call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • انواع مهارت های متخصص سئو چیست؟

    انواع مهارت متخصص سئو چیست؟ ضروری ترین نکات

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    یک کارشناس یا متخصص سئو باید دیدگاهی جامع، دانش و مهارت تخصصی سئو را داشته باشد تا درک درستی از بازاریابی، تجزیه و تحلیل وب، تجربه کاربری در طراحی وبسایت، محتوا و درک معنایی محتوا ، افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه وب‌ سایت مربوطه در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و غیره داشته باشد.
    در اینجا ۱۰ مهارت برتر یک سئوکار که مورد نیاز هر متخصص سئو برای دستیابی به بهترین نتایج و موفقیت در زمینه فعالیتش آورده شده است.

    مهارت اول | تفکر انتقادی

    تفکر انتقادی یکی از مهارت متخصص سئو

    داشتن یک تفکر یا ذهن انتقادی یک مهارت بسیار مورد نیاز برای هر متخصص سئو است.زیرا هیچ فرمولی برای یادگیری نحوه مدیریت سئو وجود ندارد.اما این ذهن انتقادی شماست که با درک مشکلات منحصر به فرد از زوایای مختلف، شما و وب سایتتان را متمایز می کند. ارائه راه حل های خلاقانه نسبت به آنها برای یک متخصص سئو ضروری است. مهارت های یک متخصص سئو شامل توانایی در یافتن مسائل بالقوه و همچنین جستجو در تحقیقات و آنالیز رقبا برای دانستن اینکه چه چیزی برای وب سایت شما مفید است و چه چیزی نیست.
    Udemy، Coursera چند دوره آنلاین سئو برای توسعه تفکر انتقادی دارد. بعضی از این دوره ها مانند “Mindware: Critical Thinking for the In The Age”، “Critical Thinker Academy: Learn to Think as a Philosopher” که در آن می توان در مورد مفایم بنیادی آن اطلاعات کسب کرد. نقش تفکر انتقادی و کسب مهارت برای آن متخصص سئو ضروری به حساب می‌آید. این دوره یک ویدیوی ۱۹ ساعته با ۲۰ مقاله، منابع دانلود، دسترسی تمام وقت با گواهی پایان کار است.در بسیاری از وب سایت های ذکر شده این دوره ها به صورت آنلاین موجود است که به شما کمک می کند مهارت های سئو را همراه با گواهی سئو کسب کنید.

    مهارت دوم | تحقیقات گسترده

    تحقیقات گسترده از مهارت متخصص سئو

    این یک جنبه فوق العاده مهم برای پروژه های سئو است. زیرا به عنوان یک متخصص سئو باید بدانید که چگونه به راحتی و اطمینان به خوبی تحقیق کنید. یک متخصص سئو باید به طور کامل تحقیقات زیادی انجام دهد. اما مطمئن باشد که قصد ندارد آن ها را کپی کند. زیرا هر وب سایت دارای الزامات متفاوتی است که ممکن است برای وب سایت دیگری کارساز باشد یا نباشد.جستجوی کلمات کلیدی باید بر اساس ارتباط انتخاب شوند که به طور ارگانیک به وب سایت شما کمک می کند تا با افزایش بازدید هدفمند مواجه شود.
    لینکدین دوره های آنلاین سئو را با ۱ ماه آزمایش رایگان ارائه می دهد. این دوره شامل عوامل جستجوی سئو در مورد نحوه جستجوی افراد و اینکه چگونه به محتوای مناسب و دقیق منجر می شود، می باشد. همچنین استراتژی بازاریابی وب را نیز پوشش می دهد. این دوره ها توسط متخصصان این صنعت تدریس می شود یا حتی می توانید دوره را به صورت جداگانه با پرداخت هزینه ای خریداری کنید.

    مهارت سوم | تحلیل و بررسی

    ستون سئو تجزیه و تحلیل است که به متخصص سئو کمک می کند تا موفقیت خود را اندازه گیری کند. اگر مهارت های تجزیه و تحلیل قوی نداشته باشید، در اندازه گیری معیارهای خود شکست می خورید.
    پس یکی از بزرگترین مهارت هایی که یک متخصص سئو باید حتما آن را داشته باشد قدرت تحلیل و بررسی اقداماتی است که در سئو انجام می‌دهیم.یک متخصص سئو در درجه اول یک استراتژیست خوبی باید باشد و لازمه این مهارت تجزیه و تحلیل دیتاها و اطلاعاتی است که بدست می‌آورد.سپس بر اساس این دیتاها استراتژی خود را می‌چیند.
    پس برای آن که یک متخصص سئو کار بلد باشید باید توانایی برقراری ارتباط بین دیتاها و دسته بندی و الویت بندی آن هارا با تجزیه و تحلیل داشته باشید.

