call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
هک سئو

هک سئو چیست و مهم‌ترین تکنیک‌های آن کدام‌اند؟

  • سئو یا بهینه‌سازی سایت (Search Engine Optimization) همان‌طور که از اسمش پیدا است به سایت شما برای حضور در صفحهٔ اول نتایج کمک می‌کند؛ اما سئو یک مشکلی دارد! سئو فرایندی کند و زمان‌بر است؛ یعنی شما بعد از شروع فرایند سئو باید صبر ایوب را داشته باشید تا سایتتان به هدفی که برایش در نظر گرفته‌اید، برسد.

    در این مقاله به سراغ یکی از اصطلاحات سئو یعنی هک سئو می‌رویم. اجازه دهید ماجرای هک سئو را همین ابتدا برای شما تعریف کنیم. سئو سایت (Search Engine Optimization) همان‌طور که از اسمش پیدا است به سایت شما برای حضور در صفحهٔ اول نتایج کمک می‌کند؛ اما سئو یک مشکلی دارد! سئو فرایندی کند و زمان‌بر است؛ یعنی شما بعد از شروع فرایند سئو باید صبر ایوب را داشته باشید تا سایتتان به هدفی که برایش در نظر گرفته‌اید، برسد.

    ما در این مقاله، ابتدا هک سئو را دقیق‌تر معرفی می‌کنیم، سپس بهترین و مهم‌ترین تکنیک‌های آن را  برای شما توضیح می‌دهیم.

     

    شخصی در حال کار با کامپیوتر

    هک سئو چیست؟

    هک سئو به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی اشاره دارد که موجب رشد سریع یک وب‌سایت می‌شوند. به‌طور معمول هر متخصص سئو براساس تجارب خود به راهکارهایی دست پیدا می‌کند که برای رشد ارگانیک یک وب‌سایت موثرند. استفادهٔ درست و به‌موقع از این راهکارها، زیربنای هک سئو را تشکیل می‌دهند.

    باید توجه داشت که در SEO Hack همیشه از شیوه‌های مثبت یا سئوی کلاه سفید استفاده نمی‌شود، بلکه ممکن است بعضی مواقع از سئوی کلاه سیاه نیز استفاده شود. البته کارشناسان سئو باید دقیق و با تجربه باشند تا توسط گوگل جریمه و پنالتی (Penalty) نشوند.

     

    شخصی در حال استفاده از لپ تاپ

    مراحل هک سئو

    برای اجرای درست هک سئو توجه به مراحل زیر ضروری است:

    تعیین هدف: برای اینکه هک سئو موفقی داشته باشید باید اهداف مشخصی را تعیین کنید؛ یعنی مشخص کنید که قصد دارید بعد از چه مدتی به چه نتایجی برسید. زیرا هدف شما در انتخاب روش و شیوۀ انجام کار تاثیر می‌گذارد.

    تهیهٔ لیستی از تکنیک‌های موثر: برای دستیابی به اهداف سئو باید تکنیک‌هایی را در نظر داشته باشید. این تکنیک‌ها را براساس زمان، بودجه، قابلیت ارزیابی، احتمال دستیابی و… اولویت‌بندی کنید.

    شروع هک سئو با تکنیکی مشخص: تکنیکی که به‌نظر اجرایی می‌آید را شروع کرده و آن را اجرا کنید. بعد از گذشت مدتی نتایج به‌دست آمده از اجرای ایده را ارزیابی کنید.

    شناسایی مشکلات و اصلاح مسیر: هرچند ممکن است تکنیک‌های اولیه‌ای که در ذهن دارید جذاب به‌نظر برسند، اما سئو مسیری ثابت و شناخته شده ندارد. بنابراین، با ارزیابی دقیق شیوهٔ انجام کار، مشکلات را شناسایی کنید و درصورت نیاز به اصلاح استراتژی یا تکتیک‌های اجرایی بپردازید.

