call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو سایت ساختمانی

از آنجایی که یکی از نیازهای اولیه و ضروری بشر داشتن سرپناه و مسکن است، مشاغل مربوط به این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار هستند. داشتن سایت ساختمانی و بهینه سازی آن، برای گسترش کسب و کار ساختمانی بسیار ضروری است. سئو سایت ساختمانی باعث افزایش جذب کاربر و افزایش کسب درآمد و سود میشود. اما سوالی که وجود دارد این است که سئو سایت چگونه انجام می‌شود؟

[ASRating]

سایتت رو برای بازاری که میخوای سئـو کن…!

سئو سایت ساختمانی

مراحل سئو سایت ساختمانی

همان‌طور که میدانید، نیمی از کاربران تنها گزینه اول در صفحه گوگل را باز می‌کنند. هر سایتی برای اینکه بتواند در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، به رتبه و امتیاز بالا نیاز دارد. امروزه بکارگیری قواعد سئو سایت اصناف سبب به وجود آمدن رتبه بالای سایت شده و همین امر باعث می‌شود، سایت در اولین قسمت از صفحه گوگل مشاهده شود. در این قسمت مراحل مربوط به سئو سایت ساختمانی را شرح می‌دهیم، که شامل موارد زیر است:

۱. تحقیق در رابطه با کلمه کلیدی

کلمه‌های کلیدی مرتبط با وب سایت شناسایی می‌شود، که این بخش مهمه، فرایند سئو به حساب می‌آید. اما همین فرایند به در اختیار داشتن یک سری ابزارهای جستجو نیاز دارد. این ابزار‌ها کمک می‌کنند تا کلمات به راحتی پیدا شوند.

۲. بهینه‌سازی تگ‌های عنوان

اولین چیزی که کاربر پس از جستجو در موتور گوگل می‌بیند، عنوان است. بنابراین انتخاب عنوان بسیار مهم بوده و با‌ید به گونه‌ای باشد که نظر کاربر را جلب کند. در نتیجه سعی کنید، از عناوین مختصر با زبان ساده بهره ببرید تا برای تمامی افراد مفید و قابل درک باشد.

۳. ایجاد عنوان‌های متای مرتبط

بعد از بررسی اهمیت عناوین به اهمیت متنی که در زیر عنوان قرار دارد می‌رسیم که به این متن، عنوان متا گفته می شود. این عنوان از نظر کاربر بسیار مهم بوده و پس از عنوان اصلی در مرکز توجه قرار دارد. به این نکته توجه کنید؛ زمانی که شخص کلمه مورد نظر خود را در  گوگل جستجو می‌کند، در وهله اول عنوان و سپس متای عنوان قابل رویت است.

سئو سایت معماری

سئو سایت معماری

خیلی از مهندسین معمار این روزها اهمیت فضای مجازی رو به خوبی درک کردن و میدونن اگر یک وب سایت معماری داشته باشن و سئو سایت حرفه ای روش انجام بدن میتونن از زمانشون هوشمندانه استفاده کنن و خیلی سریع تر به مخاطب هدف برسن.

۴. بررسی و آنالیز کردن رقبا

می‌توان گفت در این روش با یک تیر دو نشان زده می‌شود. یعنی با آنالیز کردن رقبا و نحوه عملکرد آن‌ها به خوبی می‌توان به نقاط قوت و ضعف آن‌ها پی برد. همچنین می‌توانید بررسی کنید که این رقبا از چه ایده‌هایی بهره گرفته‌اند و میزان بازدهی آن‌ها به چه صورت بوده است.

۵. متا دسکریپشن مرتبط

بعد از عنوان، کاربر با توضیحات متا مواجه می‌شود. این توضیحات به گونه‌ای باید باشد که اطلاعات کامل و مختصری در رابطه با محتوا ارائه دهد و طوری بیان شود که برای کاربران قابل درک و فهم باشد.

مزایای سئو سایت ساختمانی

انجام خدمات سئو سایت ساختمانی برای صاحبان کسب و کار مزیت‌های زیادی دارد. در واقع سئو به کسب و کار‌ها کمک می‌کند تا محتوای سایت آن‌ها به خوبی معرفی شود و کسب و کار محلی وارد بازاریابی دیجیتال شود. برای باقی ماندن در لیست برترین‌های جستجوی گوگل باید الگو‌های جدید موتور‌های جستجو را در سایت‌تان به صورت مداوم بروز‌رسانی کنید. انجام مراحل گفته شده می‌تواند کسب و کار شما را در سطح شهر و استان و یا حتی کشور به بازدیدکنندگان نشان دهد و باعث جذب مشتری شود.

