call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو سایت تفریحی

درآمد از سایت تفریحی؟ مگه میشه؟ سئو سایت تفریحی از جمله سایت هایی که این روزا بیشترین میزان مخاطب رو به خودش اختصاص داده و تعداد بسیار زیادی کاربر هر روزه ترافیک ورودیش رو تامین می کنن که علاقه مندن به علت محتوای سرگرم کنندش ساعت ها داخل سایت بمونن.

[ASRating]

سایتت رو برای بازاری که میخوای سئـو کن…!

سئو سایت تفریحی

با افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت تفریحی یکی از بهترین راه های کسب درآمده. دلیل این مسئله اینه وقتی بتونین ساختار سایت تفریحی و کیفیت سئو سایت رو به گونه ای جلو ببرین که بازدید کننده ی دائمی داشته باشین ، دامنه ی سایت اعتباری پیدا می کنه که باعث میشه سایت شما به بهترین محیط برای تبلیغات انواع صنف ها تبدیل بشه.

پس لازمه که در مورد سئو سایت تفریحی و خدمات این حوزه مطلع باشیم. با ما همراه باشید.

سئو سایت تفریحی ، رقابت بر سر کسب درآمد

به علت کسب درآمد خوب از این مدل سایت ها واضحه که رقابت برای بالاتر اومدن در صفحات برتر گوگل بسیار زیاد باشه و شانس برنده شدن در این عرصه ، به طور مستقیم از طریق کیفیت سئو و بهینه سازی ای که روی سایت انجام میشه ، تعیین میشه. و به علت تمرکز بسیار بالا و فعالیت رقبا ، عموما تمایز و اختلاف ایجاد کردن در رتبه ای که نسبت به اونها در گوگل دارین ، بسیار سخته و تیم سئو یا سئو کار کارکشته احتیاج داره که بتونه به صورت پایدار سایت رو بالا نگه داره. 

اشتباه بزرگ در سئو سایت تفریحی!

در موارد زیادی میبینم که سئو کار کیفیت سئو رو فدا میکنه که در مدت زمان سریع تری سایت رو بالا بیاره و ساخت لینک و بک لینک های افراطی سایت رو دچار جریمه یا پنالتی گوگل می کنه . سئو سایت تفریحی اگر به صورت اصولی انجام بشه از بهترین منابع درآمد پایدار میتونه باشه. برای جلوگیری از ضربه هایی که ممکنه به علت ناآگاهی به سایت تفریحی تون وارد بشه ، این موارد رو حتما بخونید! این مطالب با تحقیق و تجربه ی چندین ساله توسط بهترین کارشناسان سئو جمع آوری شده و سعی کردم در جامع ترین حالت ممکن براتون بنویسمش که همه نیاز هاتون رو پوشش بده .ما خدماتی رو براتون آماده کردیم که این کار رو براتون راحت تر کنیم.

سئو سایت گردشگری

سئو سایت گردشگری

در کل وقتی کسی خدماتی میگرده براش راحت تره که توی اینترنت دنبالش بگرده تا حضوری. اینجاست که سئو سایت گردشگری مهم خواهد شد.

چرا نبض مارکتینگ؟

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، در واقع یک شرکت نرم افزاری ساده نیست که هدف آن به رتبه رساندن کلیدواژه های بی اهمیت باشد، در واقع ما در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و مشاوره کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت هستیم، و تمرکز اصلی ما روی کسب و کار شماست نه تنها سایت شما.

خدمات سئو سایت تفریحی

  • پشتیبانی تخصصی و ارائه گزارشات دقیق ماهیانه به صورت شفاهی و کتبی
  • بررسی و راه اندازی جدیدترین ابزار های تحلیلی سایت و سئو
  • بهبود ، اصلاح و بهینه سازی کلیه صفحات سایت
  • تولید محتوای انحصاری و با کیفیت
  • ارائه تولید محتوای متنی و تصویری
  • افزایش رتبه سایت در مراجع رسمی مانند الکسا به طور ارگانیک
  • بررسی و ویرایش URL تمامی صفحات سایت
  • لینک سازی دقیق و با برنامه ریزی منظم خارجی و داخلی
  • بررسی و آنالیز تمامی لانگ تیل ها و کلمات کلیدی
  • مشاوره سئو و آنالیز دقیق از سایت های رقیب

تعرفه (قیمت) سئو سایت تفریحی

از اونجایی که شما هم میخواید برید سر اصل مطلب و خب ما معمولا عادت داریم که هر مغازه بریم، میبینیم چیا داره و در نهایت هم میپرسیم قیمت؟ لیست پایین پکیج های عمومی ما هستن که بابت خدماتی که مفتخریم در اختیار شما بذاریم تا سایت خودتون رو به سرعت گسترش بدید و موفق بشید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید تا اطلاعات خیلی کامل تری رو همراه با جزئیات پکیج های دیگه در اختیارتون بذارن😊

