call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
یک زن با لباس سبز در حال نوشتن رپورتاژ آگهی

بهترین سایت‌های رپورتاژ برای هر کسب‌وکار

  • همان‌طور که در مقاله رپورتاژ چیست گفتیم، رپورتاژ یک تبلیغ یا آگهی است که می‌تواند به‌صورت محتوای متنی، تصویری، ویدیویی یا ترکیبی از هر ۳ مورد باشد. انتشار رپورتاژ مسئله‌ای است که باید به آن توجه کرد. نوشتن یک رپورتاژ خوب بسیار مهم است؛ اما محل مناسـب برای انتشار رپورتاژ هم به اندازۀ محتوای آن اهمیت دارد. سایت‌های انتشار رپورتاژ آگهی، رپورتاژها را به‌صورت محتوای خبری منتشر می‌کنند.
    بک لینک‌های دریافتی پس از انتشار رپورتاژ، در سایت‌های انتشار رپورتاژ آگهی دائمی هستند و اگر سایت مناسبی را انتخاب کرده باشید، می‌توانند به رشد سئو سایت شما کمک کنند. سایتی که در آن رپورتاژ را منتشر می‌کنید، باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا کسب‌وکار شما را به بازدهی مؤثر برساند؛ پس اول سایت‌های انتشار رپورتاژ آگهی را بررسی کنید.

    در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چه سایت‌هایی برای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب هستند و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم؛ پس توصیه می‌کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

    ویژگی‌های سایت‌های انتشار دهندۀ رپورتاژ آگهی

    فرض می‌کنیم که شما محتوای رپورتاژ خود را آماده کرده‌اید و می‌خواهید آن را منتشر کنید. در ادامه به نکات مهمی اشاره می‌کنیم تا به کمک آن‌ها بتوانید بهترین سایت منتشر کنندۀ رپورتاژ را پیدا کنید.
    هدف شما از انتشار رپورتاژ چیست؟ اگر به دنبال افزایش بازدیدکنندگان هستید بسیار مهم است که در سایتی با حوزۀ کاری مرتبط با کسب‌وکارتان رپورتاژ را منتشر کنید. اما اگر فقط به بهبود سئو سایت فکر می‌کنید این نکته اولویت اول شما نیست!
    نکتۀ بعدی اعتبار سایت است. سایتی که انتخاب می‌کنید باید معتبر باشد؛ بنابراین حتما اعتبار دامنۀ سایت و همین‌طور اعتبار صفحات آن را بررسی کنید. شاید بپرسید که چگونه باید این کار را انجام دهید؟ جواب این است که رتبۀ صفحات آن سایت را در صفحۀ نتایج گوگل بررسی کنید تا از معتبر بودن آن مطمئن شوید.
    نکتۀ بعدی که باید به آن توجه کنید میزان ترافیک سایت است. باید مطمئن شوید که سایت انتشار دهندۀ رپورتاژ شما ترافیک خوبی دارد؛ چون اگر رپورتاژ شما دیده نشود پس اصلا چرا آن را تولید کردید؟ علاوه بر ترافیک روزانه و ماهیانۀ سایت، باید میزان بازدید هر مطلب را هم بررسی کنید تا مطمئن شوید رپورتاژ شما نرخ بازدید مناسبی داشته و سایتی که انتخاب کرده‌اید نرخ پرش کمی دارد.
    نکتۀ مهم بعدی مکان انتشار رپورتاژ در سایت میزبان است. قطعا ایده‌آل‌ترین حالت این است که رپورتاژ شما هم در صفحۀ اصلی سایت میزبان و هم در یک دسته‌بندی موضوعی خاص قرار بگیرد. اما باید به قوانین آن سایت هم توجه کنید که آیا این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد یا خیر. اگر سایت میزبان اعتبار و ترافیک خوبی دارد یکی از موارد فوق هم می‌تواند برای انتشار رپورتاژ شما خوب باشد.
    در نهایت آخرین نکته‌ای که مهم است میزان ماندگاری رپورتاژ است، پس مطمئن شوید که انتشار رپورتاژ شما قابل تمدید است. چرا این موضوع مهم است؟ چون اگر بعد از مدتی رپورتاژ حذف شود، گوگل متوجه می‌شود که شما بک‌لینک خریده‌اید و مورد غضب گوگل قرار می‌گیرید و اعتبارتان نزد آن خدشه‌دار می‌شود. قاعدتا ماندگاری بیشتر و تمدید انتشار رپورتاژ، هزینۀ بیشتری هم برایتان خواهد داشت.

