call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو سایت رستوران

بهترین رستوران کجاست؟ کجا میشه رستوران خوبی پیدا کرد؟ اینکه بقیه شما رو معرفی کنن به کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریاتون ربط داره، اما اینکه وقتی تو اینترنت سرچ می کنن شما رو پیدا کنن دقیقا به سئو سایت رستوران ربط داره. سئو کلا اینطوری کار میکنه که شما رو تو نتایج گوگل جزو اولین ها نشون میده. حالا چطور میشه تو گوگل هم اول بود؟

[ASRating]

سایتت رو برای بازاری که میخوای سئـو کن…!

سئو سایت رستوران

چرا نبض مارکتینگ؟

فقظ سئو؟ قطعا نه! نبض مارکتینگ همونطور که در جریانید آژانس خلاقیته و این یعنی این که بدون خلاقیت و نوآوری کار اصلا مفهوم خودشو نداره و توی بازار هم شکست میخوره. اما خب قبل از اینکه آژانس خلاقیت باشه مشاور مارکتینگه و خدمات سئو ارائه یده. یعنی همینطوری بی هدف واستون کلمه کلیدی سئو نمی کنیم! (مثلا نیمرو را چگونه می پزن) خب کلمه کلیدی های بی هدف رو هرکسی میتونه بیاره بالا، ولی ما با آنالیز جامعه هدف شما انتخاب هایی میکنیم که سودآور ترین کلمه کلیدی ها بیاد بالا.چطور؟ خب خدمات ما رو به شرح زیر میتونید ببینید:

خدمات سئو سایت رستوران نبض مارکتینگ

مشاوره سئو سایت رستوران

قبل از اینکه دست به انجام هرکاری بزنیم، اول در موردش اطلاعات جمع میکنیم، مشورت میکنیم و بعد تصمیم میگیریم در موردش. میتونید همین الان به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره سئو ما استفاده کنید!

تعرفه ( قیمت) سئو سایت رستوران

از اونجایی که شما هم میخواید برید سر اصل مطلب و خب ما معمولا عادت داریم که هر مغازه بریم، میبینیم چیا داره و در نهایت هم میپرسیم قیمت؟ لیست پایین پکیج های عمومی ما هستن که بابت خدماتی که مفتخریم در اختیار شما بذاریم تا سایت خودتون رو به سرعت گسترش بدید و موفق بشید.

سئو سایت تفریحی

سئو سایت تفریحی

درآمد از سایت تفریحی؟ مگه میشه؟ سئو سایت تفریحی از جمله سایت هایی که این روزا بیشترین میزان مخاطب رو به خودش اختصاص داده و تعداد بسیار زیادی کاربر هر روزه ترافیک ورودیش رو تامین می کنن.

مراحل سئو سایت رستوران

میدونیم برای انجام درست هرکاری باید برنامه ریزی بشه و مراحل اون قد به قدم انجام بشه و از همه مهمتر کار به کاردان سپرده بشه! برای سئو سایت رستوران ما چند تا مرحله کلی رو میتونیم براتون بگیم:

داشتن سایت مناسب

خب اول از همه سایتی که شما دارید باید از لحاظ کد زنی یا کدینگ با استاندارد های گوگل هم خوانی داشته باشد. در موارد بعدی سایت شما از لحاظ نام دامنه و کیفیت هاست نیز دارای امتیاز در سئو می باشد. کیفیت هاست ها با سرعت سایت ارتباط مستقیم دارد.

انتخاب کلید واژه هدف

بعد از داشتن سایت مناسب ، شما نیاز دارید که هدف خود که معمولا همان خدمات و غذا های شما هستند را انتخاب کنید ، و آن ها را اولویت بندی کنید.
در اولویت بندی کلیدواژه باید دقت کنید که اولویت های اول شما همان خدماتی باشند که برای شما سود آور تر هستند.

تولید محتوای متنی و تصویری مناسب

حالا که اولویت کلیدواژه ها در سئو رستوران انتخاب شده، شما نیاز دارید که برای این کلید واژه ها محتوا تولید کنید، محتوا ها باید شامل آموزشات و معرفی خدمات شما باشد تا برای کاربران مناسب باشند. در واقع متن شما باید به درد کاربر بخورد تا بتواند متن شما نقش جذب کاربر خود را به خوبی انجام دهد.