سئو سایت رستوران

سئو سایت رستوران

بهترین رستوران کجاست؟ کجا میشه رستوران خوبی پیدا کرد؟ اینکه بقیه تو اینترنت سرچ می کنن و رستوران شما رو پیدا کنن دقیقا به سئو سایت رستوران ربط داره. حالا چطور میشه تو گوگل اول بود؟

۱۰ سایت برتر تفریحی به لحاظ جذابیت محتوایی و آمار بالای بازدید کنندگان

ده وب سایت برتر تفریحی رو بررسی کردم که در ادامه ی این مقاله بهتون بگم بهترین ها چه کار هایی کردن و ایده بگیرین برای بهبود و ارتقا سئو سایت تفریحیتون.به دقت بررسی کنین، سعی کردم ساده صحبت کنم.

  • King:
    معرفی و گردآوری بازی های فلش امکان دانلود بازی های فلش امکان بازی های آنلاین امکان بازی با فرد هم سطح خودتون امکان بازی آنلاین گروهی

  • Not Doppler
    اگر تازه گیم رو شروع کردین و امکان بازی جدی ندارین و فقط میخواین سرگرم بشین و بازی های ساده . بامزه انجام بدین.

  • WELLCOME COLLECTION
    امکان پرسش و پاسخ در رابطه با بازی های متنوع امکان یادگیری مطالب آموزنده

  • Cat Box
    این سایت یک بازی بیشتر نداره ولی ساعت ها شمارو سرگرم می کنه.

  • Jungle Dave
    این سایت هم یک بازی بیشتر نداره و سطح گرافیکی آن در حد بازی نوستالژی سوپر ماریوئه. ولی به شدت مفرحه.

  • THINGS MAGAZINE
    این وب سایت در واقع یه مجله ی هنری ، معماری ، فناوری و موزیکه. که مطالب بسیار متنوع و سرگرم کننده ای داره.

  • BRITISH LIBRARY
    کتابخانه ی آنلاین به زبان انگلیسی که دیگه اصلا نمیشه اسمشو وقت تلف کردن گذاشت.

  • Red vs Blue
    امکان مشاهده یک داستان انیمیشینی بسیار جالب و مهیج که به صورت آنلاینه و فعلا ۹ فصلش منتشرشده

  • Paper Plane
    این سایت هم یک بازی بیشتر نداره . یه موشک کاغذی که با موستون باید فقط بچرخوندیش ولی واقعا سرتون رو گرم می کنه.

  • NEAVE
    حضور بازی های انیمیشنی خیلی متنوع که پیشنهاد میکنم اصلا از دستش ندین. کتگوری این سایت حول بازی های کلاسیک میچرخه

اطلاعات تکمیلی سئو سایت

حالا که تا اینجای مسیر همراه هم بودیم، اجازه بدید به خاطر علاقه تون براتون یه سری موارد دیگه رو هم توضیح بدم. شاید برای شما هم سوال باشه که سئو چی هست؟ چه مزایایی داره که اینقدر مهمه؟ و اینکه هدف کلی سئو چیه؟ برای اطلاعات کامل تر میتونید به صفحه  سئو و بهینه سازی مراجعه کنید ولی خب به طور خلاصه همه اینا به همراه تعدادی سوال که ذهن بقیه مخاطبان مثل من  وشما رو درگیر کرده بود رو الان براتون توضیح میدم.

سئو سایت برای اصناف چیست؟

به زبان ساده سئو سایت اصناف یعنی ما وب سایت خود را برای کلید واژه های هدفمندی که ما را به مشتریان یا مخاطبین هدف معرفی میکند بهنیه سازی کنیم  تا در هنگام جستجوی کلید واژه های وب سایت ما جز پیشنهاد های اولیه موتور جستو جو باشد، برای اینکه بتوانید سایت خود را به کاربران جامعه هدف معرفی نمایید.

اهمیت سئو سایت تفریحی

این اتفاق امکان داره هر روز برای شما بیفته که قبل از خرید چیزی آن را سرچ کنید، و اگر به رفتار خود دقت کنید متوجه می شوید که خیلی کم پیش می آید به صفحه دوم نتایج جست و جو سر بزنید. طبق آمار، ۷۵ درصد مخاطبین تنها به لینک اول و دوم رجوع می کنند!

سئو سایت هتل

سئو سایت هتل

این سوال بیشتر مردم برای وقتیه که میخوان برن مسافرت اما جایی برای اسکان ندارن. تا به حال به این فکر کردید که مردم برای مسافرت هاشون کدوم هتل هارو انتخاب می کنند؟ یا چطوری میتونید خودتون رو به مردم معرفی کنید؟

مزایای سئو سایت تفریحی

کسب رضایت مشتری

شما سریعتر از همه به مشتری نمایش داده خواهید شد. پس مشتری هم اول از همه به سمت شما میاد. حالا اگر محتوای مناسب و طراحی خوبی هم داشته باشید، اون مشتری به شما وفادار خواهد موند.