    سه فایل اداری حاوی کاغذ‌های رپورتاژ آگهی
    خرید رپورتاژ

    معروف‌ترین سایت‌های خرید رپورتاژ

    شما با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های گوناگون برای بازاریابی کسب‌وکارتان می‌توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید. با سرچ کلمۀ کلیدی «رپورتاژ آگهی»، می‌توانید سایت‌های فعال در این حوزه را ببینید؛ در ادامه می‌خواهیم تعدادی از سایت‌های انتشار رپورتاژ آگهی را بر همین اساس معرفی کنیم.

    سایت تریبون

    سایت تریبون با ارائه بستۀ پیشنهادی به شما امکان استفاده از پکیج با موضوعات متنوعی از جمله ارز دیجیتال، پزشکی، هنری، سبک زندگی، تکنولوژی، خبری و… را می‌دهد تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید و از تخفیف مخصوص هر پکیج استفاده کنید. البته شما می‌توانید رسانه‌های داخل هر پکیج را هم به‌طور جداگانه انتخاب کنید.

    سایت رپورتاژ ادز

    این سایت، به شما این امکان را می‌دهد که به‌غیر از پکیج ویژه و پکیج طلایی، رپورتاژ خود را در دسته‌بندی موضوعی خاص هم منتشر کنید.

    سایت تسمینو

    تسمینو به‌عنوان پلتفرم تخصصی خدمات رپورتاژ آگهی، پلی بین متقاضیان رپورتاژ و معتبرترین رسانه‌های فارسی‌زبان است. در تسمینو نیز می‌توانید علاوه بر پکیج‌های دارای تخفیف از دسته‌بندی موضوعی هم برای انتشار رپورتاژ خود استفاده کنید.

    سایت نوین

    سایت نوین به مدیریت و محتوای رپورتاژ شما کمک می‌کند. از خدمات نوین می‌توانید به ارائۀ مشاوره برای انتخاب پکیج رپورتاژ، مشاورۀ کپی‌راتینگ و بهینه‌سازی رپورتاژ، تحقیق کلمات کلیدی و انتشار رپورتاژ اشاره کرد.

    رایا مارکتینگ

    رایا مارکتینگ یکی دیگر از سایت‌های معتبر درج رپورتاژ آگهی است که علاوه بر انتشار رپورتاژ، محتوای آن را نیز می‌نویسند. لیست خدمات و منابع رپوتاژ آگهی را می‌توانید در سایت رایا مارکتینگ مطالعه کنید.

    شاید شما به هر دلیلی مایل به پرداخت هزینه برای انتشار رپورتاژ خود نباشید؛ خبر خوب این است که می‌توانید بدون هزینه هم این کار را انجام دهید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توانید بدون هزینه رپورتاژ خود را منتشر کنید!

    ۱۰ سایت رایگان برای انتشار رپورتاژ آگهی

    موتور جستجوی گوگل!

    گوگل خود یکی از سایت‌هایی است که می‌توانید از آن برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید. کافی است تا به آدرس site.google.com مراجعه کنید و یک وبلاگ بسازید و در آن رپورتاژ رایگان منتشر کنید.

    ویرگول

    ویرگول یک وبسایت ایرانی است که به کاربرانش این اجازه را می‌دهد که هم نویسنده باشند و هم خواننده. انتشار رپورتاژ در ویرگول هم به دیده شدن برند شما کمک می‌کند و هم چون از دامنه‌های فارسی ارزشمند نزد گوگل است به بهبود سئو سایت شما کمک خواهد کرد.

    وبسایت مدیوم (Medium)

    برای معرفی مدیوم بهتر است که داستان این وبسایت را از زبان خودشان بخوانیم:

    «مدیوم خانه‌ای برای داستان‌ها و ایده‌های انسان‌ها است. در مدیوم هرکسی می‌تواند دیدگاه، دانش و تجربیات زندگی خود را – بدون اینکه دنبال‌کننده‌ای داشته باشد – با جهان به اشتراک بگذارد و مخاطب مناسب خود را پیدا بکند.
    ما معتقدیم که آنچه می‌خوانید و می‌نویسید مهم است. کلمات می‌توانند ما را از هم جدا کنند یا به ما قدرت دهند، الهام‌بخش باشند یا دلسردمان کنند. در دنیایی که اغلب هیجان‌انگیزترین و سطحی‌ترین داستان‌ها برنده می‌شوند، ما در حال ساختن سیستمی هستیم که برای عمق محتوا و نکات ظریف ارزش قائل است.»
    هرچه محتوایی که در مدیوم منتشر می‌کنید بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد، مدیوم از شما حمایت بیشتری می‌کند. اگر می‌خواهید به‌طور مستقیم کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید باید بدانید که مدیوم این اجازه را به شما نمی‌دهد.

