call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • anchor

    بهینه سازی انکرتکست ها چطور صورت می‌ گیرد؟

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    روزهای نخست سئو سایت ، مانند غرب وحشی، وحشی بود. این بدان معناست که سئوکار ماهر هر کاری را توانستند برای رتبه‌بندی سایت خود و همچنین بهینه‌سازی انکرتکست‌ها انجام دادند. این شامل پر کردن کلمات کلیدی و ایجاد بک لینک‌های اسپم به طور منظم بود.

    این رویه مسلماً برای مدتی کار کرد. اما آن روزها مدت‌های مدیدی است که به سر آمده است. 

    حتی اگر متوجه آن نباشید، احتمال آن زیاد است که از متن‌های لنگر به صورت روزانه استفاده کنید. برای همین بهینه‌سازی انکرتکست‌ها، متن قابل کلیکی است که در یک هایپرلینک مشاهده می‌شود. بنابراین اگر وب‌سایت یک بزرگراه است، می‌توانید به متن‌های لنگر مانند، علائم خروجی‌های آینده فکر کنید.

    انکرتکستها سیگنال‌هایی را هم به کاربران وب‌سایت شما و هم به موتورهای جستجو ارسال می‌کنند. در صورت استفاده صحیح، آنها شما را به یک “خط” متفاوت وصل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند اطلاعات معتبری را از وب‌سایت دیگری تهیه کنید. آنها همچنین در کمک به کاربران در جهت یابی سایت شما نقش دارند و همچنین به الگوریتم گوگل ایده خوبی می‌دهند که محتوای شما به چه کسانی مرتبط است. یکسری موارد به فاکتورهای لینک سازی داخلی(از مباحث سئو داخلی) مربوط می‌شود که رعایت آنها به بهینه سازی انکرتکست شما کمک می‌کند.

    انواع انکرتست

    وقتی صحبت از موتورهای جستجو به میان می‌آید، متخصصان سئو ناچارند و دوست دارند در بهینه‌سازی انکرتکست‌ها سنگ تمام بگذارند. در مورد انکرتکست‌ها، ما بیش از یک دهه فرصت داشته‌ایم که تمام اطلاعات موجود را تجزیه و تحلیل کنیم. نباید تعجب کنید که روش‌های بسیار متنوعی وجود دارد که می‌توانید متن‌های انکری ایجاد کنید که هم مفید، هم بی‌فایده و مضر هستند.برای این مهم میتوانید از خدمات سئو نبض مارکتینگ بهر ببرید.

    ۱- انکرتکست خاص صفحه

    تطبیق دقیق انکرتکست زمانی است که از عبارت انکرتکست به عنوان کلمات کلیدی مورد نظر برای کل صفحه خود استفاده می‌شود. این بهینه‌سازی انکرتکست است.

    در روزهای اولیه سئو، استفاده از این موارد در یک صفحه تقریباً تضمین می‌کرد که پست شما به خوبی بهینه می‌شد. آنها به حدی زیاد مورد استفاده قرار گرفتند که همانطور که قبلاً ذکر شد، گوگل شروع به مجازات استفاده بیش از حد کرد. هنوز هم استفاده از برخی از آنها ایده خوبی است، اما به طور کلی، باید به سایر انواع متن‌های لنگر متمایل شوید.

    ۲- انکرتکست فرعی

    متن‌های انکر تطبیق جزئی زمانی هستند که کلمه کلیدی خود را همراه با کلمات دیگر وارد می‌کنید. این دوره معمولاً از اینها بیشتر در استفاده می‌شود. این یک روش بسیار مفید است، برای لنگر انداختن متن است، زیرا هنوز هم می‌توان به طور مؤثر کلمه کلیدی خود را بدون اینکه به عنوان هرزنامه در نظر بگیریم اضافه کنیم.

    گوگل همچنان می‌تواند پیوند من را دنبال کند و ایده بهتری از محتوایی که در صفحه من است، داشته باشد بدون اینکه به تلاش برای دستکاری الگوریتم آن مشکوک باشیم.

    از آنجایی که این به عنوان یک عمل پیوند دستکاری تلقی نمی‌شود، این یک روش، توصیه شده است و برای افزایش اعتبار صفحه شما مفید است. 