خدمات سئو سایت ساختمانی

خدمات سئو شامل بررسی محتوا و قالب و ساختار موجود در سایت شما، ارائه مشاوره تخصصی و فنی برای گسترش سئو سایت ساختمانی مانند صفحات مختلف خطا، نحوه میزبانی، تغییر مسیر‌ها، توسعه محتوا سایت توسط مشاور مخصوص سئو، بررسی کلمات کلیدی مناسب در محتوا، آموزش سئو و آموزش کسب تخصص در بازار‌های خاص می‌باشد.

سئو سایت دکوراسیون داخلی

سئو سایت دکوراسیون داخلی

سئو سایت دکوراسیون برای طراحان و مهندسان معماری داخلی که وب سایت دارند بسیار ضروری است. تا از طریق آن بتوانند مشتریان زیادی برای خود پیدا کنند‌. هنگام طراحی سایت دکوراسیون داخلی باید تمام قسمت ‌های سایت بهینه ‌سازی شود.

انواع روش‌های سئو سایت ساختمانی

شرکت‌های مختلفی به فعالیت‌های سئو سایت می‌پردازند که این فرایند به دو روش سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه انجام می‌شود. استفاده از سئو کلاه سیاه غیر اصولی است و بهتر است انجام نشود. قوانین گوگل برای سایت‌هایی که با روش سئو کلاه سیاه پیش ‌می‌روند، جریمه‌های سنگینی تعیین کرده است. سئو کلاه سفید توسط گوگل تأیید شده است و در کنار زمان­بر بودن، نتایج پایدار و با رتبه بالا ایجاد می‌کند.

نمونه‌کارهای سئو نبض مارکتینگ
سئو سایت اتحاد گلس

فروشگاه اتحاد گلس

کلیدواژه های سئو شده

شیشه بنز

انواع شیشه پژو

شیشه برلیانس

انواع شیشه ام وی ام

سئو سایت پردینو

فروشگاه اینترنتی پردینو

کلیدواژه های سئو شده

پرده رومن

انواع پرده بلک اوت

پرده شید اداری

انواع پرده هازان چاپی

سئو سایت الماس پارت

لوازم یدکی الماس پارت

کلیدواژه های سئو شده

قطعات کیا

قطعات هیوندای

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

سئو سایت بانی باند

فروشگاه اینترنتی بانی باند

کلیدواژه های سئو شده

اکو همراه

پاور میکسر

بلندگو سقفی

اکو آمپلی فایر

سئو سایت شرکت مدیران ثبت

شرکت مدیران ثبت

کلیدواژه های سئو شده

ثبت شرکت در تبریز

انواع ثبت برند در تبریز

ثبت اختراع در تهران

تمدید شرکت در تهران

سئو سایت تجهیزات زیبایی شفا

تجهیزات زیبایی شفا

کلیدواژه های سئو شده

دستگاه آر اف

انواع دستگاه تولید صدا

دستگاه میکرودرم

انواع دستگاه هیدروفیشیال

سئو سایت لوازم کاشت ناخن روناک نیل

لوازم کاشت ناخن روناک نیل

کلیدواژه های سئو شده

پودر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن

ضد قارچ کاشت ناخن

سئو سایت موسسه سد حریق ناجی

مؤسسه سد حریق ناجی

کلیدواژه های سئو شده

شارژ کپسول آتش نشانی

فروش کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

مشاوره و آنالیز سئو سایت ساختمانی

طبق مراحل گفته شده پس از طراحی سایت، انجام بهینه‌سازی و طراحی سئو اهمیت زیادی دارد. سایت کسب و کاری که سئو نداشته باشد، همانند فروشگاهی است که مشتری ندارد. در مرحله آنالیز معمولاً سایت رقبای کسب و کار از نظر نقاط قوت و ضعف بررسی می‌شود و همه این عوامل در سایت سئو طراحی شده برطرف می‌شوند.

همچنین درباره فرآیند سئو به صاحب کسب و کار مشاوره داده می‌شود تا بتواند از اقدامات خاصی استفاده کند و سایت خود را به جستجو‌های برتر گوگل برساند. شما هم می‌توانید برای طراحی و سئو سایت ساختمانی از شرکت‌های با تجربه و بامهارت کمک بگیرید و از مشاوره سئو برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید.

مشاوره رایگان نبض مارکتینگ را از دست ندهید!

