call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • افزونه های ویدیو وردپرس

    معرفی بهترین افزونه های ویدیو وردپرس

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    مقدمه

    همان طور که می‌دانید یکی از نیاز‌های اساسی هر وبسایت اینترنتی مطالب صوتی یا تصویری مناسب است. همچنین در جریان هستید که پخش‌کننده خود وردپرس بسیار ساده، مبتدی و بدون هیچ امکاناتی است. قرار دادن فیلم یا ویدیو در بین محتوا‌های موجود در سایت شما می‌تواند بسیار بر روی سئو سایت و اعتماد کاربران وب سایت شما تاثیر‌گذار باشد. اما با این حال برای اغلب افراد این اتفاق افتاده است که با پخش کننده پیش فرض وردپرس به مشکل بر خورده باشند. افزونه های ویدیو وردپرس می توانند برای حل این مشکل به شما کمک کنند. 

    کدام افزونه‌های ویدیو وردپرس استفاده کنیم؟

    افزونه های ویدیو وردپرس

    مشکلاتی نظیر لود نشدن ویدیو‌ها، عدم امکان قرار دادن عکس شاخص برای محتوای صوتی تصویری خود و … که سبب شده تا افراد در کل از قرار دادن ویدیو مربوطه در وردپرس منصرف شوند. مطالب موجود در مورد افزونه‌های ویدیو وردپرس در این محتوا به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از راه‌ کار‌های مناسب امکانات مدنظر برای وبسایت خود را دریافت کنید و بدین وسیله درآمد مطلوبی داشته باشید. ظاهر آراسته و زیبای وبسایت شما یکی از مهمترین فاکتور‌ها است که باید به آن توجه داشت.

    چرا به افزونه‌های ویدیو وردپرس نیاز است؟

    به علت ایجاد ارتباط ذهنی با کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت خود، برای تبلیغات و ارائه محصولات خود با روشی پر بازدید، بارگزاری فیلم‌ها و سریال‌ها با نظم وسازماندهی مطلوب، ارائه محتوای آموزشی با تهیه ویدیو در وب سایت آموزشی خود و به اشتراک گذاشتن آن، ارتباط برقرار کردن و جذب کاربر به وسیله فایل‌های صوتی تصویری با پیچیدگی بالا و… نیازمند به افزونه ‌های ویدیو وردپرس برای پیشرفت در سئو سایت هستیم. بهترین فاکتور برای عملی کردن اهداف خود به کار بردن افزونه‌ های ویدیو وردپرس در وبسایت خود است.

    معرفی ۵ مورد از بهترین افزونه‌های ویدیو وردپرس

    ۷ تکنیک طلایی برای سئو ویدیو

    سئو ویدیو

    ۷ تکنیک طلایی برای سئو ویدیو

    ۱. YouTube Channel Gallery

    برای اینکه ویدیو یوتوب خود را به بهترین وجه به اشتراک بگذارید باید آن را از همه لحاظ بررسی کنید. این بررسی‌ها شامل نوع فید ویدیو، نوع نمایش دهنده‌ها، ترتیب فیلم‌ها، سایز، وضعیت، کیفیت فیلم، وضوح تصویر و مواردی دیگر می‌باشد.

    این افزونه دارای ویژگی‌های زیادی است، از جمله آن‌ها این است که به حالت اتوماتیک thumbnail ‌ها را برای فیلم‌های شما تولید می‌کند و همینطور آن‌ها را در وبسایت وردپرس ذخیره می‌کند تا در صفحه شما بارگیری شود این توانایی را دارد که در آن گالری‌های ویدیوهای یوتیوب را در وب‌سایت‌تان پخش کند.

    ۲. Progression Player

    اگر نیاز است تا تعداد زیادی افزونه‌های ویدیو وردپرس را در یک سایت با هم ادغام کنید، با استفاده از Progression Player می‌توانید یک مجموعه با فایل‌های نامحدود به وجود آورید. از امکانات دیگر این افزونه می‌توان به پشتیبانی از فیلم تمام صفحه و لیست نمایش ویدیویی، امکان اضافه کردن آلبوم به لیست نمایش ویدیویی، پخش کننده‌ای با طراحی واکنش گرا، بهینه سازی برای تلفن همراه، تبلت و دسکتاپ، نمایش پنج بخش متفاوت برای طراحی، پشتیبانی از لیست پخش صوتی، اضافه کردن پخش کننده‌های صوتی و تصویری نامحدود در هر صفحه، توقف خودکار پخش کننده‌های دیگر در حالت فعال شدن پخش کننده‌ی ویدیویی، ایجاد شخصی سازی آسان و… اشاره کرد. از آنجایی که نصب افزونه های زیاد می تواند تاثیر منفی بر سئو تکنیکال سایت شما بگذارد با توجه به نیازی که دارید بهترین افزونه را انتخاب نمایید.