     

    مهارت چهارم | تصمیم گیری

    مهمترین عنصر مهارتی در یک متخصص سئو باید تصمیم گیری باشد. به عنوان یک متخصص سئو، نمی توانید منتظر بمانید تا در مورد هر مرحله یا تغییراتی که باید انجام شود فقط صحبت کنید.باید هنر تصمیم گیری داشته باشید.همچنین با دانش در مورد فرآیند گوگل که مدام در حال تغییر و اصلاح است، کارشناسان سئو باید کیفیت بالایی در تصمیم گیری نشان دهند.

    مهارت پنجم | انعطاف پذیری

    انغطاف پذیری یکی از مهارت متخصص سئو

    اگر یک استراتژی خاص طبق نظر یک متخصص سئو کار نمی کند، باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا در هر لحظه بدون ایجاد اختلال در حرکت، استراتژی ها را تغییر دهد. داشتن انعطاف پذیری و عطش آزمایش و تست کردن، این روزها از مهارت های اصلی هر بازاریاب دیجیتال خوب و متخصص سئو است.

    مهارت ششم | درک محتوا و محتوا نویسی

    به یاد داشته باشید که سئو یک استراتژی مبتنی بر محتوا است. مهارت های نوشتاری شما باید به درستی باشد. در واقع بافتن کلمات کلیدی به طور مناسب بدون اینکه اجباری و غیرعادی به نظر برسد، کار دشواری است. همانطور که شفاف است، یک خواننده از طریق وبلاگ شما را می بیند. گوگل نیز همین کار را می کند. اگر نوشته شما به اندازه کافی مفید و کاربردی نباشد، در واقع می تواند مانع پیشرفت سئو شما شود.
    یک متخصص سئو باید در نوشتن وبلاگ، ایجاد عناوین و غیره برای جذب مخاطب و ایده ای در مورد هدایت ترافیک از طریق لینک بیلدینگ با کیفیت، تخصص داشته باشد.پس مهم است که یک متخصص سئو محتوا را بشناسد و آن را درک کند.نیاز کاربر را بفهمد و بداند که چرا کاربر باید آن محتوا را بخواند.
    HubSpot یکی از بهترین دوره های آنلاین سئو را ارائه می دهد که دارای ماژول های مختلف برای مطالعه است و پس از آن ارزیابی منجر به گواهی HubSpot می شود. دوره های صدور گواهینامه ۵۱ دقیقه ای با درس هایی شامل ۸ ویدیو در مورد استراتژی نوشتن محتوا به صورت جداگانه در دسترس است که توسط متخصصان آن تدریس می‌شود.

     

    مهارت هفتم | آشنایی با طراحی وب و تجربه کاربری

    آشنایی با طراحی وب و متا تگ ها برای یک حرفه ای مهم است.هدف از متا تگ ها این است که به خوبی در مورد نحوه چیدمان و مدیریت کاربران، شرح منابع، حفظ و نگهداری و غیره آگاه باشید. هنگام طراحی سایت برای اهداف سئو، باید همیشه کل استراتژی را حفظ کنید.
    سئو در عصر امروز مهم است، شما نمی توانید کاملا بدانید کنید که گوگل چه کاری انجام می دهد و چگونه کار می کند. اما صرف زمان برای بهبود و ایجاد برچسب ها و کدهای مناسب برای سایت شما ، به طور خودکار ترافیک سایت شما را افزایش می دهد و رتبه جستجوی بالاتری را ارائه می دهد.
    همچنین دانش ui و ux به شما به لذت بخش تر کردن تجربه کاربر و افزایش فاکتورهای مهم ماندگاری کاربران در صفحه کمک می‌کند.دانستن این موارد به تحلیل بهتر یک متخصص سئو کمک شایانی می‌کند.
    Google Digital Garage certification یک دوره آنلاین شامل ۴ ماژول در مورد نحوه انتخاب موثر کلمات کلیدی، استراتژی سئو، روانشناسی مصرف کننده، رفتار جستجو و همچنین نحوه انجام تجزیه و تحلیل به منظور بهبود بهینه سازی جستجوی وب سایت ارائه می دهد. این دوره فقط در ۳ ساعت تکمیل می شود. این دوره برای مبتدیان رایگان است و در پایان دوره به شما گواهی می دهد که می‌تواند پروفایل لینکدین شما را تقویت کند.