افزایش سود و درآمد

وقتی شما هم مشتری بیشتری داشته باشید هم اعتبارتون داخل بازار زیاد باشه و بقیه هم دائم از شما صحبت کنن، چی میشه؟ خب به تبع فروش شما هم بیشتر میشه و در نتیجه سود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

تبلیغ پایدار

یعنی دیگه شما نیستید که برای کارتون تبلیغ میکنه، خود کار تبلیغ خودش رو انجام میده و این مخاطبه که دنبال شماست؛ مثلا با تبلیغ دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

برندینگ و کسب اعتبار

هرچه مشتری شما بیشتر و محصول یا خدماتی که در اختیار مشتری میذارید بهتر باشه، برند و کسب و کار شما هم در ذهن موندگار تر شده و ارزش و اعتبار بیشتری کسب میکنه.

نمونه‌کارهای سئو نبض مارکتینگ
سئو سایت اتحاد گلس

فروشگاه اتحاد گلس

کلیدواژه های سئو شده

شیشه بنز

شیشه پژو

شیشه برلیانس

شیشه ام وی ام

سئو سایت پردینو

فروشگاه اینترنتی پردینو

کلیدواژه های سئو شده

پرده رومن

پرده بلک اوت

پرده شید اداری

پرده هازان چاپی

سئو سایت الماس پارت

لوازم یدکی الماس پارت

کلیدواژه های سئو شده

قطعات کیا

قطعات هیوندای

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

سئو سایت بانی باند

فروشگاه اینترنتی بانی باند

کلیدواژه های سئو شده

اکو همراه

پاور میکسر

بلندگو سقفی

اکو آمپلی فایر

سئو سایت شرکت مدیران ثبت

شرکت مدیران ثبت

کلیدواژه های سئو شده

ثبت شرکت در تبریز

ثبت برند در تبریز

ثبت اختراع در تهران

تمدید شرکت در تهران

سئو سایت تجهیزات زیبایی شفا

تجهیزات زیبایی شفا

کلیدواژه های سئو شده

دستگاه آر اف

دستگاه تولید صدا

دستگاه میکرودرم

دستگاه هیدروفیشیال

سئو سایت لوازم کاشت ناخن روناک نیل

لوازم کاشت ناخن روناک نیل

کلیدواژه های سئو شده

پودر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن

ضد قارچ کاشت ناخن

سئو سایت موسسه سد حریق ناجی

مؤسسه سد حریق ناجی

کلیدواژه های سئو شده

شارژ کپسول آتش نشانی

فروش کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

مشاوران SEO نبض مارکتینگ با شما تماس میگیرند

سوالات متداول شما

برای آنکه فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر شود، باید مشتریان بیشتری وارد سایت شما شوند. در این راه برای سئو سایت تفریحی خدماتی همانند موارد زیر ارائه می‌شود: بهینه سازی کلیه صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلیدوا‌ژه ها، اجرای لینک سازی حرفه ای، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و آنالیز رقبای شما.

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت تفریحی، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین نبض مارکتینگ برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

افزایش ورودی سایت، بهبود رتبه کلیدواژه ها، افزایش درآمد و فروش بیشتر، برتری نسبت به رقبا، دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات یا خدمات شما، تبدیل شدن به یک برند، مطرح شدن در بازار، دسترسی به کاربران محلی و بازگشت سرمایه

+ میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp
Telegram

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

۳ پاسخ

    1. سئو میشه گفت یک علم تجربیه به دلیل اینکه الگوریتم های رتبه دهی گوگل دائما در حال به روز رسانی و تغییر در راستای کسب رضایت مخاطبینش هست تا بهترین محتوا رو بهشون نمایش بده. به همین علت با توجه به اینکه گوگل ملاک های رتبه دهی خودش رو منتشر نمیکنه ، ارائه تضمین از سمت هر شرکتی، میشه گفت غیر قانونیه. مهمترین ملاک برای اطمینان، تعداد نمونه کار های موفق شرکت هست که ثابت میکنه کارشناسان سئو شرکت آزمون و خطا هایی که انجام دادن، موثر بوده و میدونن چطور رتبه سایت شما رو افزایش بدن؛ در کل سئو راهیه برای افزایش رضایت مخاطب و ترافیک سایت؛ پس آشنایی با اصول روانشناسی درک مخاطب ، مهمترین عامل موفقیت سئو خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر میتونید صفحه سئو سایت رو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"