    حفظ نتایج مثبت و افزایش سرعت سئو سایت: در این مرحله به راهکارهایی رسیده‌اید که در سئو سایت‌تان موثرند. آن‌ها را حفظ کنید و با افزایش سرعت، هک سئو را کامل کنید. باید توجه داشته باشید که لیست تکنیک‌هایی که انتخاب کرده‌اید برای همیشه کار نمی‌کند؛ زیرا الگوریتم‌های موتورهای جستجو به‌زودی دچار تغییر می‌شوند یا رقبا به راهکار شما پی می‌برند و راهی برای جلو زدن از شما پیدا می‌کنند. به همین دلیل سرعت انجام کار، نقطۀ تمایز سایت‌ شما با سایت رقبا خواهد بود.

    تکرار فرایند و توجه به اجزای مختلف سئو: برای موفقیت در هک سئو باید به اجزای مختلفی مانند سئوی داخلی، سئوی خارجی، سئو محتوا و… توجه کنید. اگر فرایند طراحی شده در مراحل قبلی درست و مفید باشد، آن را با دقت تکرار کنید ولی در صورت بروز هرگونه اشکال باید آن را اصلاح کنید تا نتایج بهتری از سئو به‌دست آورید.

    حالا که یک جورهایی با هک سئو آشنا شده‌اید، اجازه دهید در بخش بعدی این فهرست را جزئی‌تر به شما معرفی کنیم و بخش‌های مختلف آن را برای شما توضیح دهیم.

     

    4 بخش هک سئو

    بخش‌های مختلف هک سئو

    همان‌طور که سئو به بخش‌های داخلی، خارجی و تکنیکال تقسیم می‌شود، هک سئو را نیز می‌توان براساس همین سه بخش تقسیم کرد. در ادامه این سه بخش را به شما معرفی می‌کنیم.

     

    عنوان های هک سئو داخلی

    هک سئو داخلی

    برای دستیابی به موفقیت در سئو باید فعالیت‌مان را از داخل سایت شروع کنیم. به هر فعالیتی که مستقیما روی سایت انجام می‌دهید سئوی داخلی (On-page SEO) گفته می‌شود؛ این تکنیک سئو صفحات سایت را با توجه به کلمات کلیدی هدف در صفحهٔ اول نتایج گوگل قرار می‌دهد. برای هک سئو داخلی اولین اقدام که یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها هم هست، تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research) است.
    در این بخش کلمات کلیدی که توسط مخاطبان هدف جستجو می‌شوند و کلیک زیادی دارند، اما رقابت بر سر آن‌ها زیاد نیست را شناسایی می‌کنیم؛ زیرا این کار به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ترافیک قابل توجه‌ای را به دست آورند. در هک سئو باید به‌دنبال عبارات کلیدی باشیم که با اهداف کسب‌وکار هم‌خوانی کافی داشته باشند.

    در سئوی داخلی انتخاب یک استراتژی مناسب برای ایجاد ارتباط  بین صفحات مقالات، صفحات محصول و صفحات فرود اهمیت زیادی دارد. این ارتباطات به گوگل موضوع سایت را نشان داده و موجب هک سئو می‌شود.

     

    هک سئو خارجی

    سئوی خارجی به مجموعه‌ کارهایی گفته می‌شود که خارج از سایت انجام می‌شود اما تاثیر زیادی بر سایت شما دارند. یکی از مهم‌ترین مزایای هک سئوی خارجی،  تقویت سئوی داخلی است.

    مهم‌ترین کاری که در هک سئو خارجی انجام می‌شود این است که با لینک‌سازی خارجی، صفحاتی از سایت را تقویت می‌کند که برای کلیدواژه‌های آن‌ها رقابت زیادی در دنیای وب وجود دارد و این صفحات به‌ همین سادگی به رتبه‌های اول گوگل نمی‌رسند. برای بهبود سئوی خارجی (Off-page SEO) باید دقت زیادی کرد تا با استفاده بیش از حد از لینک‌سازی خارجی باعث حساسیت گوگل نشود.

     

    عبارت سئو محتوا به زبان انگلیسی

    هک سئو محتوا

    محتوا یکی از تاثیرگذارترین مولفه‌ها بر سئو است. هک سئو محتوا فاکتورهایی را در بر می‌گیرد که این فاکتورها محتوای شما گوگل پسند می‌کنند؛ علاوه‌بر این در هک سئو محتوا باید به تولید محتواهای منحصربه‌فرد توجه کنید. محتوای شما باید برای کاربر مفید باشد؛ یعنی محتواها را تنها برای سئو تولید نکنید و همیشه به نیازهای کاربران توجه داشته باشید. 