    مهارت هشتم | دانش اینکه اینترنت چطور کار می‌کند

    دانش کار با اینترنت از مهارت متخصص سئو

    دانش دانستن همه چیز از کدهای وضعیت HTTP، آدرس های IP گرفته تا اطلاع از نحوه ارتباط سرور با مرورگر وب، یک متخصص سئو را در کار خود حرفه ای می کند.
    برای درک این موارد، Codecademy بسیاری از دوره های سئو مبتدی را به مدت ۹ ساعت برای یادگیری جاوا اسکریپت، CSS و HTML ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عناصر و ساختار HTML را یاد بگیرید که به عنوان بلوک سازنده وب سایت ها عمل می کند.
    یک پیشینه قوی در HTML یا به طور خلاصه، دانش اولیه در مورد ساختار صفحات وب با استفاده از HTML در واقع به کار به عنوان متخصص سئو به شما کمک می کند.دوره کد آکادمی حتی می تواند در گوگل، فیس بوک و غیره شغلی برای شما ایجاد کند.

    مهارت نهم | آشنایی با مهارت های فنی و برنامه نویسی

    دانش برنامه نویسی به شما مشاغل بسیار ارزشمند و پردرآمدی پیشنهاد می دهد. با کمی مکالمات فنی و زبان برنامه نویسی در مورد رندر صفحه،lazy load، برچسب گذاری  میکروداده ها ، گفتگو با توسعه دهندگان به روشی سازنده و با دادن بینش به آنها و نه صرفاً درخواست، سئو آسان تر می شود.

    مهارت دهم | مهارت استفاده از اکسل

    مهارت استفاده از اکسل از مهارت متخصص سئو

    دانستن مهارت های اولیه اکسل در فرآیند حرفه ای شدن در سئو بسیار مهم است. این به حل و الویت بندی مسائل روزمره و ماهانه پروژه های شما از اندازه ‌گیری تغییرات الگوریتم گرفته تا جمع‌آوری سریع کلمات کلیدی از سرچ کنسول گوگل و دسته بندی اطلاعات گوگل آنالیتیکس و ارزش گذاری آن ها کمک می‌کند. اکسل در همه موارد به کار یک متخصص سئو می‌آید و مهارتی کاربردی برای او محسوب می‌شود.

    سخن آخر

    پس از مطالعه در مورد سئو، اهمیت آن در عصر امروز، فرصت ها، اهداف شغلی مرتبط با آن، به این نتیجه می رسیم که سئو یکی از بهترین و پیچیده ترین مشاغلی است که برای خود پیدا خواهید کرد.متخصصان سئو باید به یادگیری مهارت های جدید ادامه دهند تا فرصت های رشد خود را افزایش دهند.
    مهارت های بالا ممکن است دشوار به نظر برسند، اما با دوره های ذکر شده در مقاله می توان با موفقیت به یک متخصص سئو تبدیل شد. ذهن،تفکر انتقادی، سازگاری، ماهیت اجتماعی، مهارت های کدنویسی، مهارت های نوشتاری شما را به سمت هدفتان هدایت می کند. این یک علم یک شبه نیست، اما با کمک متخصصان سئو می توانید به مسیر درست هدایت شوید و وب سایت خود را به سطح مطلوب برسانید.
    برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو، باید از ابتدا شروع کنید، جایی که بتوانید در مورد اصول سئو اطلاعات کسب کنید. با وردپرس کار کنید و دوره های آموزشی آنلاین یا آفلاین را بگذرانید. جدا از تماشای و اجرای ویدیوهای آنلاین برای کسب دانش عمیق ، علاوه بر این با داشتن یک وب‌ سایت برای خودتان، می‌توانید هر روز سئو را مرور کنید و نحوه عملکرد آن را درک کنید.مناسب ‌ترین و مورد استفاده‌ ترین کلمات کلیدی مرتبط را انتخاب کنید و آن ها را به کار گیرید. با این مهرات ها مطمئناً می توانید یک متخصص پیشرو در سئو شوید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    فیچر اسنپیت
    آهنربای سرنخ چیست
    تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت
    آموزش تایتل نویسی در سئو برای افزایش جذب کاربران

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    یک پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"