call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تأثیر محتوا بر سئو| محتوا چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

  • امروز به سراغ یکی دیگر از عوامل موثر بر سئو یعنی محتوا می‌رویم. جملهٔ «محتوا پادشاه است» را شنیده‌اید؟ به نظر ما این جمله به‌تنهایی گویای میزان تاثیر محتوا بر سئو است؛ زیرا اگر یک سایت محتوای کاربرپسند ارائه نکند، کاربر به آن سایت وارد نمی‌شود یا اگر وارد شود در آن سایت گشت‌وگذر نمی‌کند. در نتیجه برای داشتن سایتی پربازدید و سئو شده باید با محتوا مانند تاج سرتان رفتار کنید! یعنی برای تمام صفحات سایتتان محتوایی باکیفیت و مورد نیاز کاربر تولید کنید.

    در ادامه این مقاله تاثیر محتوا بر سئو را بیشتر توضیح می‌دهیم؛ علاوه‌بر آن به شما می‌گوییم چگونه محتوایی تولید کنید که بر سئو تاثیر مثبتی بگذارد. پس اگر به رتبهٔ سایتتان اهمیت می‌دهید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

     

    ادغام محتوا سئو

    منظور از محتوا چیست؟

    محتوا (Content) مفهومی است که در صنعت‌های مختلف مفهوم متفاوتی دارد؛ اما در سئو و تبلیغات آنلاین، محتوای به معنای هر متن، تصویر، ویدئو و صوتی است که برای کاربر آماده شود و برای او مفید باشد. محتوا توسط افرادی با هدف انتقال پیامی به مخاطب تولید و از طریق یک کانال ارتباطی منتشر می‌شود. اگر مخاطب بعد از مطالعهٔ محتوا، پیام آن را دریافت کند یعنی فرستنده توانسته است موفق عمل نماید.

    رسانه‌های انتقال پیام می‌توانند رسانه‌های سنتی مانند کتاب، تلویزیون، رادیو، مجله و… باشند. البته در دنیای مدرن برای انتشار محتوا و انتقال پیام به مخاطبان از رسانه‌های دیجیتالی مانند وب، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های انتشار محتوای صوتی مانند کست‌باکس، کتاب‌های الکترونیک و… هم استفاده می‌شود.

     

    اهمیت محتوا

    دلیل اهمیت محتوا برای سئو چیست؟

    به‌نظر شما اگر محتوا نبود، موتورهای جستجو بر چه اساسی به صفحات سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کردند؟ یا اگر محتوا نبود کاربران به‌دنبال چه‌ چیزی وارد موتورهای جستجو می‌شدند؟ در جواب باید بگوییم کاربران به دنبال محتوا به موتورهای جستجو مانند گوگل مراجعه می‌کنند؛ به همین دلیل گوگل از الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای تعیین ارتباط و ارزش محتوای یک وب‌سایت استفاده می‌کند تا بهترین محتوا را به کاربرانش ارائه دهد.

    در بخش بعدی اطلاعات بیشتری دربارهٔ تاثیر محتوا بر سئو به شما می‌دهیم و ۶ مورد از مهم‌ترین اثرات محتوا بر سئو را برای شما توضیح می‌دهیم.

     

    شش مرحله تاثبر محتوا بر سئو

    محتوا بر سئو چه تاثیری دارد؟

    سئو کردن یک وب‌سایت یا وبلاگ‌ها بدون توجه به محتوا و بازاریابی محتوایی کاری بی‌ثمر خواهد بود. فرض کنید صفحه‌ای در رتبهٔ اول نتایج گوگل قرار گیرد ولی درون آن محتوایی وجود نداشته باشد یا محتوای بی‌کیفیتی قرار گرفته باشد. مخاطب به محض ورود به صفحه، دکمهٔ برگشت (Back) یا دکمه خروج (Close) را فشار خواهد داد.

    چنین صفحه‌ای بعد از مدتی به‌علت اینکه نتوانسته تجربهٔ کاربری مناسبی را ایجاد کند، جایگاهش را از دست خواهد داد؛ بنابراین باید هنگام سئو کردن یک سایت به کیفیت محتوای صفحات آن نیز توجه کنید.