    تفاوت اصلی بین سایت‌های قدرتمندی که هرگز در به‌روزرسانی‌های گوگل دچار مشکل افت رتبه نمی‌شوند با سایت‌های ضعیف در کیفیت محتوا است. کمک گرفتن از بازاریابان محتوایی که از تجربهٔ کافی برخوردارند، کمک زیادی به هک سئو محتوا خواهد کرد.

     

    هک سئو محلی

    در حال حاضر سئو محلی (Local SEO) اهمیت زیادی دارد؛ زیرا به‌کسب‌وکارهای حضوری می‌پردازد و آن‌ها را به دنیای وب وارد می‌کند. هک سئو محلی موجب می‌شود تا کسب‌وکارهای حضوری سریع‌تر مشتریانی که در محدوده جغرافیایی آن‌ها حضور دارند را جذب کنند. استفاده از تکنیک‌های سئو محلی موجب می‌شود تا کاربران با کسب‌وکارهای محدودهٔ خود آشنا شوند و محصولات مورد نیازشان را به‌سادگی تهیه کنند.

     

    معرفی مهم‌ترین تکنیک‌های هک سئو

    امروزه هکر سئو بودن دیگر یک رویا نیست، بلکه مدیران وب‌سایت‌ها با استفاده از تکنیک‌هایی مشخص می‌توانند در مدت زمان کوتاهی سئوی سایتشان را هک کنند. برای دستیابی به رشد سریع در سئو دیگر نیازی نیست به سراغ شیوه‌های سئو منفی بروید که ریسک زیادی دارند. رعایت برخی از تکنیک‌ها کمک زیادی به SEO سایت کرده و موجب می‌شود بتوانید رتبهٔ بالای خود در صفحاتی که کلیدواژه‌های پررقابتی دارند، حفظ کنید. در ادامه به مهم‌ترین و پرکاربردترین  تکنیک‌های سئو می‌پردازیم که هکرهای سئو از آن‌ها استفاده می‌کنند.

     

    ۱- به مقالات سایت، سوالات متداول اضافه کنید

    کاربران وب با کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیگر تفاوت‌های اساسی دارند. آن‌ها اغلب زمانی به سراغ یک وب‌سایت می‌آیند که دارای یک مشکل یا سوال هستند؛ بنابراین سعی دارند تا هرچه سریع‌تر به پاسخ سوالات خود برسند. قرار دادن سوالات متداول (FAQ) در انتهای مقالات سایت موجب می‌شود تا مخاطبان راحت‌تر پاسخ سوالات خود را بیابند.

    در حقیقت سوالات متداول به بهبود تجربهٔ کاربران سایت کمک زیادی می‌کند و رضایت کاربران از سایت شما برای گوگل بسیار مهم است؛ همچنین خزنده‌های گوگل به چنین سایت‌هایی رتبهٔ بالاتری خواهند داد. پس اگر قصد دارید از هک سئو استفاده کنید، سوالات متداول را به انتهای مقالاتتان اضافه کنید.

     

    ۲- در صورت نیاز از CDN استفاده کنید

    کاربران می‌خواهند در سریع‌ترین حالت ممکن به محتوای یک سایت دسترسی پیدا کنند؛ بنابراین شما باید مطمئن شوید که سرعت سایتتان در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. استفاده از CDN یکی از راه‌های افزایش سرعت سایت است.

     CDN سایت شما را روی سرورهایی  که در نقاط مختلف جهان هستند، قرار می‌دهند؛ یعنی زمانی که یک کاربر از کشور دیگری می‌خواهد وارد سایتتان شود، سایت شما روی نزدیک‌ترین سرور به آن کاربر قرار گرفته و به او نمایش داده می‌شود. این کار موجب می‌شود سایتتان نسبت به زمانی که تنها روی یک سرور قرار دارد سرعت بیشتری داشته باشد.

