call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • طراحی تبلیغات بنری

    طراحی تبلیغات بنری|هر آنچه که باید برای یک کمپین موفق تبلیغات بنری بدانید

    [ASRating]

    فهرست مطالب

     مقدمه

    آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید ، تبلیغات بنری بخش بزرگی از اینترنت هستند. وقتی تصمیم به کسب درآمد از وب سایت تان را دارید ، تبلیغات می توانند یک گزینه آسان باشند. تبلیغات در مقابل سئو سایت که بسیار زمان بر است تا کسب و کار شما را به موفقیت برساند می تواند راه حل مناسب تری باشد. اگر به تازگی تبلیغات بنری (نمایشی)  را شروع کرده اید یا به دنبال راه هایی برای افزایش اعتبار برند خود هستید ، طراحی تبلیغات بنری (که گاهی اوقات تبلیغات نمایشی نیز نامیده می شود) یک گزینه عالی است.

    در این مقاله ، هر آنچه را که باید درباره طراحی تبلیغات بنری بدانید ، نحوه عملکرد آنها ، اندازه تبلیغات بنری متداول و مهمتر از همه ، اینکه کدام تبلیغات بهترین عملکرد را دارند ، یاد می گیرید.

    بنر تبلیغاتی چیست؟

    بنر تبلیغاتی چیست؟

    تبلیغات بنری (یا بنر وب) نوعی از تبلیغات آنلاین است که یک گرافیک را در یک صفحه وب ، برای جلب بازدیدکنندگان  وب سایت تبلیغ کننده قرار می دهند.

    تبلیغات بنری از اولین تبلیغاتی بود که در اینترنت منتشر شد. آنها طوری طراحی شده اند که چشم نواز باشند ، تا کاربران روی آنها کلیک کرده و به یک سایت خارجی هدایت شوند. از زمان معرفی اولین بنر تبلیغاتی نزدیک به دو دهه می گذرد و از آن زمان ، تبلیغ کنندگان دیجیتالی با آنها رابطه عشق و نفرت دارند.نمی توان اثربخشی تبلیغات بنری را در کمک به معروف شدن برندها و دیده شدن آنها در صدها وب سایت در سراسر اینترنت انکار کرد.

    اما ، در عین حال ، کارشناسان طراحی وب آنها را مزاحمان  وب سایت ها می دانند زیرا تبلیغات بنری می تواند طراحی و برند بومی سازی شده یک کسب و کار را با هویت بسیار قدرتمند ، مخدوش کند . با این وجود ، ما می دانیم تبلیغات پولی یکی از راههایی است که مشاغل برای جلب توجه بیشتر به محصولات و خدمات خود از آن استفاده می کنند.

    تبلیغات بنری چگونه هستند؟

    تبلیغات بنری (نمایشی ) شامل قرار دادن تبلیغات گرافیکی در بالا ، پایین و کناره های یک صفحه وب است. تبلیغات بنری می تواند ثابت یا متحرک باشد. یک تبلیغ ثابت تنها یک تصویر ساده قابل کلیک است که بینندگان را به وب سایت مورد نظر می برد. یک تبلیغ متحرک به همان هدف عمل می کند ، تنها تفاوت این است که محتوای آن پویا است.

    گوگل بزرگترین شبکه نمایش تبلیغات در جهان را ارائه می دهد و حدود ۹۰ درصد از کاربران وب را در سطح جهان جذب می کند.اگرچه شبکه های جایگزین وجود دارد. این تبلیغات مخاطبان زیادی  را در وبلاگ ها و وب سایت های مختلف هدف قرار می دهد و آگاهی کاربران را از نام تجاری شما افزایش می دهد.

    بنر تبلیغاتی چیست؟

    تبلیغات بنری چطور کار می‌کند؟

    احتمالا همه ما بنرهایی برای تبلیغ کالا و خدمات در فروشگاه های مختلف را دیده باشیم یا از آن ها استفاده کرده باشیم.  تبلیغات بنری آنلاین بر اساس فرضیه تبلیغات چاپی ساخته شده و تأثیر مشابهی بر کاربران اینترنت دارد.