    تاثیر محتوا بر سئو از بسیاری از عوامل دیگر مانند لینک‌سازی داخلی، لینک‌سازی خارجی، سئو تکنیکال و… اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا تا محتوای باکیفیت و مفیدی وجود نداشته باشد، سایر عوامل فایده‌ای نخواهند داشت. برای اینکه بدانیم، محتوا بر سئو چگونه اثر می‌گذارد باید به عوامل زیر توجه کنیم.

     

    ۱- بهبود رتبۀ صفحه

    به‌روزرسانی مداوم الگوریتم‌های گوگل و شناسایی هرچه بیشتر روش‌های سئو کلاه سیاه موجب شده تا برای رسیدن به رتبه‌های بالا در صفحهٔ اول گوگل، امکان تکیه بر شانس و روش‌های غیر اصولی وجود نداشته باشد. اگر نمی‌خواهید با هر یک از به‌روزرسانی‌های الگوریتم‌های گوگل لرزه بر اندامتان بیفتد و نگران از دست دادن رتبهٔ صفحات مهم خود شوید، بهتر است سئوی محتوا را جدی بگیرید.

    مهم‌ترین تاثیر محتوا بر سئو به رتبۀ سایت‌ در صفحهٔ نتایج گوگل برمی‌گردد. باید بدانید که محتوایی که با رعایت اصول کپی‌رایتینگ (Copywriting) و برای جلب رضایت کاربر نوشته شده باشد، شانس بیشتری برای رسیدن به صفحهٔ اول نتایج گوگل خواهد داشت.

     

    ۲- دریافت ترافیک از سئو

    هنوز هم SEO یک شیوۀ موثر در بازاریابی است؛ زیرا با قرار گرفتن در صفحهٔ اول نتایج، ترافیک قابل توجه‌ای را از طریق آن به سمت سایت کسب‌وکارها جذب می‌کند. این ترافیک به‌دست آمده موجب می‌شود تا کسب‌وکار از مخاطبان معمولی سرنخ (Leads) دریافت کنند یا آن‌ها را به مشتریان بالقوه تبدیل کند.

    مخاطبانی که از طریق گوگل یا سایر موتورهای جستجو وارد سایت می‌شوند با مشاهدۀ محتواهای باکیفیت صفحات سایت، بیشتر در سایت باقی می‌مانند. آن‌ها نام سایت (نام برند) را در ذهن‌شان خواهند سپرد و دوباره برای مطالعهٔ محتواهای منحصربه‌فرد و مفید به سایت مراجعه می‌کنند. بنابراین اگر قصد برندینگ در فضای دیجیتال و ایجاد ترافیک مستقیم (Direct Traffic) را دارید به ایجاد انواع فرمت‌های محتوایی باکیفیت توجه ویژه‌ای داشته باشید.

     

    نمودارهای افزایش کلیک سایت

    ۳- افزایش تعداد کلیک

    محتوایی که تولید می‌شود و روی سایت قرار می‌گیرد توسط خزنده‌های گوگل دیده می‌شود و اگر آن محتوا مطابق با قوانین گوگل بوده و ارزشمند باشد، ممکن است در صفحهٔ اول نتایج هم قرار بگیرند. صفحهٔ اول نتایج گوگل جایی که همهٔ کاربران می‌بینند و همهٔ رقبا برای قرار گرفتن در آن سر و دست می‌شکنند؛ بنابراین زمانی که سایتی در صفحهٔ اول قرار می‌گیرد کاربران زیادی آن را دیده و روی لینک آن کلیک می‌کنند.

    نوشتن عنوان و توضیحات متای جذاب و هیجان‌انگیز به دریافت کلیک بیشتر کمک بسیاری می‌کند.