     

    نمایش تگ آلت تصاویر

    ۳- با اضافه کردن تگ alt به تصاویر، هک سئو را رقم بزنید

    تصاویر بخش مهمی از یک وب‌سایت را تشکیل می‌دهند. آن‌ها به درک مطلب کمک کرده و مفاهیم را راحت‌تر به کاربران انتقال می‌دهند. البته از سویی دیگر تصاویر به‌صورت جداگانه هم در جستجوهای گوگل نمایش داده می‌شوند و ترافیک قابل توجه‌ای را به سمت سایت انتقال می‌دهند.
    به همین دلیل در هک سئو با قرار دادن تگ alt برای تصاویر به خزنده‌های گوگل کمک می‌کنیم تا بهتر موضوع تصاویر را تشخیص داده و تصاویر را در نتایج گوگل قرار دهند. تگ alt متنی کوتاه است که درصورتی که مشکلی پیش بیاید به‌جای تصویر به کاربران نشان داده می‌شود.

     

    ۴- حجم تصاویر را تا حد امکان کاهش دهید

    کاهش حجم تصاویر موجب افزایش سرعت وب‌سایت می‌شود. سرعت سایت از مولفه‌های مهم در هک سئو محسوب می‌شود. البته باید توجه داشت که کم کردن حجم تصاویر نباید باعث کاهش کیفیت آن‌ها شود.

     

    ۵- اعتبار لینک صفحۀ اصلی سایت را بین صفحات دیگر تقسیم کنید

    یک وب‌سایت از مجموعه‌ای از صفحات تشکیل می‌شود که هر صفحه دارای اعتبار خاصی است. به‌طور معمول صفحۀ اصلی سایت دارای اعتبار بیشتری است. به همین دلیل در هک سئو توصیه می‌شود تا از صفحۀ اصلی به سایر صفحات لینک داده شود. این کار علاوه‌بر تاثیری که در سئو دارد باعث بهبود تجربهٔ کاربری و دسترسی سریع‌تر کاربران به صفحات دیگر سایت می‌شود.

     

    صفحه 404

    ۶- هک سئو با رفع خطای ۴۰۴

    اگر قصد دارید سئوی وب‌سایت‌تان را هک کنید و خیلی سریع به نتیجهٔ دلخواهتان برسید، صفحاتی که دارای خطای ۴۰۴ هستند را شناسایی و مشکل آن‌ها را برطرف کنید. خطای ۴۰۴ زمانی به‌وقوع می‌پیوندد که صفحه‌ای حذف یا از دسترس خارج شده باشد. این خطا یکی از خطاهایی است که روی سئو سایت اثر منفی می‌گذارد؛ زیرا تجربه بدی را برای کاربران به‌وجود می‌آورد و نرخ پرش (Bounce Rate) را افزایش می‌دهد.

     

    ۷- در تالارهای گفتگو و شبکه‌های اجتماعی به دنبال کلمات کلیدی مهم کسب و کارتان بگردید

    هک سئو اتفاقی رقم نمی‌خورد. کسب‌وکارهایی در سئو موفق می‌شوند که فعالانه در بسترهای مختلفی حضور داشته باشند و ترندهای روز را شناسایی کنند. استفاده از ترندهای روز در سئو و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی موجب می‌شود تا لینک‌های سایتتان را در این شبکه‌‌ها به اشتراک بگذارید و ترافیک ورودی مناسبی برای سایت دریافت کنید (Social Signal). همین مسئله تاثیر به‌سزایی روی هک سئو خواهد گذاشت.
    فعالیت هم‌زمان در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت، آگاهی از برند شما را تقویت کرده و اعتماد کاربران را جلب می‌کند.

    علاوه‌بر شبکه‌های اجتماعی به تالارهای گفتگو هم توجه کنید؛ زیرا بسیاری از کاربران در این تالارها به‌دنبال جواب سوال خود می‌گردد. پس شما می‌توانید کسب‌وکارتان را در این تالارها معرفی کنید تا افرادی که به دنبال کالا یا خدمات شما می‌گردند از این طریق با شما آشنا شوند.

     

    ۸- از اسکیما استفاده کنید

    اسکیما ساختار داده‌ای است که به کد‌های سازندهٔ صفحات سایت شما اضافه می‌شوند و توضیحاتی تکمیلی دربارهٔ صفحهٔ شما به گوگل می‌دهد. اسکیما موجب می‌شود صفحهٔ شما را در صفحهٔ نتایج گوگل به‌شکل پاسخی پیشرفته به کاربران نشان داده شود.