    وبسایت آیدت (idat)

    وبسایت آیدت امکان انتشار رایگان مقالات را به شما می‌دهد و شما می‌توانید با ساخت یک وبلاگ، مقالات خود را بارگذاری کنید و از آن برای انتشار رپورتاژ خود استفاده کنید.

    وبسایت یوزبیت

    یوزبیت مانند ویرگول، نسل جدیدی از شبکه‌های اجتماعی است که به نویسندگان اجازه می‌دهد تا محتوای خود را با موضوعات مختلف در آن بارگذاری کنند.

    اومیگو

    شبکۀ اجتماعی اومیگو، ۳ فروردین ۱۳۹۹ شروع به کار کرد و در ابتدا فقط امکان ارسال متن بر روی این شبکۀ اجتماعی وجود داشت و به مرور زمان قابلیت‌های دیگری مانند سوال و جواب، ارسال تصاویر، صدا و… به آن اضافه شد.

    وبسایت ردیت (reddit)

    روزانه میلیون‌ها نفر از وبسایت ردیت بازدید می‌کنند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در این وبسایت، لینک مقالات خود را در آن قرار دهید و در مورد آن با افراد مختلف گفتگو کنید و به بحث و تبادل نظر بپردازید.

    وبسایت مداد

    مداد یکی دیگر از سایت‌هایی است که شبیه ویرگول عمل می‌کند. شما می‌توانید رپورتاژ خود را در آن منتشر کنید و از لینک آن در سایت خود استفاده کنید.

    بلاگفا

    در وبسایت بلاگفا شما می‌توانید با ایجاد یک وبلاگ جدید، رپورتاژ خود را منتشر کنید و از آن در سایت خودتان استفاده کنید.

    جیکو

    سایت فارسی دیگری که می‌توانید رایگان در آن رپورتاژ آگهی خود را منتشر کنید جیکو است. کافی است در این سایت ثبت‌نام کنید تا اجازۀ انتشار پست را به‌ دست بیاورید.

    وبسایت‌های دیگری هم مانند یونویس، بست فارسی و اخبار رسمی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای انتشار رپورتاژ آگهی استفاده کنید.

    اگر میخواهید در مورد کسب‌وکار خودتان اقدام به انتشار رپورتاژ کنید باید در وبسایت تخصصی و مرتبط با حوزۀ کاری خود این کار را انجام دهید. به‌عنوان مثال به چند سایت پربیننده و تخصصی اشاره می‌کنیم.

    زومیت: یکی از پربیننده‌ترین مجله‌های اینترنتی فارسی‌زبان در حوزۀ فناوری و از منابع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی عمیق محصول، آموزش گجت‌ها و مقالات تحلیلی شده است.

    کجارو: کجارو با حدود چهار میلیون کاربر فعال ماهانه، پرمخاطب‌ترین رسانۀ گردشگری ایران است.

    پدال: سایت پدال برگزیده مردم و داوران به‌عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است. این سایت مجموعه‌ای از مطالب، لینک‌ها، خدمات و امکانات مرتبط با خودرو و سایر وسایل نقلیه است.

    نوشته شده در تیم تحریریۀ نبض مارکتینگ

    آنچه که در این مقاله گفتیم…

    در این مقاله ویژگی‌های یک سایت خوب برای انتشار رپورتاژ آگهی را گفتیم و تعدادی از سایت‌هایی که بر اساس کلمۀ کلیدی «رپورتاژ آگهی» رتبۀ بالاتری داشتند را به شما معرفی کردیم. همچنین چند مورد از سایت‌های ایرانی و خارجی که می‌توانید به کمک آن‌ها رپورتاژ رایگان منتشر کنید را بررسی کردیم.

    شاید برای شما هم سوال باشد…

    1. آیا مهم است که حتما در سایت‌های مرتبط با حوزۀ کسب‌وکار خودمان رپورتاژ منتشر کنیم؟
      بله! همان‌طور که به شما گفتیم اگر می‌خواهید سایت شما افزایش بازدید داشته باشد باید در سایت‌های مرتبط با حوزۀ کسب‌وکارتان رپورتاژ منتشر کنید.
    2. آیا می‌توانیم به‌صورت رایگان رپورتاژ منتشر کنیم؟
      بله! استفاده از سایت‌هایی مثل ویرگول، یوزبیت و… راه خوبی برای انتشار رپورتاژ رایگان است.
    3. آیا از سایت‌های خارجی هم می‌توانیم برای انتشار رپورتاژ کمک بگیریم؟
      بله! سایت‌هایی مثل مدیوم و ردیت از جمله سایت‌های خارجی هستند که به شما در انتشار رپورتاژ کمک می‌کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ممکن است به موضوعات زیر هم علاقه‌مند باشید

    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"