call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بنر قرارداد دیجیتال مارکتینگ

فهرست مطالب

قراداد دیجیتال مارکتینگ

شما برای اینکه یک قراداد دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال ببندید ابتدا لازمه که اهدافتون رو از کسب و کارتون و نوع خدماتی که میخواید دریافت کنید رو مشخص کنید بعد با توجه به نیازتون از انواع مختلف دیجیتال مارکتینگ و عوامل تاثیرگذار در اون استفاده کنید. هر شرکتی هم با توجه به خدمات خودش تعهدات خاصی در مقابل مشتریانش داره که در تاریخ های تعیین شده باید به مخاطب ارائه بده.

چرا به قراداد دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

برای انجام هر کاری باید خیلی سفت و سخت قوانین و مقررات اون کار رو ابتدا دونست سپس اون رو خیلی دقیق و با هوشیاری انجام داد. در این کار هم شما باید ابتدا برای اینکه از وظایف خودتون و شرکتی که قراره باهاش قراداد ببندید مطلع بشید و هر دو طرف متعهد به انجام وظایف خودشون بشن، یک قراداد ما بین خودتون منعقد کنید. ما در ادامه جزئیات این قراداد رو براتون شرح میدیم. پس تا انتها ما رو دنبال کنید.

جزئیات قرارداد دیجیتال مارکتینگ

ما در اینجا برای آشنایی بیشتر با وظایف دو طرف قراداد یعنی کارفرما و مشتری، یک قراداد دیجیتال مارکتینگ کامل رو براتون شرح میدیم که هر دو طرف با آگاهی کامل وارد این کار بشن. در ابتدا طرفین قراداد رو براتون تعریف می کنیم:

آشنایی طرفین

معرفی طرفین قراداد دیجیتال مارکتینگ

در هر قراردادی باید ابتدا طرفین قراداد، اطلاعات کامل اونها شامل نام، تلفن تماس، آدرس و … در قراداد آورده بشه تا طرفین اطلاعات اولیه کاملی از یکدیگر بدست بیارن و اعتماد بین طرفین برقرار بشه.

مثال:

این قرارداد مابین آقای x و آقای y با موضوع دیجیتال مارکتینگ نوشته میشود.

تعهدات شرکت در قراداد دیجیتال مارکتینگ

 در این بخش شرکت با توجه به نوع سفارش مشتری خودش متعهد به اجرای درست و اصولی وظایف خودش میشه و با توجه به اهداف و تاریخ هایی که در قراداد مشخص کرده باید به اهداف مورد نظر دست پیدا کنه. در این بخش اختیاراتی که به مجری داده میشه و همچنین جریمه هایی که در صورت نرسیدن به تعهدات کارفرما اجرایی میشه نیز در قراداد آورده میشه

تعهد در قرارداد
ارتباط مشتریان

تعهدات مشتری در قراداد دیجیتال مارکتینگ

تعهدات مشتری در قراداد به این شکل است که :

تعهدات مالی و نحوه پرداخت آن

مقدار هزینه دریافتی شرکت ها برای این کار با توجه به خدماتی که به مشتریانشون ارائه میکنن متفاوته و بسته به نیاز و تعهداتی که ذکر میشه میتونه متغیر باشه. ارائه خدمات در دیجیتال مارکتینگ به شکل مرسوم اون شامل سئو و بهینه سازی سایت و بازاریابی شبکه های اجتماعی هست که در این موارد مشتری متعهد میشود ابتدا مبلغی رو به عنوان پیش پرداخت بپردازد سپس مبلغ دیگری را در زمان تعیین شده دیگر و مابقی رو نیز در پایان قراداد به آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد نظر بپردازد.

مالی و حسابداری
مسائل امنیتی

تعهد در خصوص امور محرمانه

در این بخش کارفرما متعهد میشه که کلیه اطلاعات دریافتی از مشتری رو شامل اطلاعات شخصی، مدارک، اطلاعات مالی و … رو محرمانه نگه داره و دستیابی به اونها رو محدود به کارشناسان و مشاورانی نماید که برای انجام درست وظایف و ارائه خدمات به اونها نیاز دارن. برای این کار مفادی رو در قرارداد ذکر میکنن که در صورت تخطی از قانون و افشا شدن اطلاعات کارفرما تمامی ضرر و زیان مشتری رو جبران کنه.

مثال:

حل اختلاف در قراداد

تمامی اختلاف هایی که ممکن است در این قراداد و مفاد و مندرجات اون رخ بده در صورتی که نشه از طریق مذاکره و دوستانه مابین طرفین حل بشه باید کمیته ای تشکیل بشه که نمایندگان هر دو طرف و یک شخص ثالث و بی طرف و مورد تایید طرفین در اون حضور داشته باشن و با مشورت با یکدیگر به یک نتیجه نهایی برسن.

مشاجره و بحث

مثال:

سوال

کاربرد و اهمیت قرارداد دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هر کاری با تلاش شما به موفقیت منجر خواهد شد اما باید این رو هم در نظر بگیرید که در برخی از کارها باید کار رو به متخصص خودش سپرد. شما هم اگر تمایل دارید در راه رسیدن به هدفتون کمتر اشتباه کنید یا نحوه برخورد با مشتری و اصول به نمایش گذاشتن محصولاتتون رو با خطای کمتری انجام بدید بهتره با شخص یا شرکتی این کار رو انجام بدید که در مورد تمامی این شرایط آگاهی داره و اشتباهات رایج رو بخوبی میشناسه. در اینجا یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ در ابتدا میتونه شما رو در رسیدن به نتایجی که میخواید راهنمایی کنه بعد از اون میتونید تصمیم به عقد قراداد با اون شرکت بگیرید.