    پاسخ پیشرفته یعنی میزان رضایت کاربران، زمان نگارش مقاله، سوالات متداول  موجود در آن صفحه و… در نتایج گوگل به کاربر نشان داده می‌شود؛ همین مسئله موجب می‌شود تا نرخ کلیک (CTR) به‌شدت افزایش پیدا کند. استفاده درست از اسکیما، هک سئو را برای هر وب‌سایتی رقم خواهد زد.

     

    ۹- از ابزارهای تجزیه و تحلیل لینک برای هک سئو استفاده کنید

    لینک‌سازی در سئو اهمیت زیادی دارد. مثلا اگر در سایتی تعداد زیادی لینک شکسته وجود داشته باشد، سئوی سایت با مشکل جدی روبه‌رو خواهد شد؛‌برای پیدا کردن این لینک‌های شکسته باید از ابزارهای سئو استفاده کنید. علاوه‌بر این هکرهای سئو با استفاده از تحلیل لینک‌های سایت رقبا یک استراتژی‌ مناسب برای لینک‌سازی یا خرید رپورتاژ و بک‌لینک تدوین کرده و بودجهٔ سئو را مدیریت می‌کنند.

     

    ۱۰- محتوای همیشه سبز بنویسید و محتواهای قدیمی را به‌روز کنید

    هک سئو به معنای مدیریت درست سایت است. همان‌طور که گفتیم تولید محتوا یکی از بخش‌های مهم در سئو است ؛ به همین دلیل متخصصان سئو برای افزایش رضایت مخاطب به سراغ تولید محتواهای همیشه سبز می‌روند تا مقالات آن‌ها تاریخ مصرف نداشته باشد و مدت‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
    البته هکرهای سئو اهمیت به‌روزرسانی محتوا را هم فراموش نمی‌کنند. به‌روزرسانی محتواهای قدیمی موجب می‌شود تا اعتبار یک سایت از بین نرود و علاوه‌بر نگه‌داشتن کاربران فعلی سایت، کاربران جدید نیز به سایت جذب شوند.

     

    شخصی که ذربین در دست دارد

    ۱۱- به قصد کاربر از جستجو توجه کنید

    بسیاری از وب‌سایت‌ها فقط کلمات کلیدی را شناسایی کرده و مقالاتی را برای آن‌ها تولید می‌کنند؛ با اینکه برای تولید این مقاله‌ها زمان کافی گذاشته شده است و بسیاری از نکات سئو در آن‌ها رعایت شده‌ است؛ اما پس از مدتی مدیر سایت متوجه می‌شود که می‌شوند این صفحات نرخ پرش بالایی دارند.  به‌نظر شما چرا این اتفاق می‌افتد؟

     در جواب باید بگوییم کاربر به این دلیل از صفحهٔ این وب‌سایت خرج می‌شود که جواب سوال خود را در آن صفحه پیدا نمی‌‌کند؛ یعنی زمان تولید این مقالات قصد کاربر از جستجوی آن کلیدواژه در نظر گرفته نشده است. پس حتما قبل از تولید محتوا قصد کاربر از جستجو را در نظر بگیرید و محتوایی تولید کنید که به تمام سوالات کاربر پاسخ داده باشد. 

    اتفاق دیگری که می‌تواند بیفتد این است که کلمات کلیدی اشتباهی را برای کسب‌وکارتان هدف قرار دهید. به‌عنوان مثال کسی که “آموزش پخت قرمه‌سبزی” را جستجو می‌کند، هرگز قصد سفارش غذا ندارد. حال اگر رستورانی با این عبارت کلیدی در نتایج صفحهٔ اول گوگل قرار گیرد و ترافیک موثری را هم جذب کند به هدف نهایی که فروش غذا بوده، دست نخواهد یافت. در هک سئو شناسایی نیت کاربر (User Intent) از اهمیت زیادی برخوردار است.

