سئو و بهینه سازی سایت املاک

همونطور که میدونید سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گوگل هست. اگر سایت شما از نظر الگوریتم های گوگل امتیازهای کافی رو داشته باشه، این شما هستید که جلوتر از بقیه به کاربران نمایش داده میشید.

حالا در طراحی سایت مشاور املاک هم چیزی که اهمیت بسیار زیادی داره سئو سایت هست. که هم شامل تولید محتوا و سئوی داخلی و هم ساختار سایتتون میشه. ما در نبض مارکتینگ بعد از طراحی سایت در صورت تمایل شما برای انجام سئوی سایتتون به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از متخصصین سئو، سایت شما رو بهینه سازی میکنیم تا بعد از اینکه کاربر به دنبال سایت املاک بود شما در نتایج بهش معرفی بشید.

نمونه کار طراحی سایت

لوازم ناخن روناک نیل
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین
 کلینیک زیبایی رامونا
لوازم آشپزخانه خورشید پارس

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

۶ پاسخ

  1. سلام ممنون از مطالب مفیدتون چجوری میتونم مشاوره کاملتری در مورد مشاور املاک خودم بگیرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"