     

    لپ تاپ با عبارت بک لینک روی آن

    ۴- افزایش تعداد بک‌لینک‌های باکیفیت

    تاثیر محتوا بر سئو تنها در سئوی داخلی خلاصه نمی‌شود. بلکه محتوای باکیفیت بر سئو خارجی هم تاثیر دارد. زمانی که محتوایی باکیفیت و منحصربه‌فرد را در زمینهٔ کاری خودتان تولید می‌کنید، نظر بسیاری از سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که در همان صنعت فعالیت می‌کنند را جلب کرده و موجب می‌شوید آن‌ها در مقالات‌شان به شما لینک دهند. این لینک‌های طبیعی روی رشد سئو اثر زیادی دارند.

    گرفتن بک‌لینک طبیعی تنها از طریق محتوا به‌دست می‌آید و این بک‌لینک‌ها اعتبار مناسبی را نزد موتورهای جستجو برای سایت شما به ارمغان می‌آورد.

     

    ۵- بهبود رتبهٔ صفحات پر رقابت سایت

    هر سایت از تعداد زیادی صفحه تشکیل می‌شود. مثلا صفحهٔ اصلی سایت، صفحات فرود، صفحات محصول و صفحات مقالات؛ اما در هر سایتی صفحاتی وجود دارند که کلمات کلیدی پررقابتی دارند؛ یعنی کاربران این کلیدواژه‌ها را بیشتر از بقیه جست‌وجو می‌کنند. این صفحات ترافیک زیادی را برای سایت ایجاد می‌کنند.

    تنها چاره‌ای‌که برای دستیابی به رتبه‌ای بهتر برای صفحات با کلمات کلیدی پررقابت داریم استفاده از محتوای منحصربه‌فرد، به‌روزرسانی‌های مستمر و بهبود کیفیت محتواهای قدیمی است. تاثیر محتوا بر سئو را زمانی خواهید دید که در کنار رعایت تمام نکات سئو، محتوایی ارزشمند تولید کنید.

     

    ۶- افزایش رضایت کاربر

    تجربهٔ کاربری (UX) یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موثر بر سئوی هر سایتی است؛ زیرا گوگل همواره به دنبال ایجاد بهترین تجربه برای کاربرانش است و کاربران بهترین تجربه را زمانی به‌دست می‌آورند که محتوای یک سایت به زبانی ساده  تمامی سوالات آنان را پاسخ دهد. چنین سایتی علاوه‌بر محتوای متنی، از محتواهای تصویری، ویدیویی و صوتی هم استفاده می‌کند تا فهم مطلب را برای کاربر راحت‌تر کند. 

    حالا که متوجه شدید محتوا چه تاثیری بر سئو می‌گذارد وقت آن رسیده که برای شما توضیح دهیم محتوای سئو شده چه ویژگی‌هایی دارند تا شما بتوانید محتواهایی با این ویژگی‌ها تولید کنید.

    البته باید بدانید که تنها فاکتوری که این مزایا را برای یک سایت به ارمغان می‌آورد محتوا نیست، بلکه سئو یا بهینه‌سازی وب‌سایت فاکتورهای زیادی دارد. یک سایت تنها زمانی به صفحهٔ اول نتایج گوگل می‌رسد که همهٔ این فاکتورها را رعایت کند. اگر دربارهٔ عواملی که وب‌سایت شما را از رقبا جلو می‌اندازد کنجکاو هستید با کارشناسان ما در نبض مارکتینگ تماس بگیرید. متخصصان سئوی شرکت ما سایت شما را بررسی کرده و سئوی مخصوص به آن را با زبانی ساده برای شما توضیح می‌دهند.

     

    10 مورد موثر روی سئو

    محتوایی که بر سئو تاثیر مثبتی می‌گذارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

    تا اینجا به این سوال که محتوا چگونه بر سئو اثر می‌گذارد، تا حدود زیادی پاسخ داده‌ایم. اکثر افرادی که روی سئو سایتشان سرمایه‌گذاری می‌کنند به تولید محتواهای باکیفیت اهمیت می‌دهند؛ اما اینکه چه محتوایی باکیفیت محسوب می‌شود و رعایت چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود محتوایی مناسب را برای موتورهای جستجو تولید کنیم به همین سادگی نیست!