     

    ۱۲- برای سایت‌تان بک‌لینک‌های معتبر دریافت کنید

    در هک سئو، در کنار سئوی داخلی باید به سئوی خارجی نیز توجه کرد. هکرهای سئو، استراتژی‌های مختلفی را برای لینک‌سازی دنبال می‌کنند. آن‌ها با درج پست‌های مهمان در سایت‌های مرتبط به صفحات هدف خود لینک می‌دهند. همچنین برای دستیابی به رشد سریع‌تر به سراغ روش‌های زیر می‌روند:

    • لینک‌سازی پروفایلی
    •  لینک‌سازی وبلاگی
    •  خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های معتبر

     

    ۱۳- عنوان و توضیحات متا را جذاب بنویسید

    رسیدن به صفحات اول نتایج SERp مهم است؛ اما برای دریافت کلیک بیشتر در صفحۀ اول گوگل بیش از هرچیزی به یک عنوان جذاب و توضیحات متای مناسب نیاز دارید. استفاده از تکنیک‌های کپی‌رایتینگ هنگام نوشتن عنوان و توضیحات متا کمک زیادی به هک سئو یک وب‌سایت خواهد کرد.

     

    ۱۴- برای هک سئو، سایتتان را ریسپانسیو کنید

    امروزه بسیاری از افراد برای دستیابی به یک وب‌سایت علاوه‌بر کامپیوتر از موبایل یا تبلت هم استفاده می‌کنند. نمایش درست وب‌سایت در دستگاه‌های مختلف (لپ‌تاپ، گوشی هوشمند، تبلت و…) تاثیر بسزایی در میزان ترافیک و رضایت کاربران می‌گذارد. واکنش‌گرا کردن سایت از مباحث مهم در سئو تکنیکال است که هکرهای سئو با توجه به آن، امکان استفاده از سایت را برای همۀ کاربران فراهم می‌آورند.

     

    پین روی نقشه

    ۱۵- کسب‌و‌کارتان را در گوگل مپ ثبت کنید

    اگر کسب‌وکاری حضوری دارید و می‌خواهید مخاطبانی که در اطراف شما حضور دارند را جذب کنید، حتما کسب‌وکارتان را در گوگل مپ ثبت کنید.

    ثبت محل دفتر در گوگل مپ برای کسب‌وکارهای خدماتی اهمیت زیادی دارد.

     

    ۱۶- تحقیق کلمه کلیدی را بر مبنای استراتژی مشخصی دنبال کنید

    همانطور که گفتیم هک سئو زمانی اتفاق می‌افتد که کلمات کلیدی مناسبی برای SEO انتخاب شوند. برای تحقیق کلمه کلیدی (Keyword Research) استراتژی‌های مختلفی وجود دارد. هکرهای سئو از ابزارهای مختلفی برای یافتن کلمات کلیدی هدف استفاده می‌کنند. اگر قصد دارید تا از سئو سایت نتیجه مناسبی بگیرید، براساس یک استراتژی مشخص کلمات کلیدی را شناسایی و استفاده کنید.
    توجه داشته باشید که اگر کیورد ریسرچ به‌درستی انجام شود، استراتژی لینک‌سازی داخلی سایت نیز به‌سادگی شکل خواهد گرفت.

    اگر نمی‌دانید چه استراتژی برای تحقیق کلیدواژهٔ کسب‌وکار شما مناسب است، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با بررسی دقیق کسب‌وکار شما و تحلیل رقبانتان می‌توانند شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

     

    ۱۷- به کلمات کلیدی LSI توجه کنید

    کلمات کلیدی LSI یا هم‌معنی اهمیت زیادی در سئو دارند؛ زیرا به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا منظور و هدف شما از تولید یک محتوا را راحت‌تر متوجه شوند. از آن‌جایی که تولید محتوا فرایندی هزینه‌بر و زمان‌بر است، بسیاری از هکرها در هک سئو در کنار کلمهٔ کلیدی اصلی از چندین کلمهٔ کلیدی فرعی در یک مقاله استفاده می‌کنند تا رتبهٔ سایتشان سریع‌تر ارتقا یابد.

     

    ۱۸- در هک سئو به اصلاح لینک‌های شکسته توجه کنید

    در سایت‌هایی که صفحات زیادی دارند به‌مرور زمان، برخی از URLها با مشکل مواجه می‌شوند یا برخی از صفحات حذف می‌شوند. این موضوع باعث ایجاد لینک شکسته می‌شود که بر سئو اثر منفی دارد. هکرهای سئو با استفاده از ابزارها و افزونه‌های مختلف به بررسی لینک‌های شکسته پرداخته و آن‌ها را حذف یا اصلاح می‌کنند.

