call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کیورد تول

کیورد تول چگونه به بهتر شدن محتوای سایت کمک می‌کند؟

  • اگر قصد دارید در زمینه بازاریابی محتوایی و یا سئو فعالیت کنید، قطعاً تولید محتوای مناسب که رضایت کاربران را به‌ دست آورد، شرطی اساسی است. به همین خاطر باید بتوانید محتوای خود را به‌گونه‌ای تولید کنید که به نیازهای کاربرانی که در حال جستجوی آن محصول و یا مطلب خاص هستند، پاسخ دهد.
    اینجاست که برای آگاهی از اینکه این کاربران دقیقاً چه عباراتی سرچ می‌کنند تا به حوزه کسب‌وکار شما دسترسی پیدا کنند، باید از ابزار قدرتمندی استفاده کنید که هم لیستی از این عبارات به شما ارائه دهد و هم پیشنهادهایی از کلمات کلیدی کاربردی که می‌تواند به بهتر دیده شـدن محتوای شما کمک کند را در اختیارتان قرار دهد. اما این ابزار سئو سایت چیست؟

    با یکی دیگر از مقالات نبض مارکتینگ همراه ما باشید تا به شما کیورد تول را به‌طور کامل معرفی کنیم.
    نبض مارکتینگ متخصص در ارائه خدمات حرفه ای سئو و گوگل ادز، می‌تواند به بهتر دیده شـدن کسب‌وکارتان در فضای آنلاین کمک کند. کافی است تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان سئو ما در خصوص بهینه‌سازی سایت کسب‌وکارتان بهره‌مند شوید.

    آنچه در این مقاله می‌خوانید...

    کیورد تول چیست؟

    کیورد تول یک ابزار آنلاین و رایگان تحقیق کلمات کلیدی است که از تکمیل خودکار گوگل برای تولید طیف گسترده‌ای از کلمات کلیدی مرتبط و طولانی برای موضوع مورد نظر استفاده می‌کند. این ابزار با ارائه نمایی کلی در مورد آنچه مردم در گوگل جستجو می‌کنند، به تولید محتوای بهتر، سئو سایت و تبلیغات PPC کمک می‌کند.
    عبارات جستجوی پیشنهاد شـده توسط “Google Autocomplete” براساس عوامل مختلفی انتخاب می‌شوند؛ یکی از آن‌ها این است که کاربران هر چند وقت یک‌بار برای یک عبارت جستجوی خاص سرچ کرده‌اند.
    ابزار سئو Keyword Tool به شما کمک می‌کند از پیشنهاد گوگل برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید. ابتدا پیشنهادات کلمات کلیدی گوگل را استخراج می‌کند و سپس آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    کیورد تول چگونه کار می‌کند؟

    همان‌طور که گفتیم Keyword Tool با استفاده از تکمیل خودکار گوگل برای تولید طیف گسترده‌ای از کلمات کلیدی مرتبط طولانی در مورد هر موضوعی به کار می‌رود. در اینجا مرحله به مرحله نحوه عملکرد این ابزار سئو سایت را به شما توضیح می‌دهیم.

    • تکمیل خودکار گوگل

    کیورد تول از ویژگی تکمیل خودکار گوگل برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن تجربه‌های جستجو از طریق پیش‌بینی و نمایش عبارت‌های جستجو هنگام تایپ کاربران استفاده می‌کند.

    • تولید کلمات کلیدی بلند

    با اضافه کردن  کلماتی به ابتدا و انتهای عبارت جستجویی که (با حروف و اعداد مختلف) وارد می‌کنید، کیورد تول این تغییرات را به نوار جستجوی گوگل انتقال می‌دهد تا پیشنهادات کلمه کلیدی را استخراج کند. این فرآیند به سرعت اتفاق می‌افتد و در عرض چند ثانیه تعداد زیادی پیشنهاد کلمات کلیدی طولانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    • پیشنهادات کلمات کلیدی براساس جستجوهای واقعی

    پیشنهادات ارائه شده توسط تکمیل خودکار گوگل و در نتیجه توسط کیورد تول براساس عوامل متعددی از جمله فراوانی جستجوهای گذشته توسط کاربران صورت می‌پذیرد. این موضوع می‌تواند مرتبط و مفید بودن کلمات کلیدی تولید شـده را تضمین می‌کند.

    • پشتیبانی از دامنه‌ها و زبان‌های متعدد

    کیورد تول به شما این امکان را می‌دهد از بین ۱۹۲ دامنه گوگل و ۸۳ زبان مختلف انتخاب کنید و مطمئن شوید که پیشنهادات کلمه کلیدی، متناسب با بازار یا جامعه هدف شما است.

    • سئو و ایجاد محتوا

    با ارائه کلمات کلیدی که به‌طور فعال توسط کاربران جستجو می‌شوند، کیورد تول به تولید محتوایی که پاسخ‌گوی نیازهای واقعی مخاطبان شما است نیز کمک می‌کند که در نتیجه به بهتر شدن سئو و افزایش ترافیک سایت منجر می‌شود.