قیمت خدمات سئو سایت ساختمانی

با توجه به اینکه برای هر سایتی سئو و بهینه سازی آن با شیوه متفاوتی انجام می‌شود، نمی‌توان نرخ مشخص و دقیقی را برای قیمت سئو سایت ساختمانی تعریف کرد. اما مشخص کردن قیمت و هزینه سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

قیمت بهبود سئو سایت به ازای کلمه کلیدی

بسیاری از افراد، سئو را با ارتقا رتبه سایت به ازای یک یا چند کلمه کلیدی خاص در گوگل می شناسند. بنابراین یکی از عواملی که در مشخص کردن قیمت سئو سایت موثر است، تعداد کلمات کلیدی و میزان سختی و رقابت برای آن ها است. سختی کلیدواژه به این معنی است که برای رتبه گرفتن یک عبارت یا کلیدواژه چه مقدار زمان و فعالیت نیاز است تا در نتایج صفحه اول گوگل قرار بگیرد. معمولا درجه سختی با سه فاکتور زیر بررسی می‌شود:

  • طول کلیدواژه و تأثیر آن بر روی قیمت سئو سایت
  • میزان جستجوی کلیدواژه و تأثیر آن بر تعرفه سئو
  • میزان رقابت کلیدواژه و تأثیر آن بر هزینه انجام سئو

علاوه بر این باید به این موضوع هم توجه شود که آیا هدف فقط بهبود رتبه است یا هدف، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می باشد؟ بنابراین به این صورت می توان با توجه به کلمه کلیدی، برای سئو قیمت گذاری کرد.

سئو سایت املاک

سئو سایت املاک

اگر شما یک مشاور املاک هستید یا یک دفتر املاک دارین، حتما دقت کردین که خیلی از همکاراتون در کنار بازار سنتی، به بازار آنلاین رو آوردن که سهم بیشتری از مشتریان، فروشنده های ملک و خریدارن آن رو به دفتر املاک خودشون جذب کنن.

قیمت گذاری بر حسب سئو داخلی

سئو داخلی یکی از مهم ترین مراحل سئو کردن سایت ساختمانی است و قیمت گذاری برای آن بسیار اهمیت دارد. در ابتدا باید زیرساخت‌ها و موارد درون سایت خود را نگاهی بیندازیم، زیرا بدون پرداختن به سئوی داخلی، سئوی خارجی بی‌اثر و در بعضی موارد سبب پنالتی از طرف گوگل می‌شود. مختصراً می‌توان سئو داخلی را به این سه بخش تقسیم نمود:

  1. بهینه ‌سازی عنوان‌ها
  2. بهینه‌ سازی تصاویر
  3. بهینه ‌سازی محتوا

برخی از موارد مهم که در تعرفۀ سئوی داخلی مؤثرند، شامل این موارد هستند:

  •  بهینه‌سازی عنوان صفحات، متاتگ‌ها و واژگان کلیدی
  •  بررسی وجود محتوای Flash و پنجره های Iframe در سایت
  •  بهینه سازی تصاویرسایت (کاهش حجم تصاویر و نوشتن متن جایگرین (Alt) برای تصاویر)
  •  بهینه کردن حجم سایت
  •  افزایش سرعت سایت

قیمت گذاری بر حسب سئو خارجی

بعد از بررسی سئو داخلی، مواردی که بر قیمت گذاری برای سئو خارجی موثرند، به چشم می آیند.

سخن آخر

براساس گفته های فوق در می یابیم که استفاده از سئو سایت ساختمانی برای کسب درآمد بسیار مفید بوده و منحصر به فردی را برای دارنده حساب به ارمغان می‌آورد. برای این‌که بتوانید از این قابلیت به نحو احسنت و به طور کامل بهره ببرید به شما پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران نبض مارکتینگ مشورت کنید.

سوالات متداول شما

برای آنکه فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر شود، باید مشتریان بیشتری وارد سایت شما شوند. در این راه برای سئو سایت ساختمانی خدماتی همانند موارد زیر ارائه می‌شود: بهینه سازی کلیه صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلیدوا‌ژه ها، اجرای لینک سازی حرفه ای، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و آنالیز رقبای شما.

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت ساختمانی، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین نبض مارکتینگ برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

افزایش ورودی سایت، بهبود رتبه کلیدواژه ها، افزایش درآمد و فروش بیشتر، برتری نسبت به رقبا، دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات یا خدمات شما، تبدیل شدن به یک برند، مطرح شدن در بازار، دسترسی به کاربران محلی و بازگشت سرمایه

+ میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp
Telegram

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"