    در ادامه به چند ویژگی اشاره می‌کنیم که باعث حداکثری شدن تاثیر محتوا بر سئو می‌شوند:

     

    ۱- از کلمات کلیدی مناسب برای تاثیر محتوا بر سئو استفاده کنید

    اولین مرحلهٔ سئو محتوا تحقیق کلیدواژه است. انتخاب درست کلمهٔ کلیدی اصلی و عبارت‌هایی که با کلیدواژه ارتباط معنایی دارند (LSI)، باعث افزایش تاثیر مثبت محتوا بر سئو می‌شود. یافتن عنوان‌هایی که با موضوع مقاله مرتبط هستند و سوالات کاربران را در بر می‌گیرد موجب موارد زیر خواهد شد.

    1. تجربهٔ کاربران بهبود می‌یابد.
    2. زمان ماندگاری کاربران در سایت افزایش می‌یابد.
    3. صفحهٔ سایت برای سایر کلمات کلیدی مرتبط هم در نتایج گوگل نمایش داده می‌شود.

     

    عبارت محتوا به انگلیسی

    ۲- محتواها ساده و روان نوشته شوند و خوانایی بالایی داشته باشند

    محتوای وب باید ساده باشد تا تمامی مخاطبان سایت با هر سطحی از اطلاعات و دانش متوجه آن شوند. حتی در موضوعات پیچیده نیز باید به‌شکل ساده‌ای موضوع برای مخاطب شرح داده شود تا او متوجه تمامی جزئیات شود. برای حداکثر شدن تاثیر محتوا بر سئو از جملات کوتاه و مرتبط استفاده کنید. در پاراگراف‌ها تا حد امکان از زیاده‌گویی پرهیز کنید.

    جداسازی هر یک یا دو پاراگراف با یک عنوان مجزا موجب خوانایی بهتر محتوا خواهد شد و به کاربران کمک می‌کند تا راحت‌تر آن چیزی که به دنبالش هستند را پیدا کنند؛ همچنین استفاده از شماره‌گذاری و بولت‌ کمک زیادی به خوانایی متن کرده و موجب می‌شود تا مفهوم محتوا خیلی سریع به‌ مخاطب منتقل شود. استفاده از تصاویر، نمودارها و اینفوگرافیک‌ها هم باعث تقویت محتوا و انتقال سریع پیام‌ها به مخاطبان خواهد شد.

     

    ۳- محتواهای منحصربه‌فرد را تولید کنید

    محتوای صفحاتتان را منحصربه‌فرد و خاص تولید کنید؛ یعنی محتوای شما نباید کپی، تکراری یا خیلی مشابه محتوای سایت‌های دیگر نباشد؛ زیرا از آن‌جایی که الگوریتم‌های گوگل به کپی محتواها حساس هستند این نوع محتواها نمی‌توانند به سئو سایت شما کمکی بکنند. علاوه‌بر این لازم است بدانید که گوگل جرایم سنگینی را برای وب‌سایت‌هایی که حق کپی‌رایت را رعایت نمی‌کنند، در نظر می‌گیرند.

    در تولید محتوا باید خلاقیت به خرج داد و با استفاده از تجربه‌های عملی، محتوایی را در اختیار مخاطب قرار داد که مناسب نیازهای او باشد.

     

    پسری در حال لبخند زدن

    ۴- محتوا را براساس نیاز مخاطب تولید کنید

    هدف بسیاری از کاربران برای جستجو در گوگل یافتن پاسخ سوالات یا پیدا کردن نیازشان است. داشتن شناخت کافی از مخاطبان موجب می‌شود تا محتواهای مناسب مخاطب هدف تولید شود. اینکه بدانیم کاربران با چه هدفی یک کلمهٔ کلیدی را جستجو می‌کنند ما را هنگام تولید محتوا راهنمایی می‌کند. 

