call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • معرفی بهترین افزونه های پادکست وردپرس

    معرفی بهترین افزونه های پادکست وردپرس

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    مقدمه

    تولید محتوای صوتی یا پادکست یکی از راه‌های فعالیت در فضای مجازی است که در سال‌های اخیر به دلیل استقبال کاربران از این نوع محتوا بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. افراد زیادی شروع به فعالیت در این حوزه (تولید محتوای صوتی) کرده‌اند چرا که تاثیر مثبتی بر سئو سایت دارد. پلتفرم ‌های متفاوتی برای ارائه پادکست وجود دارد. اما اگر می‌خواهید پادکست خود را در فرمت وب سایت ارائه کنید؛ امکاناتی برای شما وجود دارد که این کار را برای شما بسیار ساده می کند. در ادامه ی این مقاله تعدادی از مهمترین افزونه های پادکست وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم.

    افزونه های پادکست وردپرس چیست؟

    در قالب وردپرس افزونه های بسیار متنوعی برای ارائه محتوا در سایت و یا کمک به شما برای مدیریت سایت و یا بهبود کاربری سایت وجود دارد. این افزونه‌ها بسیار در افزایش کیفت سایت شما موثر هستند. هر افزونه خدمات خاصی را ارائه می‌کند. برای مثال یک افزونه به شما امکان پخش فایل ویدئویی را می‌دهد، یا یک افزونه خدمات امنیتی و سیکورتی ارائه می‌کند. افزونه های  پادکست  ورد پرس نیز به شما اجازه اشتراک محتوای صوتی یا همان پادکست را می‌دهند.

    افزونه پادکست وردپرس چیست؟

    تولید محتوای صوتی (پادکست) چه اهمیتی دارد؟

    پادکست یکی از بهترین قالب‌ها برای ارائه محصولات و یا گفتگو راجع به محتوای مرتبط با سایت می ‌باشد. بسیاری از افراد برای بیان ویژگی‌ها و مشخصات محصولات مختلف خود؛ محتوای صوتی تهیه می‌کنند و دیگر تنها به محتوای متنی بسنده نمی‌کنند. پادکست این ویژگی را دارد که شما به راحتی می‌توانید تمام نکات لازم در مورد محصول خود را بدون هیچ محدودیتی بیان کنید و دیگر به مشکلاتی مانند: ویراستاری و عیب ‌یابی‌ های سئو که در محتوای متنی وجود دارد؛ برخورد نمی کنید. از این رو نیاز است که برای اشتراک گذاری پادکست یا فایل صوتی از افزونه های پادکست وردپرس که انجام این کار را بسیار ساده کرده است؛ استفاده کنید.

    تولید محتوای صوتی (پادکست) در وردپرس

    وردپرس در این زمینه بسیار خوب عملکرد کرده است و انواع بسیار متنوعی از افزونه‌ها را برای اشتراک گذاری پادکست به کاربران خود ارائه کرده که این موضوع باعث شده تا، بهترین گزینه برای اشتراک گذاری محتوای صوتی وردپرس باشد. در ادامه به معرفی‌ پلاگین‌ هایی می‌پردازیم که، این امکان را فراهم کرده‌اند و ویژگی‌های آن‌ها را با یک دیگر مرور می‌کنیم.

    تولید محتوای صوتی

    بهترین افزونه های پادکست وردپرس کدام است؟

    افزونه های زیادی در وردپرس وجود دارند که، امکان اشتراک گذاری پادکست و یا همان فایل صوتی را به شما ارائه می‌دهند. اما هر یک از این افزونه‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند که، باید با توجه به این ویژگی‌ها و همچنین نیاز شما بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه بهترین افزونه های پادکست وردپرس را معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را بیان می‌کنیم تا به شما در ارائه خدمات سئو کمک کرده باشیم.

    • افزونه Seriously Simple Podcasting

    اگر با افرادی که در حوزه اشتراک گذاری پادکست در وردپرس فعالیت کرده‌اند؛ مشورت کنید و از آن‌ها چند افزونه خوب برای این کار بخواهید قطعاً یکی از پیشنهادات آن‌ها افزونه Seriously Simple Podcasting است. دلیل پرطرفدار و کاربردی بودن این افزونه، سادگی، روان بودن و کم دردسر بودن این افزونه است. رابط کاربری این افزونه بسیار ساده است و افرادی که فعالیت کمی هم در این حوزه داشته‌اند؛ می‌توانند به راحتی از این افزونه استفاده کنند. این افزونه تنظیمات پیچیده‌ای ندارد و علاوه بر آن می‌توان بدون خرید هاستینگ اختصاص پادکست از آن استفاده کرد که این ویژگی بسیار کار شما را آسان می‌کند.