    ۳- متن لنگر عمومی

    زمانی که می خواهید چشم مخاطبان خود را به یک منبع معتبر یا ابزار مفید جلب کنید، باید بهینه‌سازی انکرتست صفحات سایت خود را جدی بگیرید. البته مراقب باشید خیلی از این متن استفاده نکنید.

    ۴- انکرتکست تصاویر

    لنگرهای تصویر ابزاری عالی برای کمک به کاربران، برای حرکت در داخل و اطراف وب‌سایت شما هستند، اگرچه هشدار داده می‌شود: آنها می‌توانند وب‌سایت‌ها را کمتر در دسترس قرار دهند.

    ۵- کلمات کلیدی معنایی پنهان در متن

    شاید این گزینه کمی پیچیده به نظر برسد، اما روشی است که موتورهای جستجو برای پیش‌بینی اینکه کاربران در نوار جستجو چه چیزی تایپ می‌کنند، استفاده می‌کنند.

    مثلاً، وقتی در گوگل تایپ می‌کنیم “آنچه لنگر است”، نوار جستجو مجموعه‌ای از گزینه‌های جستجوی جستجو شده دیگر را برای ما فراهم می‌کند تا از بین آنها گزینه‌ای را انتخاب کنیم. این ایده (LSI) بیشتر برای موارد جستجو پسند استفاده می‌شود.

    بهترین روش برای استفاده از انکرتکست‌ها

    anchorT

    این موارد راهنمایی‌های ساده و ابتدایی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند با گذشت زمان یک استراتژی دقیق‌تر ایجاد کنید. این استراتژی شاید تمرکز روی موضوع‌تان است.

    حقیقت تأسف‌بار این است که تصور نادرست زیادی در مورد اینکه انکرتکست خوب چیست وجود دارد. با این حال، وقتی صحبت از سئو در شیوه‌های پیوند دادن شما به میان می‌آید، مرتبط بودن در رتبه‌بندی گوگل در فهرست بالایی قرار دارد.

    این بدان معناست که متن لنگر شما باید شامل کلمات و عباراتی باشد که با موضوع پیوند تعبیه شده شما مطابقت داشته باشد.

    استراتژی انکرتکست برای سئو سوالات متداول

    ⇐ انکر تکست چیست؟
    انکرتکست متن قابل کلیکی است که در یک هایپرلینک، مشاهده می‌کنید. هنگامی که کاربر روی متن پیوند داده شده کلیک می‌کند، آنها را به صفحه مشخص شده هدایت می‌کند.

    ⇐ چرا انکر تکست مهم است؟
    هنگامی که گوگل در مورد چیستی یک URL خاص و کلمات کلیدی باید قضاوت کند، یکی از راه هایی که این کار را انجام می دهد این است که ببیند از چه انکر تکست برای پیوند دادن به صفحه استفاده می شود.

    ⇐ چند نکته برای بهینه سازی انکر تکست چیست؟
    برخی از بهترین روش‌ها برای متن لنگر عبارتند از: در موضوع بمانید، ساختار ثابتی داشته باشید، تنوع را در آن بگنجانید، و انکرتکست خود را آزمایش و پیگیری کنید.

    سخن آخر

    مسئله بهینه‌سازی انکرتکست‌ها چیز جدیدی نیستند، اما این بدان معنا نیست که مهم نیستند. از سال ۲۰۱۲، گوگل متن‌های لنگر و بک‌لینک‌ها را در یک افسار محکم کرده است، بنابراین ایده خوبی است که مطمئن شوید از بهترین رویکرد برای سئوی خود استفاده می‌کنید.

    اگر این نکات را برای سئو خود استفاده کنید، استراتژی انکرتکست شما به اندازه کافی قوی خواهد بود که سئوی شما را تقویت کند و به طور بالقوه تغییرات آتی را تحمل کند. 

    در صورت نیاز میتوانید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ ارتباط برقرار کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    چگونه سئوکار در تهران پیدا کنیم؟
    تصویر شاخص سئو محتوای متنی
    ترافیک ارگانیک Organic Traffic
    تصویر شاخص سئو تصاویر

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"