    • تبلیغات PPC

    برای کسانی که کمپین‌های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک را اجرا می‌کنند، کیورد تول می‌تواند به‌ویژه در کشف کلمات کلیدی که ممکن است از طریق کیورد پلنر گوگل در دسترس نباشند، بسیار مفید و کاربردی باشد. به همین خاطر فرصت‌های جدیدی برای تبلیغات هدفمند ارائه می‌دهد.

    • نسخه‌های رایگان و پیشرفته

    نسخه رایگان کیورد تول می‌تواند بیش از ۷۵۰ پیشنهاد کلمه کلیدی طولانی را برای هر عبارت جستجوی وارد شده ایجاد کند. همچنین یک نسخه پیشرفته به نام “Keyword Tool Pro” وجود دارد که ویژگی‌ها و تعداد بیشتری «پیشنهاد کلمات کلیدی» را ارائه می‌دهد.

    فضای کاربری کیورد تول

    کیورد تول کلمات کلیدی را از کجا می‌آورد؟

    کیورد تول کلمات کلیدی را از موتورهای جستجوی مختلف دریافت می‌کند مانند گوگل، یوتیوب، بینگ، آمازون، eBay، اپ استور، پلی استور، اینستاگرام، توییتر، پینترست. اکثر کلمات کلیدی، هشتگ‌ها و محصولات نشان داده شـده در کیورد تول از داده‌های تکمیل خودکار موتورهای جستجو به‌ دست می‌آیند.

    چرا کیورد تول یکی از بهترین ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی است؟

    در فضای وب کمتری سایتی را می‌توانید پیدا کنید که کلمات کلیدی جستجو شـده در گوگل را به شما ارائه دهد. یکی از محبوب‌ترین منابع این اطلاعات، “Google Keyword Planner” است.

    متأسفانه، داده‌های ارائه شـده توسط کیورد پلنر گوگل برای تبلیغات پولی در پلتفرم Google Ads استفاده می‌شود. کلیدواژه‌هایی که با این ابزار می‌توانید پیدا کنید، ممکن است خیلی کلی و نه‌ چندان توصیفی باشند. به عبارت دیگر، به‌سختی برای بازاریابی محتوایی، وبلاگ‌نویسی یا سئو مفید هستند.

    باید توجه داشته باشید که Keyword Tool برای پیشنهاد کلمات کلیدی از کیورد پلنر استفاده نمی‌کند و فقط از عباراتی استفاده می‌کند که مردم در گوگل سرچ می‌کنند. در واقع «تکمیل خودکار گوگل» منبع داده‌های به کار گرفتـه شـده توسط کیورد تول است که توسط گوگل برای آسان‌تر شـدن و بهتر شـدن تجربه کاربری ایجاد شد.

    اساساً، هر زمان که شروع به تایپ چیزی در نوار جستجوی گوگل کنید، گوگل پیشنهادات تکمیل خودکار را نشان می‌دهد. بدین ترتیب کاربران به‌راحتی می‌توانند به سایت‌های مرتبط با موضوع مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

    با کیورد تول، کلمات کلیدی پنهان در کیورد پلنر را پیدا کنید!

    حتما می‌دانید که بدون حساب کاربری Google Ads نمی‌توانید از کیورد پلنر استفاده کنید.
    کیورد پلنر ابزاری برای تبلیغ‌کنندگان است و برای تولید محتوا یا اقدامات سئو در نظر گرفتـه نشـده است. این ابزار اطلاعات ارزشمندی در مورد کلمات کلیدی مانند رقابت، پیشنهاد قیمت، میانگین جستجوهای ماهانه و غیره را در اختیار شما می‌گذارد. اما، در عین حال، کلمات کلیدی سودآور دم بلند را با هزاران جستجوی ماهانه پنهان می‌کند که می‌توانند برای تولید محتوای باکیفیت در وبسایت شما مفید باشند.
    بعضی از متخصصان دیجیتال مارکتینگ فکر می‌کنند که این کار عمدی است و به گوگل کمک می‌کند تا رقابت و هزینه هر کلیک را برای تعداد محدودی از کلمات کلیدی افزایش دهد.

    با این توضیحات می‌توان ادعا کرد که ابزار کیورد تول بهترین جایگزینِ کیورد پلنر گوگل برای بازاریابی محتوایی و سئو است؛ زیرا کلمات کلیدی محبوبی را که برای تولید یک محتوای عالی و کاربرپسند به کار می‌آیند را از شما پنهان نمی‌کند.

