call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • طول محتوای بلاگ چقدر باید باشد؟

    طول محتوای بلاگ چقدر باید باشد؟ تاثیرگذاری آن بر سئو

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    هنگامی که تصمیم به راه اندازی یک وبلاگ دارید، اولین دغدغه  شما تولید ‌‌محتوا و به دست آوردن رتبه برتر سئو است. اهمیتی ندارد که وبلاگ شما شخصی یا تجاری باشد، تولید محتوا در موفقیت آن قطعاً موثر واقع می‌شود. با توجه به زیاد بودن مطالب مختلف در اینترنت، شما برای رشد وبلاگ خود باید به دنبال یک تولید محتوای فوق العاده باشید.  طول محتوای بلاگ هم یک نکته قابل توجه است که به جایگاه بهتری در صدر نتایج گوگل دست پیدا کنید.

    محتوای بلاگ چیست؟

     مقاله‌ای که برای وبلاگ خود می‌نویسید، پست وبلاگ نام دارد. این مقاله  شامل متن، تصویر و حتی ویدیو می‌باشد. برای نوشتن مقاله باید آموزش ببینید و کاملاً با ساختار اصلی آن آشنایی پیدا کنید. چرا که با یک محتوای عالی شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی خواهید بود. فراموش نکنید که یک پست وبلاگ بی نظیر علاوه بر افزایش بازدید، در بهینه سازی سئو سایت بسیار تاثیر گذار است. یک محتوای با کیفیت علاوه بر کپی نبودن، باید تخصصی باشد و قدرت انتقال مفاهیم را داشته باشد. امروزه سایت‌های برتر با تولید محتوای یونیک،  نتایج چشمگیری را کسب کرده‌اند. تا اینجا از اهمیت ساختار اصولی محتوا با خبر شدید‌. اگر تمایل دارید اطلاعات کامل‌تری در مورد طول محتوای بلاگ به دست آورید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

    طول محتوا در سئو چقدر اهمیت دارد؟

    برای کسانی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند، همیشه این سوال پیش می‌آید که طول محتوای بلاگ باید چقدر باشد؟ برای پاسخ به این سوال عدد مشخصی را نمی‌توان بیان کرد.  اول  شما باید بدانید مخاطب هدف شما چه کسی است؟  اندازه محتوای متنی بهتر است چقدر باشد تا مفهوم را کامل به خواننده انتقال بدهد. معمولاً کاربران  برای خواندن یک محتوای طولانی وقت نمی‌گذارند. پس گاهی یک مطلب کوتاه تجربه کاربری بهتری دارد. اما گوگل نیز الگوریتم‌های مخصوص به خودش را دارد. پس علاوه بر کاربرپسند بودن محتوا، باید به استانداردهای سئو هم توجه کنید. طول محتوای بلاگ در سئو داخلی نقش زیادی دارد و حائز اهمیت است.

    در کسب رتبه بهتر، طول متن موثرتر است یا اثر بخش نویسی؟

    طول محتوای بلاگ یا اثربخشی متن

     عوامل متعددی در کسب رتبه برتر گوگل نقش دارند . کاربر به دنبال یک  محتوای مفید است تا تمام اطلاعات موردنیازش را از آن استخراج کند. اما گوگل در رتبه بندی مقاله‌ها، به محتوایی که اطلاعات کامل و دقیق‌تر  دارند، بیشتر اهمیت می‌دهد. بنابراین یک متن طولانی در کسب رتبه برتر موثرتر است. نکته‌ مهمی که باید به آن توجه کرد، این است که یک پست وبلاگ طولانی قطعاً در صدر نتایج  موتورهای جستجوگر قرار نمی‌گیرد. زیرا کیفیت محتوا برای گوگل نیز بسیار با اهمیت است. در بعضی مقاله‌ها نویسنده فقط با کلمات بازی می‌کند و محتوای ارزشمندی تولید نمی‌کند. پس نباید انتظار داشته باشد که در صفحه اول نتایج موتورهای جستجوگر نشان داده شود. یک محتوای عمیق و مفید ارائه دهید، تا رتبه برتر سئو را به دست آورید. گوگل ربات‌هایی دارد که بر اساس مرتبط بودن محتوا با قصد کاربر، آن‌ها را اولویت بندی می‌کند.  علاوه بر این با بررسی آمار بازدیدکنندگان، جایگاه وبلاگ شما را مشخص می‌کند.