    افزونه های پادکست وردپرس

    افزونه های پادکست وردپرس

    بهترین افزونه های پادکست وردپرس کدام است؟

    ۳. HTML5 Video Player

    از ویژگی‌های این افزونه می‌توان به طراحی واکنش گرا، پشتیبانی از چند نمایش دهنده در یک صفحه با همان قالب یکسان یا قالب تماما متفاوت،  پشتیبانی از کدهای HTML و CSS، قابلیت تنظیم حجم اولیه‌ی صدا، توانایی اضافه کردن یک تصویر به منظور معرفی فیلم‌ها، توانایی پخش ویدیو‌های MP4 و WEBM، شامل قابلیت لایت باکس، توانایی نوشتن توضیحات لازم برای فیلم اشاره داشت.

    ۴. Elite Video Player

    افزونه‌ی ای‌لایت دارای ویژگی‌ های کاربردی و منحصر به فردی است. دارای لایت باکس است، پیشرفته‌ترین پخش کننده‌ی ویدیویی را دارد، تبلیغات pre-roll، mid-roll،post-roll و پاپ آپ که با ویدیو‌های خود صاحب وبسایت کار می‌کند. پشتیبانی از ویدیو‌های YouTube، Vimeo، خود میزبان و  Google Drive، به روز رسانی آسان و رایگان، دارای امکانات بسیار، بهینه سازی شده برای دستگاه‌های تلفن همراه، پشتیبانی از زیرنویس‌ها، سهولت استفاده از آن، توانایی اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی و…

    ۵. Wonder Plugin

    این ابزار از فیلم ‌های موجود درYouTube ،Vimeo ،Wistia  و ویدیو‌های خود میزبان MP4 و Web M پشتیبانی می‌کند. شما با استفاده از واندر پلاگین می‌توانید مجموعه‌های ویدیویی چند منظوره ساخته و آن‌ها را در پست‌ها و صفحات موجود در وب سایت خود قرار دهید.

    طراحی واکنش گرا که برای هر نوع دستگاه مناسب است، توانایی نمایش ویدیوهایی با فرمت MP4 و WEBM در موتورهای جستجوگری که از MP4 پشتیبانی نمی‌کنند، پشتیبانی از حالت تمام صفحه، پنهان سازی خودکار کنترلر‌های پنجره‌ ویدیو در حالت نمایش، اضافه کردن تصویر پیش نمایش، قابلیت کنترل صدا و حتی تنظیم حجم اولیه ویدیو، اضافه کردن توضیحات مدنظر برای ویدیو، پشتیبانی از کد‌های HTML و CSS، امکان تغییر فاکتور‌هایی مانند طول، عرض لیست پخش، عرض و رنگ کادر ویدیو، فعال یا فعال نکردن نمایش خودکار، حلقه‌ی تکرار و …

    چطوری سرعت سایت در موبایل رو افزایش بدیم؟

    افزایش سرعت سایت

    روش های افزایش سرعت سایت در موبایل

    ۱۲ افزونه ویدیو برای سایت های وردپرسی

    ۱. Huzzaz Video Gallery

    ۲. Responsive YouTube Playlist Video Player

    ۳. Your Channel: YouTube Video Gallery

    ۴. Featured Vi FV Flow player Video Player

    ۵. Brid Video Easy Publish

    ۶.  deo Plus

    ۷. Easy Video Player

    ۸.  Vide ojs HTML5 Player

    ۹. Video Player & Full screen Video Bgd

    ۱۰. Progression Player

    ۱۱. YouTube Channel Gallery

    ۱۲. Featured Video Plus

    ۱۳. و…

    انواع افزونه های ویدیو وردپرس
    جمع بندی...

    امیدوارم با توجه به اطلاعات کسب شده و سعی خودتان بتوانید از بین افزونه‌های ویدیو وردپرس، بهترین آن را انتخاب کنید و با استفاده از امکانات و ویژگی‌های خاص افزونه انتخابی پخش ویدیو در وبسایت، فیلم مورد نظرتان را در سایتتان قرار دهید و فید بک مثبت از سوی بازدیدکنندگان سایت و کاربرانتان دریافت کنید. اگر باز هم سوالی داشتید با شرکت خدمات سئو نبض مارگتینگ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید از خدمات مشاوره سئو رایگان ما هم استفاده نمایید.

    سوالات متداول شما

    ۱.     YouTube Channel Gallery

    ۲.     Progression Player

    ۳.     HTML5 Video Player

    ۴.     Elite Video Player

    ۵.     Wonder Plugin

    مشکلاتی نظیر لود نشدن ویدیو‌ها، عدم امکان قرار دادن عکس شاخص برای محتوای صوتی تصویری برای سایت شما حل می شود.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    دو زن و دو مرد در حال بهینه‌سازی سایت یک موشک به عنوان نماد سئو کار تیمی بهینه‌سازی وبسایت
    seo
    چه نکاتی را باید در طراحی صفحه اول وبساتمون رعایت کنیم؟

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"