call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • ۷ نکته طلایی برای تاثیر پست مهمان بر سئو

    پست مهمان چیست؟ ۷ نکته طلایی برای تاثیر پست مهمان بر سئو

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    بک لینک و افزایش ترافیک دو مورد بسیار مهم برای بهینه سازی و سئو سایت است. معمولا وبلاگ نویسان و بازاریاب‌های محتوا برای دریافت بک‌ لینک رایگان و همچنین افزایش ترافیک وب سایت، از پست مهمان کمک می‌گیرند. این نوع پست برای وب سایت اصلی نبوده و در سایت‌هایی که دارای بازدید بالایی هستند، نوشته می‌شو‌د‌.

    نوشتن post Guset در‌حال حاضر یکی روش‌‌های بهینه‌ سازی سایت است. البته لازم است بدانید که این روش همیشه موثر نبوده و در برخی اوقات نتیجه عکس دارد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا ۷ نکته طلایی برای تاثیر پست مهمان را به شما ارائه دهیم.

    چه سایت‌هایی را برای نوشتن پست مهمان انتخاب کنیم؟

    چه سایت‌هایی را برای نوشتن پست مهمان انتخاب کنیم؟

    یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای وب مسترها جذب ترافیک هدفمند به وب سایت می­باشد. نوشتن پست‌های مناسب و قراردادن آن ها در سایت‌های پربازدید یکی از روش­های کارآمد است. اما انتخاب سایت می‌تواند در میزان تاثیر پست نقش بسزایی داشته باشد. یک وبلاگ نویس خوب باید بداند که پست‌های خود را در چه وب سایت‌هایی قرار دهد.

    برای انتخاب سایت مناسب برای نوشتن پست مهمان باید حتما به نکاتی توجه داشته باشید. این نکات عبارتند از:

    نکته اول | محتوا سایت

    یکی از بهترین راه‌ها برای تأثیرگذاری بهتر post guest  پیدا کردن وب‌ سایت‌هایی است که با موضوع وبلاگ شما مرتبط باشد. به‌طور مثال اگر قصد دارید درمورد سئو خارجی سایت بنویسید، بهتر است سایت‌هایی را انتخاب کنید که محتوای آن‌ها با این موضوع مرتبط باشد. اگر نسبت به این مورد بی توجه باشید، نتیجه مطلوبی را از پست کسب نخواهید کرد.

    نکته دوم | رنک پیج

    یکی فاکتورهای اساسی و مهم برای بازاریابی محتوا، رنک پیچ است. زمانی‌که یک وب سایت دارای رنک بسیار بالایی باشد، به معنای عملکرد درست افراد در زمینه بهینه‌سازی سایت است. البته قوانین گوگل روز‌به ‌روز درحال تغییر است و امروزه بازدید از رنک پیج اهمیت بیش‌تری دارد. اما توجه به این مورد چندان بی‌تاثیر نیست. رنک مناسب برای هر سایت بین ۳ تا ۵ است.

    نکته سوم | اعتبار سایت برای پست مهمان

    توجه داشته باشید که برای پست Guest  سایت‌هایی را انتخاب کنید که در میان کاربران اعتبار زیادی دارد. این مورد به افزایش ترافیک وب سایت مورد نظر نیز کمک بسزایی می‌کند. طبیعتا زمانی‌که پست در سایت معروف و معتبری قرار بگیرد، بهتر و بیشتر دیده شده و بک لینک‌های زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

    نکته چهارم | ترافیک سایت

    همان‌طور که در ابتدای متن گفته شد، میزان ترافیک بالا برای یک سایت نشان‌دهنده وضعیت خوب آن است. اگر گرفتن بازدید بالا از جذب ترافیک هدفمند و بک لینک برای شما واجب‌تر است، به سراغ سایت‌هایی بروید که ترافیک بالا دارند. اما از کجا بفهمیم که یک وب سایت چه میزان ترافیک دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که رنک الکسا نشان‌دهنده میزان بازدید از سایت است که شما می‌توانید با توجه به آن سایتی را برای قرار دادن پست مهمان انتخاب کنید.

    لازم است بدانید که انتشار پست در سایت‌های ترافیک بالا چندان ساده نیست، زیرا این وب سایت‌ها هر مطلبی را منتشر نمی‌کنند. همچنین میتوانید این مسئولیت را به شرکت های خدمات سئو بسپارید و خیالتان از بابت رعایت نکات گفته شده راحت باشد.

    معرفی بهترین سایت‌ها برای نوشتن پست مهمان

    معرفی بهترین سایت‌ها برای نوشتن پست مهمان

    به‌طور کلی برای نوشتن Post Guest  سایت‌های خارجی و ایرانی متعددی وجود دارند. شما می‌توانید با شناخت این سایت‌‌ها یکی از آن ها را انتخاب کنید.