طراحی UI/UX مناسب سایت

یکی از مهمترین موارد خصوصا برای سئو سایت رستوران، طراحی UI جذاب و UX ساده و مطابق سلیقه کاربراتون هست؛ دیزاین و طراحی یک سایت رستوران چیزیه که میتونه شما رو به اوج برسونه یا باعث بشه اعتبار خودتون رو هم از دست بدید! به طور خلاصه میشه گفت UI یا رابط کاربری چیزیه که کاربر رو به شما جذب میکنه و UX چیزیه که باعث احساس راحتی و ایجاد وفاداری در مخاطبتون بشه؛ پس هیچوقت اونرو دست کم نگیرید.

تولید محتوای ویدئویی

حتما برای شما هم پیش اومده ا رفتن داخل رستوران ، منو بدون عکس باشه و ندونید که چیزی که میخواید سفارش بدید چه شکلیه؛ یا شده با دیدن غذا حسابی هوس خوردن کنید؟ این تاثیر محتوای ویدئویی و تصویریه که برای سئو سایت رستوران نمیشه از تاثیرش چشم پوشی کرد.یک تولید محتوای مناسب، بخش زیادی از کار رو جلو میبره.

سئو سایت کافه

سئو سایت کافه

داشتن سایت و سئو کردن آن، برای دیده شدن بیشتر توسط کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. سئو سایت کافه راهی برای افزایش کسب درآمد و جذب مشتری بیشتر برای کافه است. اما سئو سایت چگونه انجام می‌شود؟

اطلاعات تکمیلی سئو سایت رستوران

حالا که تا اینجای مسیر همراه هم بودیم، اجازه بدید به خاطر علاقه تون براتون یه سری موارد دیگه رو هم توضیح بدم. شاید برای شما هم سوال باشه که سئو چی هست؟ چه مزایایی داره که اینقدر مهمه؟ و اینکه هدف کلی سئو چیه؟ برای اطلاعات کامل تر میتونید به صفحه سئو و بهینه سازی ما مراجعه کنید ولی خب به طور خلاصه همه اینا به همراه تعدادی سوال که ذهن بقیه مخاطبان مثل من  وشما رو درگیر کرده بود رو الان براتون توضیح میدم:

سئو سایت رستوران چه فایده ای داره؟

تو این دوران مردم به نتایج گوگل اعتماد زیادی دارند و ممکنه بسیاری از تصمیمات خودشون رو بر حسب اون بگیرند برای همین جزو نتایج گوگل بودن بیشتر از هرچیز دیگه مهمه. علاوه بر این طی دو سال اخیر سئو تو جامعه خیلی جا افتاده و خیلی از افراد برای کسب و کارشون اقدام به سئو سایت اصناف میکنن و برای عقب نیفتادن از رستوران های رقیب باید شما هم وارد این عرصه باشید و حتی بهترین شوید. سئو یک سرمایه گذاری برای برگردوندن چندین برابری اون سرمایه ست.

اهمیت سئو سایت رستوران

شما برای رستورانتون هیچ وقت نمیتونید یک بازاریاب استخدام کنید(من که ندیدم) چون بازاریاب چی کار میتونه واستون بکنه؟ زنگ بزنه به خونه های مردم بگه غذا نمی خواید؟ اگه می خواید غذا های ما خیلی خوش مزه س همه راضی بودن؟

نه. مشتری خودش باید شما رو پیدا کنه، اما نکته ی خوب ماجرا که چند بار بهش اشاره شد اینه که تو سایت مشتری خودش دنبال همچین چیزی میگرده، پس هرچه سریع تر سایت رستوران خودتون رو جلو چشم مشتری ها بیارید، سهم بیشتری هم از بازار به دست میارید و این یعنی سود و اعتبار بیشتر! پیشنهاد ما به شما اینه که این سرمایه گذاری بزرگ یعنی سئو سایت رستوران رو زودتر شروع کنید!