    • افزونه Blubrry PowerPress

    یکی دیگر از افزونه های پادکست وردپرس که بسیار میان کاربران ورد پرس محبوب است افزونه Blubrry Power Press می‌باشد. این افزونه ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که باعث شده نظر افراد صاحب سایت را به خود جذب نماید. برای اینکه از میزان رضایت افراد از این افزونه آگاه شوید؛ کافی است به میزان نصب و نمره‌ای که کسب کرده است؛ توجه کنید. این افزونه توانسته نمره بسیار خوب چهار و هشت دهم را از پنج دریافت کند. این افزونه بیشتر از شصت و پنج هزار دانلود داشته که این نشان دهنده کیفیت بالای آن است. ویژگی مهم این افزونه این است که درون ریزی فیدها به صورت خودکار انجام می‌شود و دیگر نیاز نیست برای این کار وقت زیادی را صرف کنید. علاوه بر آن ویژگی بسیار مهم دیگر این افزونه این است که با گوگل پلی و آیتونز که دو سورس بسیار مهم در این زمینه است؛ سازگار می‌ باشد. این افزونه دکمه ‌ای برای اشتراک گذاری با سایر شبکه‌های اجتماعی را دارد که به پرومت شدن محتوای شما بسیار کمک می‌کند. همچنین امکان تغییر سرعت پخش نیز در این افزونه فراهم شده است.

    • افزونه Podlove Podcast Publisher

    یکی دیگر از افزونه های پادکست وردپرس Podlove است. این افزونه فیدهای کاملا سازگاری با پلتفرم‌ های مختلف دارد که رابط کاربری آن را بسیار لذت بخش می‌کند. این افزونه به خوبی بهینه‌سازی شده و به همین دلیل عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. دیگر ویژگی که در این افزونه وجود دارد؛ قابلیت انتشار چند فرمتی فایل است که در کمتر افزونه ‌ای وجود دارد و این ویژگی قابلیت بسیار مثبتی به حساب می‌آید. همچنین با این افزونه می‌توانید از فصل بندی برای جدا کردن مجموعه‌ای از اپیزودها استفاده کنید که به مدیریت هر چه بهتر وب ‌سایت شما کمک می‌کند.

    • افزونه Libsyn Publisher Hub

    یکی از افزونه های پادکست وردپرس که کارایی بالایی دارد؛ افزونه Libsyn Publisher Hub است. این افزونه توسط  LibSyn  که یک تیم توسعه دهنده باتجربه است؛ ارائه داده شده است. نحوه کار این افزونه به این صورت است که، یک تفاوت کوچک با دیگر افزونه های وردپرس دارد. این افزونه در واقع حساب کاربری شما در LibSyn را به وب سایت وردپرس شما متصل می‌کند. یکی از قابلیت ‌های دیگر این افزونه این است که می‌توانید با استفاده از آن لینک دانلود در پایین پلیر بگذارید. داشتن لینک دانلود ویژگی بسیار مثبتی است و نمی‌توانید آن را به راحتی در هر افزونه ‌ای بیابید. همچنین با استفاده از این افزونه می‌توانید عرض و ارتفاع پخش را تنظیم کنید که مدیریت وب سایت شما را ساده‌ تر می‌کند. همچنین انتخاب استایل پلیر هم توسط این افزونه امکان ‌پذیر است. و این ویژگی جلوه زیبایی به سایت شما می ‌بخشد. این افزونه هم مانند چند افزونه دیگر که در بالاتر هم معرفی شد؛ از گوگل پلی و آیتونز پشتیبانی می‌کند.

    افزونه-Libsyn-Publisher-Hub

    نتیجه گیری

    پادکست یا محتوای صوتی  یکی از فرمت‌های بسیار مناسب برای ارائه محصولات و یا بیان خدماتی که ارائه می‌دهید؛ می ‌باشد. اگر بخواهید، در وب سایت خود پادکست یا محتوای صوتی  منتشر کنید؛ نیاز به یک ارائه دهنده پادکست دارید؛ افزونه های پادکست وردپرس این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهند. افزونه Seriously Simple Podcasting و  Blubrry PowerPress و Podlove Podcast Publisher و Libsyn Publisher Hub از بهترین گزینه‌ها برای انجام این کار است که به ویژگی‌های آن‌ها اشاره کردیم. در آخر اگر مشتاق بودید میتوانید از مقاله های دیگر ما مثل سئو تکنیکال ، سئو خارجی و … هم استفاده کنید.

    در صورت نیاز میتوانید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    dance-algorithm
    بهینه سازی فایل Robot.txt
    نکات مهم در طراحی فوتر سایت
    hilltop

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"