    خصوصیات محتوای با کیفیت چیست؟

    اهداف وبلاگ شما باید در راستای اهداف مخاطبانتان باشد. بنابراین قبل از تولید محتوا، یک برنامه ریزی اصولی داشته باشید و تمام موارد را در نظر بگیرید. شما می‌توانید از رقبای خود کمک بگیرید‌ و سایتشان را تحلیل کنید.  پس از جستجوی کلمه کلیدی به سایت‌های برتر بروید و ببینید طول محتوای بلاگ آن‌ها چقدر بوده است که در صفحه اول نمایش داده شده‌اند. محتوای خود را با عکس، فیلم و فایل صوتی جذاب‌تر کنید. نوشتن متن کافی نیست و به کاربر حس خوشایندی نمی‌دهد و خیلی زود صفحه شما را ترک می‌کند. پس یک محتوای ارزشمند باید حاوی عکس و ویدئو باشد تا رضایت کاربر را جلب کند. البته با توجه به نوع کسب و کارتان، از ویدئو یا فایل صوتی استفاده نمایید.  بهتر است مقاله شما بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. در کل رابطه مستقیمی بین طول محتوای بلاگ و رتبه برتر گوگل وجود ندارد و باید بین موضوع مقاله و حجم محتوا تناسب وجود داشته باشد. یک مقاله با طول زیاد و کیفیت عالی قطعا سئوی بهتری دارد که میتوانید این را از شرکت های خدمات سئو انتظار داشته باشید و این کار را به ایشان بسپارید.

    نکات مهم تولید محتوا و سئو

    نکات مهم تولید محتوا و سئو

     بجز مواردی که ذکر کردیم برای تولید محتوای اصولی  به نکات زیر توجه کنید.

    محتوای شما نباید کمتر از ۵۰۰ کلمه باشد. هرچه متن طولانی‌تر باشد و اطلاعات جامع‌تری به مخاطب بدهد، سئو سایت بهبود پیدا می‌کند.

    شما باید شروع خوبی داشته باشید. مقدمه اولین جایی است که کاربر رجوع می‌کند. از کلمه کلیدی در پاراگراف اول حتماً استفاده نمایید و آن را بولد کنید.

    عنوان‌ها و تیترهای جذاب انتخاب کنید.

    در نتیجه گیری، خلاصه مقاله را شرح دهید.

    از عکس‌های با کیفیت استفاده شود.

    کپی نکنید و یک محتوای یونیک اماده کنید.

    علائم نگارشی، فونت و خوانایی مقاله بسیار مهم هستند.

    پیدا کردن طول مناسب محتوا

    متخصصان سئو تاکید می‌کنند که متن‌های طولانی و مفید بنویسید.  محتوای طولانی نشان می‌دهد که شما در این زمینه متخصص هستید  و برند شما  معتبر و قابل اعتماد است. هم چنین مخاطب را درگیر می‌کند و باعث می‌شود که کاربر زمان بیشتری در سایت شما بماند. در نهایت متوجه شدید که گوگل برای محتوای با کیفیت و طولانی ، امتیاز بیشتری  در نظر می‌گیرد. علاوه بر آن، خوانایی مقاله هم روی سئو تاثیر گذار است. هر موضوعی نگارش  و ادبیات مخصوصی دارد. پس این نکته را هم در نظر بگیرید و یک محتوای خاص تولید کنید.

    مخاطب هدف خود را تعیین کنید!

    مخاطب هدف خود را برای طول محتوای بلاگ بشناسید!

    تعیین مخاطب هدف از مهمترین نکاتی است که در نوشتن محتوا باید در نظر گرفته شود. در هر حوزه‌ای از کسب و کار که هستید، طبق نظر مخاطبان خود ، محتوا را تولید کنید. باید بدانید کاربر به دنبال چه چیزی هست؟ چه کسانی به محتوای شما نیاز دارند؟ افراد دنبال کسب اطلاعات هستند یا برای خرید به بلاگ شما آمده‌اند؟ اگر با توجه به موارد کلی تولید محتوا کنید، قطعا کسب و کارتان آسیب می‌بیند. کاربر بجز طول محتوا، به کیفیت آن نیز بسیار توجه می‌کند. پس همیشه محتوای مفید تولید کنید.

    سخن آخر

    یک محتوای خوب باید از منابع مختلف تهیه شود و  تصاویر متنوع و ساختار قابل درکی داشته باشد. گوگل برای یک محتوای خاص و جذاب جایگاه بهتری  در نظر می‌گیرد. یک مقاله یونیک کاربران زیادی را جذب خود می‌کند. در نتیجه فروش بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. امروزه طول محتوای بلاگ در کسب رتبه برتر سئو تأثیر زیادی دارد. میتوانید به صفحه مشاوره سئو ما هم مراجعه کنید. موفق باشید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    تصویر شاخص موبایل مارکتینگ
    طراحی بنر تبلیغاتی
    pbn-چیست؟
    لیست بک لینک های فروم برای ساخت پروفایل لینک با کیفیت

    [ASRating]

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"