سئو سایت فست فود

سئو سایت فست فود

سئو سایت فست فود یکی از خدماتی است که می تواند سایت فست فود شما را در مقایسه با رقبایی که دارید در صفحه نتایج سرپ گوگل در بهترین جایگاه قرار داده و میزان ورودی های ارگانیک شما را افزایش دهد.

مزایای سئو سایت رستوران

کسب رضایت مشتری

شما سریعتر از همه به مشتری نمایش داده خواهید شد. پس مشتری هم اول از همه به سمت شما میاد. حالا اگر محتوای مناسب و طراحی خوبی هم داشته باشید، اون مشتری به شما وفادار خواهد موند.

برندینگ و کسب اعتبار

هرچه مشتری شما بیشتر و محصول یا خدماتی که در اختیار مشتری میذارید بهتر باشه، برند و کسب و کار شما هم در ذهن موندگار تر شده و ارزش و اعتبار بیشتری کسب میکنه.

تبلیغ پایدار

یعنی دیگه شما نیستید که برای کارتون تبلیغ میکنه، خود کار تبلیغ خودش رو انجام میده و این مخاطبه که دنبال شماست؛ مثلا با تبلیغ دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

افزایش سود و درآمد

وقتی شما هم مشتری بیشتری داشته باشید هم اعتبارتون داخل بازار زیاد باشه و بقیه هم دائم از شما صحبت کنن، چی میشه؟ خب به تبع فروش شما هم بیشتر میشه و در نتیجه سود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

نمونه‌کارهای سئو نبض مارکتینگ
سئو سایت اتحاد گلس

فروشگاه اتحاد گلس

کلیدواژه های سئو شده

شیشه بنز

شیشه پژو

شیشه برلیانس

شیشه ام وی ام

سئو سایت پردینو

فروشگاه اینترنتی پردینو

کلیدواژه های سئو شده

پرده رومن

پرده بلک اوت

پرده شید اداری

پرده هازان چاپی

سئو سایت الماس پارت

لوازم یدکی الماس پارت

کلیدواژه های سئو شده

قطعات کیا

قطعات هیوندای

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

سئو سایت بانی باند

فروشگاه اینترنتی بانی باند

کلیدواژه های سئو شده

اکو همراه

پاور میکسر

بلندگو سقفی

اکو آمپلی فایر

سئو سایت شرکت مدیران ثبت

شرکت مدیران ثبت

کلیدواژه های سئو شده

ثبت شرکت در تبریز

ثبت برند در تبریز

ثبت اختراع در تهران

تمدید شرکت در تهران

سئو سایت تجهیزات زیبایی شفا

تجهیزات زیبایی شفا

کلیدواژه های سئو شده

دستگاه آر اف

دستگاه تولید صدا

دستگاه میکرودرم

دستگاه هیدروفیشیال

سئو سایت لوازم کاشت ناخن روناک نیل

لوازم کاشت ناخن روناک نیل

کلیدواژه های سئو شده

پودر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن

ضد قارچ کاشت ناخن

سئو سایت موسسه سد حریق ناجی

مؤسسه سد حریق ناجی

کلیدواژه های سئو شده

شارژ کپسول آتش نشانی

فروش کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

مشاوران SEO نبض مارکتینگ با شما تماس میگیرند

سوالات متداول شما

برای آنکه فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر شود، باید مشتریان بیشتری وارد سایت شما شوند. در این راه برای سئو سایت رستوران خدماتی همانند موارد زیر ارائه می‌شود: بهینه سازی کلیه صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلیدوا‌ژه ها، اجرای لینک سازی حرفه ای، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و آنالیز رقبای شما.

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت رستوران، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین نبض مارکتینگ برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

افزایش ورودی سایت، بهبود رتبه کلیدواژه ها، افزایش درآمد و فروش بیشتر، برتری نسبت به رقبا، دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات یا خدمات شما، تبدیل شدن به یک برند، مطرح شدن در بازار، دسترسی به کاربران محلی و بازگشت سرمایه

+ میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp
Telegram

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"