    با این حال ، وظیفه اصلی تبلیغات بنری نه تنها دیده شدن بلکه کلیک روی آنها است ، و کاربر را مستقیماً به وب سایت تجاری هدایت می کند ، جایی که امیدواریم خرید انجام دهد.

    تبلیغات بنری می تواند یک استراتژی قوی برای رشد مشاغل باشد. در اینجا چند دلیل برای سرمایه گذاری مشاغل در تبلیغات بنری آنلاین ذکر شده است:

    ۱. هدایت ترافیک به سایت

    وقتی تبلیغات بنری به اندازه کافی خلاق باشند تا مخاطب را وسوسه کنند ، می توانند افراد را برای کلیک روی وب سایت تبلیغ کننده جذب کنند.

    برندها از تکنیک ها و ابزارهای مختلفی برای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بنری خود در افزایش جریان ترافیک استفاده می کنند.

    در اینجا اصول اولیه طراحی را در نظر داشته باشید و از فونت های مختلف و رنگ های شاد برای بنر استفاده کنید. در اینجا یک مثال عالی از تبلیغات بنری چشم نواز وجود دارد:طراحی ساده است ، اما دارای یک پیچ و تاب است: دارای چندین فونت مختلف است که برای درگیر کردن ذهن کاربر  و جذب مخاطب است.

    ۲. فروش آنلاین محصولات

    وقتی تبلیغات آنلاین به درستی انجام شود ، بینندگان را وسوسه می کند تا محصولات مربوطه را خریداری کنند. اگر سایت فروشگاهی دارید در کنار سئو سایت فروشگاهی حتما از تبلیغات بنری هم استفاده کنید زیرا به فروش محصولات شما کمک خواهد کرد.

    این تبلیغات را می توان در بیش از چند صد هزار وب سایت و برنامه منتشر کرد ، و این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید در هر کجا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

    به عنوان مثال ، این تبلیغات مک دونالد را در نظر بگیرید . محصولات را به وضوح نشان می دهد و به مخاطب یادآوری می کند که برخی از بهترین سیب زمینی سرخ کرده را در بازار دارد. 

    فروش آنلاین محصولات

    ۳. جلب توجه مشتریان

    تبلیغات بنرها باید نشان دهنده نام تجاری شما باشد و باید متناسب با زمینه باشد. حتی اگر صدای مارک تجاری کاملاً مشخصی ندارید ، می دانید که چه نوع پیام هایی برای مخاطبان شما مفید خواهد بود.

    به مثالهای زیر توجه کنید:

    جلب توجه مشتریان

    تبلیغات وردپرس تمیز و دقیق است ، در حالی که در تبلیغات Ax/Prime Pantry از طنز و پالت رنگی بی صدا استفاده می شود.

    یک تبلیغ خوب باید افراد مناسبی را برای کلیک روی آن جذب کند.

    ۴. پیشنهاد تخفیف ، فروش و پروموت

    اگر فروش فصلی را بدون پروموت انجام دهید ، به احتمال زیاد هیچکس در مورد آن چیزی نخواهد شنید . قرار دادن تبلیغات بنری می تواند به شما کمک کند ، درآمد فروش خود را افزایش دهید و مردم را از پیشنهادات خود مطلع کنید.

    کسب و کارها معمولاً دو برابر مبلغی که برای تبلیغات گوگل پرداخت می کنند ، دریافت می کنند. کسب و کارهای کوچک به ازای هر ۱.۶۰ دلار هزینه تبلیغات ۳ دلار درآمد دارند.

    تبلیغات شما باید دارای محتوای حرفه ای ، رنگ بندی زیبا و تصاویر جالب توجه باشد. هدف از تبلیغات شما جلب توجه کاربران و ایجاد کلیک بر روی وب سایت شما است.

    متداول ترین اندازه تبلیغات بنری در گوگل

    گوگل دارای اندازه های استاندارد مختلف تبلیغات است و هر یک از آنها متفاوت عمل می کند. مهم است مواردی را که برای صفحه وب شما بهتر کار می کنند در نظر بگیرید و عملکرد آنها را دنبال کنید.