چند نکته مهم در عقد قراداد بازاریابی آنلاین

ما در این بخش نکات باقی مونده رو سعی میکنیم براتون باز کنیم تا یک قرارداد اصولی و رسمی رو بتونید برای خودتون تدوین کنید.

۱- به وعده های غیر طبیعی اعتماد نکنید

بسیاری از شرکت ها برای جذب مخاطب به هر قیمتی، شعارهای غیر معمول و بی نتیجه ای رو میدن. مثلا در امر سئو متعهد میشن که در زمان کوتاهی به رتبه اول در سرچ گوگل برسن! چنین چیزی ممکن هست اما نمیشه به هیچ وجه تضمینی رو در مدت زمانی مشخصی براش آورد. این یک کار غیر قانونی هست و توصیه ما به شما هم اینه که از قراداد بستن با چنین شرکت هایی خودداری کنید!

هرکاری باید روی اصول و قانون خاص خودش انجام بشه!

اطلاعات دروغ و کاذب
مشاوره گرفتن

۲- مشورت شرط موفقیت در هر کاریه!

برای موفقیت در هر حوزه ای که فعالیت میکنید باید بدونید که پیش شرطش این هست که ابتدا اطلاعاتتون رو از اون کار بالا ببرید و دانش و تخصص کافی رو در موردش بدست بیارید، سپس با افراد کاردون در اون حوزه مشورت بگیرید. حالا شما برای این کار به یک تیم مشاوره با سابقه در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید تا بخوبی در مورد این کار بهتون اطلاعات بدن و شما رو در پیشبرد اهدافتون کمک کنن.

۳- قیمت نشان دهنده کیفیت نیست!

درسته که در هر کاری قیمت و هزینه تمام شده اون خیلی مهم و تعیین کنندس اما شما نباید گول شرکت هایی رو بخورید که در این کار قیمت پایینتری نسبت به بقیه ارائه میکنن. خدمات دیجیتال مارکتینگ خدماتی هزینه بر است اما اگر بیش از حد هم باشد باید بیشتر قراردادتون رو بررسی کنید که هزینه  اضافی نپردازید برای اینکار هم چه بهتر هست که با یک وکیل مشورت کنید تا نقصی در روند قراداد اتافاق نیفتد.

پرونده ها و نمونه کارهای شرکت

۴-هر نمونه کار، بازتابی از کیفیت خدمات

برای سپردن کارتون به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ، ابتدا باید نمونه کارهای اون رو از کارفرما بخواید، سپس با آنالیز دقیق و میزان موفقیتی که از هر پروژه بدست اومده در مورد اون شرکت تصمیم لازم رو بگیرید. این نکته رو هم توجه کنید که تعداد بالای قرادادهای اون شرکت مهم نیست بلکه میزان موفقیت در کار و به نتیجه رسوندن اون کارهاست که میتونه نشان دهنده کیفیت اون شرکت باشه. ما در صفحه بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران این موارد رو خیلی دقیق بررسی کردیم و مشخصات یک شرکت خوب رو براتون گفتیم میتونید با مطالعه این بخش بهترین تصمیم رو بگیرید

مزایای استفاده از دیجیتال مارکتینگ

به دلیل اینکه افراد امروزه بسیاری از کارهاشون رو از طریق ابزارهای الکترونیکی انجام میدن دیگه استفاده از روش های سنتی در بیزینس به کلی منسوخ شده و جای خودش رو به روش های نوین دیجیتالی داده که این روش میتونه مزایای  زیادی مثل مواردی که در ادامه بهش اشاره میکنیم داشته باشه:

  • محبوبیت برند
  • افزایش فروش
  • رابطه بهتر با مشتریان خود
  • ایجاد فرصت های شغلی
  • بهبود نرخ بازگشت سرمایه
  • شروع یک کسب و کار نوآورانه
  • جذب بهتر مشتری
  • حذف رقیبان در بازار مورد فعالیت
مزیت استفاده از دیجیتال مارکتینگ
وظایف آژانس های دیجیتال مارکتینک

وظایف آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

وظایف آژانس ها به طور کلی معلوم و مشخصه ولی ممکنه بعضی آژانس های دیجیتال مارکتینگ در یک یا چند حوزه تخصصی تر عمل کنن که بسته به نوع تخصص افراد اون شرکت و تجربه اونها میتونه باشه. مثلا ممکنه یک آژانسی به صورت تخصصی روی بازاریابی شبکه های اجتماعی تمرکز داشته باشه اما به طور کلی وظایف آژانس های دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر است:

  • ۱- مطالعه بازار و کسب و کار
  • ۲- تدوین استراتژی و برنامه
  • ۳- طراحی سایت و اپلیکیشن
  • ۴- بازاریابی محتوا
  • ۵- سئو
  • ۶- تبلیغات آنلاین
  • ۷- بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

مشاوره رایگان!

میتونید هر سوالی که داشتید با شماره های ما تماس بگیرید

تا مشاورین نبض مارکتینگ بهترین و کامل ترین جواب ها رو به سوالاتتون بدن. یا میتونید اسم و شماره تماس خودتون رو در فرم زیر وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. به همین راحتی!

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه. درصورتی که هر بخش مسیر کار سئو سایتتون سوالی داشتید، میتونید با ما تماس بگیرید.

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"