    سایت‌های ایرانی برای Guest post

    اخبار رسمی

    ویرگول

    نیماتودی

    باشگاه محتوا

    پست مگ

    گراف

    کاموا

    چطور

    میدان

    نوین

    نت نوشت

    سئو موز

    و….

    سایت‌هایی خارجی برای پست مهمان

    CMO

    Copyblogger

    Socia media Examiner

    Business Insider

    Design Milk

    TechCruch

    PandaDoc

    و…..

    موارد بالا از بهترین سایت‌های ایرانی و خارجی جهت نوشتن پست guest  هستند.

    ۷ نکته طلایی برای تاثیر پست مهمان

    برای نوشتن یک پست مهمان تاثیرگذار توجه به یکسری نکات مهم و کلیدی الزامی است. این نکات عبارتند از:

    نکته اول | تعیین هدف پیش از نوشتن پست

    پیش از نوشتن Guest post  شما باید حتما هدف و دلیل خود را مشخص کنید. زمانی که هدف از نوشتن پست مشخص شد، می‌توانید سایت مناسبی را برای انتشار آن پیدا کنید.

    نکته دوم | یافتن سایت‌های پربازدید

    در بخش قبلی نیز گفته شد که انتخاب سایت تا چه اندازه می‌تواند روی تأثیرگذاری پست در سئو مهم باشد. شما بایستی ساعاتی را به جست‌وجو سایت‌های پربازدید اختصاص دهید. اگر وب سایت انتشار پست شما دارای ترافیک بالایی نباشد، این روش هیچ نتیجه مطلوبی را به‌همراه نخواهد داشت.

    نکته سوم | برقراری ارتباط

    متاسفانه سایت‌های معتبر به راحتی پستی انتشار نمی‌دهند. شما باید با برقراری ارتباط کاری کنید که وبمستر راضی شود تا پست شما را در سایت خود منتشر کند.. بدون شک اگر شما بدون هیچ‌گونه تعامل و ارتباطی برای انتشار پست به سایت مورد نظر خود ایمیل بزنید، درخواست شما رد خواهد شد.

    شما باید از ارتباط سازی کمک بگیرید. به این‌صورت که در وبلاگ فعالیت داشته باشید، زیر محتواها نظر خود را بنویسید و پیج اینستاگرام سایت را دنبال کنید. از این طریق وب مستر با شما آشنا می‌شود. در نتیجه احتمال این‌که درخواست شما برای انتشار پست پذیرفته شود، افزایش می‌یابد.

    نکته چهارم | برای تأثیرگذاری پست مهمان خود باید خود را معرفی کنید

    اکثر سایت‌های انتشار محتوا از کاربران می‌خواهند‌ که یک پروفایل در سایت ایجاد کنند. این مورد می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای معرفی خود و یا به اصطلاح برندسازی باشد. شما می‌توانید سایت خود را به راحتی در پروفایلی که دارید، معرفی کنید. این مورد می‌تواند تاثیر مثبتی در نوشتن پست guest   داشته باشد.

    نکته پنجم | روی کیفیت پست تمرکز داشته باشید

    متاسفانه افراد زیادی وجود دارند که تنها برای گرفتن بک لینک محتوا کپی شده را در سایتی مثل اخبار رسمی منتشر می‌کنند. این موضوع باعث شده تا وب‌ مستر پست مهمان را منتشر نکند. زمانی‌که شما یک محتوا باکیفیت را برای post guest  تولید می‌کنید، می‌تواند هم برای سایت شما و هم برای سایت و انتشار محتوا مفید باشد.

    نکته ششم | برهم نزدن ساختار سایت میزبان

    پست شما باید حتما دارای ساختاری مناسب با ساختار سایت انتشار محتوا باشد‌. در غیر این‌‌صورت احتمال این‌که انتشار پست شما رد شود، بسیار زیاد است. شما باید در زمان درخواست، وب مستر را آگاه کنید که قصد ندارید ساختار سایت را بهم بزنید.

    نکته هفتم | خودخواهی نکنید

    توجه کنید که در پست Guest  بیش از سه لینک به سایت خود ندهید. همچنین تا حد امکان سعی کنید که محتوا شما کاملا مبنی بر قوانین سئو باشد‌. درغیر این‌صورت ممکن است که مالک سایت، درخواست انتشار محتوا شما را رد کند.

    سخن آخر

    پست مهمان یکی از بهترین روش‌ها برای بهینه سازی وب سایت است. اما نوشتن این پست نیازمند توجه به نکات مهمی می‌باشد‌. یکی از مهم‌ترین موارد در تاثیر post Guset  انتخاب سایت مناسب است‌. بنابراین سعی کنید در سایت‌هایی که دارای بازدید بالا و رنک مناسبی هستند، پست خود را منتشر کنید.

    در صورت نیاز میتوانید با صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    oops
    شخصی در حال کار با کامپیوتر
    مزایا ی سئو
    لینکسازی خارجی External Link

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"