    بنابراین رایج ترین اندازه تبلیغات بنری چیست؟ لیست رایج ترین اندازه تبلیغات گوگل را در زیر بررسی کنید:

    متدواول ترین اندازه تبلیغات بنری

    ۱-مربعی کوچک - ۲۰۰ * ۲۰۰ (Small Square)

    این سایز ، نسبتاً کوچکتر و جذابیت کمتری نسبت به بقیه دارد . زیرا اغلب شامل متن ها و تصاویر عجیب و درهم و برهم است. به دلیل عدم وجود قابلیت مشاهده ، که می تواند بر عملکرد کلی آگهی تأثیر بگذارد ، در بین ناشران محبوب نیست.

    ۲-مربعی - ۲۵۰ * ۲۵۰ (Square)

    بنر تبلیغاتی مربعی احتمالاً بزرگتر است و تنوع زیادی را ارائه می دهد. برای فضاهای کوچکتر ایده آل است . اما به دلیل اندازه آن انتخاب مناسبی برای مشاغل نیست.

    ۳-بنر - ۶۰ * ۴۶۸ (Banner)

    بنر دارای فرمت عریض تری است. مانند تبلیغات Leaderboard ، اما کوچکتر است. اغلب در بالای نوار ناوبری یا بین محتوای اصلی قرار می گیرد. با وجود فاکتور تطبیق پذیری ، به دلیل محدودیت اندازه ، عملکرد بهتری ارائه نمی دهد.

    ۴-لیدربرد - ۷۲۸ *۹۰ (Leaderboard)

    این یک قالب تبلیغاتی شناخته شده است . اغلب در بالای نوار ناوبری و به ویژه در انجمن ها یافت می شود. به دلیل اندازه مطلوب ،  قابل مشاهده است و به سرعت توجه بیننده را به خود جلب می کند.

    ۵-مستطیلی خطی - ۳۰۰ * ۲۵۰ (Inline Rectangle)

    این آگهی که “مستطیل متوسط” نیز نامیده می شود ، در بین اکثر مشاغل آنلاین بسیار مطلوب است. اگر در نوار کناری و بین محتوای ارگانیک قرار گیرد عملکرد خوبی دارد ، به این معنی که می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

    ۶-مستطیلی بزرگ - ۳۳۶ * ۲۸۰ (Large Rectangle)

    اندازه مناسبی که در صورت قرار گرفتن در ستون کناری و محتوای اصلی عملکرد موثر را ارائه می دهد. این یک تبلیغ بسیار قابل توجه است. به همین دلیل برای اکثر ناشران یک انتخاب رایج است.

    ۷-آسمان خراش - ۱۲۰ * ۶۰۰(Skyscraper)

    آسمان خراش که در ستون های کناری قرار می‌گیرد ،  تبلیغی ایده آل برای نمایش تصاویر نزولی به سمت پایین است. طراحی عرضی باریک می تواند در جایی مناسب قرار بگیرد که در که اکثر تبلیغات عریض تر از آن استفاده نمی شود. این نوع بنر تبلیغاتی اثر تبلیغاتی پایداری را ارائه می دهد.

    ۸- آسمان خراش عریض - ۱۶۰ * ۶۰۰(Wide Skyscraper)

    آسمان خراش عریض که بیشتر در ستون های فرعی استفاده می شود ، همانند آسمان خراش باریک تر عمل  می کند. بزرگتر و نمایان تر است .عرض آگهی تأثیر زیادی بر بازدیدکنندگان صفحه می گذارد.

    ۹- آگهی نیم صفحه - ۳۰۰ * ۶۰۰ (Half-Page Ad)

    آگهی نیم صفحه ای به دلیل اندازه بزرگ ، دید بیشتری را ارائه می دهد. تقریباً نیمی از صفحه وب را پوشش می دهد ، که برای تعامل بهتر مناسب است.

    ۱۰-لیدر برد بزرگ - ۹۷۰ * ۹۰(Large Leaderboard)

    این به طور قابل توجهی بزرگتر از لیدربرد استاندارد است و فضای بیشتری را برای مشارکت خوانندگان فراهم می کند.