     

    ۱۹- فوتر سایت را بهبود دهید

    فوتر (Footer) یا قسمت پایانی سایت از بخش‌هایی است که در طراحی سایت و سئو خیلی به آن توجه نمی‌شود؛ درحالی که با انجام اصلاحاتی در آن، زمان ماندگاری کاربران در سایت افزایش می‌یابد. معمولا کاربران زمانی که در آخرین مرحلهٔ بازدید از یک صفحه با فوتر مواجه می‌شوند؛ درنتیجه شما می‌توانید با ارائه پیشنهادات مرتبط و قراردادن لینک‌ صفحات مهم سایت در فوتر تجربهٔ کاربری مخاطب را بهبود دهید؛ علاوه‌بر این گوگل نیز به این بخش از سایت توجه کرده و درصورت افزایش رضایت کاربر، به سایت شما اعتبار بیشتری می‌دهد.

     

    ۲۰- از کاربران بخواهید که نظرات خود را برای شما بنویسند

    در هک سئو توجه به نظرات کاربران یا محتوای تولید شده توسط آن‌ها (UGC) اهمیت زیادی دارد؛ زیرا این دو مورد به گوگل نشان می‌دهد که سایت شما توسط کاربران پسندیده شده است. بسیاری از هکرهای سئو سعی می‌کنند تا در صفحهٔ مقالات یا محصولات، مخاطبان را به درج نظر ترغیب کنند؛ زیرا هرنظری مفید و کاربردی که در سایت ثبت شود یک به‌روزرسانی محتوایی محسوب می‌شود که موجب تقویت سئو خواهد شد.

    حالا که با مهم‌ترین فاکتورهای هک سئو آشنا شده‌اید، اجازه دهید یک پیشنهاد به شما بدهیم. شما می‌توانید هک سئو سایت خود را به دست کسانی بسپارید که فوت کوزه‌گری آن را می‌دانند؛ بالاخره کسانی که سال‌های زیادی را به حرفهٔ سئو اختصاص داده‌اند، باید نتیجه‌ای حرفه‌ای و متفاوت تحویل دهند. نه؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات سئوی شرکت نبض مارکتینگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

     

    سخن پایانی

    هک سئو مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی است که این امکان را فراهم می‌آورد تا با کم‌ترین هزینه و کوتاه‌ترین زمان، سایت برای موتورهای جستجو بهینه کنید و بهترین نتایج به‌دست آورید. هک سئو یک واقعیت است که با تعیین یک استراتژی‌ درست قابل دستیابی است. ما در این مقاله مهم‌ترین و به‌روز‌ترین تکنیک‌های هک سئو را به شما توضیح دادیم.

    آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

    شاید برای شما هم سوال باشد

    • منظور از هک سئو چیست؟

    هک سئو مجموعه‌ای از تکنیک‌هاست که صفحات سایت شما را در سریع‌ترین حالت ممکن به سریع صفحهٔ اول نتایج گوگل می‌رسانند 

    • چرا باید به سراغ هک سئو برویم؟

     سئو فرایندی زمان‌بر و پر هزینه است. از سویی دیگر، رقبا نیز به‌صورت مداوم درحال کار کردن روی سئو سایت خود هستند. با کمک هک سئو امکان مدیریت زمان، هزینه و شکست رقبا فراهم می‌شود.

    • مهم‌ترین مرحله در هک سئو چیست؟

     برای موفقیت در سئو، هکرها در نخستین گام به سئوی داخلی توجه می‌کنند. آن‌ها با انجام تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوای سئو شده شانس خود را برای موفقیت افزایش می‌دهند.

    • هک سئو را به چه افراد/شرکتی بسپاریم؟

     برای اینکه در هک سئو موفق شوید به سراغ افرادی بروید که دارای تجربه و نمونه‌کارهای قدرتمندی در این زمینه هستند.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ممکن است به موضوعات زیر هم علاقه‌مند باشید

    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"