    تولید محتوا و سئو سایت با کیورد تول

    اگر می‌خواهید وبسایت شما از گوگل یا سایر موتورهای جستجو ترافیک دریافت کند، باید مطمئن شوید که حاوی محتوایی است که با کلمات کلیدی مناسب تولید شـده است. این بدان معنی است که شما باید از کلماتی استفاده کنید که مخاطبان شما در حال استفاده از آن‌ها هستند؛ یعنی وقتی که به دنبال محتوا، محصولات یا خدمات مشابه آنلاین هستند.
    بهترین راه برای کشف این کلمات کلیدی، همان‌طور که توسط هزاران وبسایت مطرح و کسب‌وکار آنلاین ثابت شـده است، استفاده از کلمات کلیدی پیشنهادات جستجوی گوگل به‌عنوان پایه‌ای برای تولید محتوای شما است.
    در کل تولید محتوا پیرامون کلمات کلیدی محبوبی که مخاطبان شما از آن‌ها برای دریافت اطلاعات استفاده می‌کنند، به این معنا است که ارزش زیادی برای بازدیدکنندگان وبسایت خود قائل هستید. به همین خاطر گوگل رتبه‌بندی‌ سایت شما را ارتقا می‌دهد که منجر به افزایش ترافیک سایتتان خواهد شد.

    کیورد تول و سئو بین‌المللی

    اگر به دنبال کلمات کلیدی در زبان‌هایی به غیر از انگلیسی هستید، ویژگی‌های کیورد تول قطعاً نظر شما را جلب خواهد کرد. این ابزار به شما این قابلیت را می‌دهد که کلمات کلیدی را از ۱۹۲ دامنه گوگل استخراج کنید و از ۸۳ رابط زبان گوگل برای ایجاد پیشنهادات کلمات کلیدی استفاده کنید. به این ترتیب شما از مرتبط بودن کلمات کلیدی تولید شـده، متناسب با زبان و کشور هدف خود، مطمئن می‌شوید.

    اشتراک‌های پولی “Keyword Tool Pro” و “Keyword Tool API” به‌طور کامل از همه دامنه‌ها و زبان‌های گوگل پشتیبانی می‌کند و حجم جستجوی بسیار دقیق، هزینه به ازای هر کلیک و داده‌های رقابتی تبلیغات گوگل را هر کلمه کلیدی در تمام ۱۹۲ کشور با بیش از ۵۵ هزار ۷۰۰ لوکیشن و ۴۶ زبان ارائه می‌کند.

    استفاده از کیورد تول برای تبلیغات

    اگر کمپین‌های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) را اجرا می‌کنید و تبلیغات خود را براساس عباراتی که کاربران در گوگل تایپ می‌کنند، هدف قرار می‌دهید، پس مسلماً از اهمیت این کلمات کلیدی در میزان موفقیت کمپین‌های خود مطلع هستید.
    مخاطبان هدف شما با توجه به کلمات کلیدی مناسبی که شما برای محتوای سایتتان تعیین می‌کنید، به آن دسترسی پیدا می‌کنند. نمایش تبلیغات شما به افرادی که کلمات کلیدی مرتبط را تایپ می‌کنند، نرخ کلیک بالاتر (CTR)، هزینه به ازای هر کلیک (CPC) کمتر و نرخ تبدیل بالاتری را برای کسب‌وکارتان به همراه خواهد داشت. در نتیجه از این طریق پول کمتری برای تبلیغات خرج خواهید کرد و  به این ترتیب بازدهی سرمایه شما افزایش می‌یابد.


    آنچه در این مقاله شرح دادیم…

    در این مقاله در خصوص کیورد تول، یکی از بهترین و پرکاربردترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی صحبت کردیم و قابلیت‌ها و نحوه عملکرد آن را برای شما توضیح دادیم. با خوانـدن این مقاله حتماً به اهمیت این ابزار برای تولید محتوای سایت خود پی‌خواهید برد. چراکه با استفاده از کیورد تول می‌توانید بهترین عباراتی را که دقیقاً کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند را پیدا کرده و ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود سرازیر کنید.

    نوشته شده در تیم تحریریه نبض مارکتینگ

    شاید برای شما هم سوال باشد…

    ۱ – کیورد تول چه کاری انجام می‌دهد؟
    کیورد تول به شما کمک می‌کند تا بفهمید که مردم در حال جستجوی چه چیزهایی هستند؛ یعنی کلمات کلیدی، محصولات و هشتگ‌های مختلفی را نشان می‌دهد که در موتورهای جستجوی مختلف در سراسر جهان سرچ می‌شوند.

    ۲ – چگونه می‌توان از کیورد تول به‌طور رایگان استفاده کرد؟
    برای استفاده رایگان از کیورد تول کافی است که وارد سایت آن شوید و یک کلمه کلیدی را در نوار جستجو وارد کنید تا پیشنهادات کلمات کلیدی و سایر داده‌های مرتبط را دریافت کنید.

    ۳ – آیا کیورد تول از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند؟
    بله. کیورد تول تقریباً از تمامی زبان‌ها پشتیبانی می‌کند، به همین خاطر با خیال راحت می‌توانید برای استخراج کلمات کلیدی با توجه جامعه هدف از آن استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ممکن است به موضوعات زیر هم علاقه‌مند باشید

    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"