    نکات طراحی بنر تبلیغاتی برای گوگل

    اگر در ایجاد آگهی های بنری تازه کار هستید یا شاید می خواهید عملکرد تبلیغات خود را بهبود بخشید ، در اینجا نکاتی را مستقیماً از گوگل آورده ایم:

    ♦ تصاویر شخصی سازی شده خود را ایجاد کنید.

    ♦ فراموش نکنید که تصاویر و برند تجاری خود را بهینه کنید.

    ♦ از رنگ های عاقلانه و موثر استفاده کنید.

    ♦ یک تیتر موثر بنویسید

    ♦ از تبلیغات واکنشگرا برای موبایل استفاده کنید.

    ♦ قیمت ها ، پروموت ها و موارد انحصاری را در نسخه خود قرار دهید.

    ♦ از صفحه فرود (لندینگ) مناسب استفاده کنید.

    نکات طراحی بنر تبلیغاتی برای گوگل

    طراحی تبلیغات بنری در اینستاگرام

    آیا می دانید ماهانه ۱ میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند؟

    تعداد زیادی از تصاویردر این فضا به اشتراک گذاشته می شود.اگر قصد دارید تبلیغاتی در اینستاگرام انجام دهید تا جلوی این کاربران را بگیرید ، باید مطمئن شوید که از قالب تبلیغات مناسب استفاده می کنید.به این ترتیب ، می توانید مطمئن باشید که تبلیغات اینستاگرام شما به دلایل اشتباه در این شبکه اجتماعی هدر نخواهد رفت. در تصویر زیراندازه های توصیه شده برای تبلیغات تصویری و تبلیغات ویدیویی اینستاگرام آمده است:

    طراحی تبلیغات بنری اینستاگرام

    نکات بنر تبلیغاتی اینستاگرام

    ♦ از افزونه اینستاگرام برای نمایش فیدها در سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

    ♦ دسته بندی مناسب برای صفحه کسب و کار خود را انتخاب کنید.

    ♦عکس های خود را بهینه کنید (از اندازه تصویر مناسب استفاده کنید).

    ♦ محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید.

    ♦ بارگذاری ویدئوها (به ویژه ویدیوهای لایو).

    ♦ سعی کنید با افراد تأثیرگذار برای دسترسی گسترده تر همکاری کنید

    نکات بنر تبلیغاتی اینستاگرام

    ۱۱ نکته ساده برای طراحی تبلیغات بنری برای عملکرد بهتر کمپین

    وقتی صحبت از طراحی بنر تبلیغاتی می شود ، شما سه گزینه دارید: استخدام فردی متخصص  که می داند چه می کند .خودتان این کار را انجام دهید یا از ابزارهای آنلاین استفاده کنید.هر کدام را که انتخاب می کنید ، مواردی وجود دارد که برای بهترین عملکرد تبلیغات در ذهن داشته باشید. بیایید در مورد نکات مهم طراحی بنر بحث کنیم:

    ۱. سادگی پادشاه است (از پر کردن تبلیغات خودداری کنید)

    صرف نظر از اندازه تبلیغات بنری که روی آن کار می کنید ، از قرار دادن  تبلیغات با محتوای بی فایده ، تصاویر و سایر عناصر اجتناب کنید. بینندگان را گیج خواهد کرد.

    فقط به محتوای مربوطه پایبند باشید ، اطلاعات خاصی را در مورد پیشنهاد خود ارائه دهید و بیننده را برای کلیک کردن دعوت کنید.

    هنگامی که می خواهید پیامی را به کاربران ارسال کنید، طرح های ساده اغلب خیلی موثرتر هستند. این مثال از بنرهای تبلیغاتی “ملحق شوید” را بررسی کنید:آنها از یک پس زمینه تک رنگ ، یک فونت آسان برای خواندن در همه حروف ، برخی از رنگها (برگرفته از لوگوی آنها) برای تأکید استفاده می کنند و دارای  CTA (اقدان برای عمل) واضح هستند.

    سادگی پادشاه است

    ۲. استفاده از تصاویر(عکس یا وکتور)

    دکمه های تبلیغات دعوت به عمل ، CTR وب سایت شما را افزایش می دهد.آنها را با استفاده از رنگ های متضاد طراحی کنید و مانند مثال زیر در سمت راست یا چپ پایین تبلیغ قرار دهید:نکته اصلی این است که آنها را در طول تبلیغات ثابت نگه دارید.

    استفاده از عکس یا وکتور

    ۳. استفاده از دکمه CTA ( فراخوانی برای عمل)

    دکمه های تبلیغات دعوت به عمل ، CTR وب سایت شما را افزایش می دهد. آنها را با استفاده از رنگ های متضاد طراحی کنید و مانند مثال زیر در سمت راست یا چپ پایین تبلیغ قرار دهید:نکته اصلی این است که آنها را در طول تبلیغات ثابت نگه دارید.

    ۴. وضوح

    نسخه آگهی باید مرتبط باشد. در حالت ایده آل ، باید دارای یک عنوان و یک متن در حال اجرا باشد که به آن کپی می گویند.

    این نمونه ها را بررسی کنید ، هر افزودنی دارای یک عنوان اصلی است که توجه را جلب می کند .اگر تبلیغ شما وعده تجاری به زبان ساده را نداشته باشد ، به هدف خود نمی رسد. روی وضوح تبلیغات خود کار کنید تا توجه مشتری را منحرف نکند.اگر تبلیغ شما وعده تجاری به زبان ساده را نداشته باشد ، به هدف خود نمی رسد. روی وضوح تبلیغات خود کار کنید تا توجه مشتری را منحرف نکند.

    وضوح تبلیغات

    ۵. از بنر های تبلیغاتی فلش خودداری کنید

    کاربردی ترین و مفیدترین انواع تبلیغات بنری HTML5 ، تصاویر JPG استاتیک و تصاویر GIF هستند.

    بنرهای فلش قبلاً درصد زیادی از بنرهای وب را تشکیل می‌دادند . اما اکنون در بین ناشران رایج نیستند. دلیل آن این است که فلش بهترین فرمت برای بهینه سازی تصاویر وب نیست ، عمدتا به دلیل مسائل مربوط به امنیت ، زمان بارگذاری بسیار کند و مزایای خیلی مورد پسند نیست.

    خودداری از بنر تبلیغاتی فلش

    ۶. محدود کردن پیشنهادات در هر تبلیغ

    پیشنهاد بیش از حد به یک کاربر فقط باعث سردرگمی می شود و به آنها اجازه می دهد پیشنهاد شما را به طور کلی از دست بدهند. قبل از فهرست بندی تک تک محصولات موجود در فروش ، به جای آن از متن “همه اندازه ها و سبک ها ” برای فروش استفاده کنید. برای کاربر جذابتر است و همان کار را سریعتر انجام می دهد. اگر لیست همه محصولات مناسب است ، ممکن است چندین تبلیغ در یک کمپین یکسان مفید باشد.

    ۷. بهینه سازی فایل تصاویر

    حداکثر اندازه توصیه شده برای یک بنر تبلیغاتی بین ۱۰ تا ۴۰ کیلوبایت است که همه به ابعاد اندازه بنر بستگی دارد. هر چه کمتر بهتر است. اما با افزودن چند رنگ ، تصویر و انیمیشن حجم فایل به سرعت به حجم آن اضافه می شود. به یاد داشته باشید ، هرچه حجم فایل شما کوچکتر باشد ، تبلیغ شما سریعتر قادر به نمایش در یک صفحه است ، بنابراین به شما فرصت بهتری برای جلب توجه کاربران می دهد.پس بهینه سازی  را جدی بگیرید!

    بهینه سازی فایل تصاویر

    ۸. استفاده از انیمیشن و موشن

    کاربران به سرعت جذب انیمیشن و حرکت در یک صفحه می شوند . به این دلیل تبلیغات بنری متحرک بسیار بهتر از بنرهای ایستا عمل می کنند. کشویی ، محو شدن ، پلک زدن و سایر حرکات بلافاصله توجه کاربر را به خود جلب می کند . هرچند که استفاده بیش از حد آنها را آزار می‌دهد. از انیمیشن های بصری دلپذیر استفاده کنید ، که حداکثر ۱۵ ثانیه طول می کشد. البته توجه داشته باشید که هرچه بیشتر از انیمیشن ها استفاده کنید ، حجم فایل شما بزرگتر می شود.

    استفاده از موشن و انیمیشن در طراحی بنر تبلیغاتی
    استفاده از موشن و انیمیشن در طراحی بنر تبلیغاتی

    ۹. استفاده از ترکیب بندی مناسب

    هنگام طراحی تبلیغات بنری برای یک وب سایت خاص ، از رنگ هایی استفاده کنید که با وب سایت تبلیغ شده ترکیب شده و از آن پیروی کند. ظاهر آگهی مانند تبلیغات وب سایت باعث افزایش اعتماد در تبلیغ می شود و باعث می شود کاربران بیشتری روی آن کلیک کنند. اگر آگهی بسیار متضاد باشد ، کاربران تمایل به بستن آن دارند. زیرا می دانند که سعی می‌شود  چیزی به آن ها فروخته شود. از ترکیب بندی مناسب استفاده کنید و اعتماد کاربران را جلب کنید.

    ۱۰. استفاده بیش از یک تبلیغ در هر کمپین

    اندازه گیری موفقیت یک کمپین تنها بر اساس یک بنر دشوار است. هر وب سایت مخاطبان متفاوتی دارد که نسبت به بنر واکنش متفاوتی نشان می دهند. چندین بنر برای یک کمپین ایجاد کنید و آنها را در برابر یکدیگر آزمایش کنید. با گذشت زمان ، انواع بنرها را با هم مخلوط کنید تا بهترین بنرها را از یک وب سایت به وب سایت دیگر ایجاد کنید. البته می توانید از یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ ماهر مشاوره بگیرید. کارشناس دیجیتال مارکتینگ مانند کارشناس سئو که در حوزه سئو (سئو خارجی ، داخلی و تکنیکال) مهارت دارد در حوزه تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی مهارت قابل توجهی دارد و می تواند به شما در بستن یک کمپین خوب تبلیغاتی کمک کند. 

    ۱۱. اندازه گیری موفقیت کمپین

    تنها راهی که می توانید بفهمید بنرهای شما کار می کند یا خیر ، سنجش میزان موفقیت شماست. گزارش هایی ایجاد کنید تا ببینید کدام بنرها بیشترین نرخ کلیک را دارند ، چه وب سایت هایی بیشترین میزان تبدیل را دارند و غیره. توجه داشته باشید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. عناصر خاصی را که با هم برابر نیستند کنار بگذارید و عناصری را که در حال کار هستند در سایر بنرها پیاده کنید. با اندازه گیری موفقیت خود ، کمپین خود را تعدیل کنید ، سپس موفقیت خود را دوباره اندازه گیری کنید و در صورت لزوم آن را تکرار کنید.

    سخن آخر

    برای درک همه جزئیات مربوط به اندازه های مختلف بنر تبلیغاتی و ارائه تبلیغات با عملکرد بالا ، زمان و تمرین زیادی لازم است. به همین دلیل اغلب توصیه می شود که یک متخصص را استخدام کنید که بتواند شما را راهنمایی کند و کمپین هایی را به نمایندگی از شما اجرا کند ، تا کسب و کار شما بتواند از این ابزارهای بازاریابی استفاده کند.اگر می خواهید یک کسب و کار آنلاین موفق ایجاد کنید ، بنرهای تبلیغاتی باید در چک لیست فعالیت های  شما قرار بگیرند تا برند تجاری شما سریعتر در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد. برای اینکه بیشتر در معرض دید قرار بگیرید ، باید آن را با بازاریابی محتوا جفت کنید.امیدوارم این مقاله آژانس نبض مارکتینگ براتون مفید باشه،  اگه سوالی دارین یا تمایل دارین به ما سفارش خدمات سئو بدین میتونین با این شماره ها با ما تماس بگیرین ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ ، ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ و یا به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید. 😊🙌

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت در وردپرس
    dance-algorithm
    لوگوی گوگل چاقو به دست در حال مبارزه با بک لینک PBN یک لپتاپ با تصویر PBN

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    یک پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"