    درک درست از قصد کاربر (User Intent) برای جستجو باعث تاثیر محتوا بر سئو خواهد شد. حتی اگر در سئو موفق باشیم و رتبهٔ بالایی در صفحه‌ٔ نتایج به‌دست آوریم، اما محتوایی متناسب با نیاز کاربر نباشد نمی‌توانیم او را در صفحهٔ سایتمان نگه داریم. این یعنی نرخ پرش سایت بالا است.

    اگر نرخ پرش (Bounce Rate) سایت یا وبلاگ شما در مقالات یا صفحات فرود بالاست، به بررسی مجدد پرسونای مخاطبان، کلمات کلیدی و نیازهای محتوایی کاربران بپردازید.

     

    ۵- محتوای باکیفیت حداقل ۱۰۰۰ کلمه است

    هیچ وقت کیفیت محتوا را فدای کمیت نکنید، اما باید برای تاثیر محتوا بر سئو، حداقل ۱۰۰۰ کلمه محتوای مفید داشته باشید. دلیل این موضوع به رقابت سنگینی برمی‌گردد که در برخی از کلمات کلیدی وجود دارد. اکثر رقبا با استفاده از تحقیقات گسترده‌ای که انجام می‌دهند، محتواهایی باکیفیتی را تولید می‌کنند و در وب‌سایت یا وبلاگ خود منتشر می‌کنند. به همین دلیل برای پوشش دادن همۀ ابعاد یک موضوع باید از تعداد کلمهٔ بیشتری برای تولید محتوا استفاده شود.

    در حال حاضر الگوریتم‌های موتورهای جستجو توجه چندانی به محتواهای زیر ۵۰۰ کلمه ندارند (البته این موضوع شامل سایت‌های خبری منتشر نمی‌شود). محتواهایی که بلندتر و جامع‌تر هستند، شانس بیشتری برای رتبه‌گرفتن دارند. حتی در برخی از موارد تولید محتواهای طولانی که بالای ۳۰۰۰ کلمه هستند، موجب می‌شود تا رضایت کاربران از سایت بیشتر شود و جواب تمامی سوالات خود را دریافت کنند.

     

    ۶- از فرمت‌های محتوایی متفاوت برای تاثیر محتوا بر سئو استفاده کنید

    یکی از مواردی که هنگام تولید محتوا باید در نظر بگیرید فرمت‌های مختلف تولید محتوا است. سئو تنها محتوای متنی نیست. اگرچه متن در سئو از اهمیت بالایی برخوردار است، اما با استفاده از فرمت‌های مختلف محتوایی مانند تصاویر، اینفوگرافیک، نمودارها، ویدیو، انیمیشن و پادکست (فایل صوتی) امکان بهبود کیفیت محتوا و جلب توجه بیشتر مخاطبان فراهم خواهد شد.

    تنوع محتوایی در سایت موجب می‌شود تا نیاز کاربران بهتر تامین شود و پیام‌های بازاریابی محتوایی به‌سادگی انتقال یابد. درج تصویر در بین متون علاوه‌بر اینکه موجب بهبود خوانایی خواهد شد، ترافیک ارزشمندی را برای وب‌سایت فراهم می‌کند.

     

    تصویری از لپ تاپ

    ۷- چگالی کلیدواژه در محتواها را رعایت کنید

    افراد زیادی از تاثیر محتوا بر سئو اطلاع دارند. به همین دلیل همۀ افرادی که از بازاریابی دیجیتال برای  کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند به سراغ سئو محتوا می‌روند. درستی برخی از اصول و قواعد در سئو محتوا اثبات شده‌ است و اکثر کارشناسان به آن‌ها تاکید دارند.

    برای اینکه گوگل، یک محتوا را با یک کلمهٔ کلیدی خاص در نتایج خود نشان دهد باید آن عبارت به تعدادی مشخص و به‌صورت متوازن در متن تکرار شود. خزنده‌های گوگل با توجه به تکرار کلیدواژه متوجه موضوع مقاله یا صفحهٔ سایت می‌شوند.

    رعایت چگالی کلیدواژه یا همان میزان تکرار کلمهٔ کلیدی از موضوعات مهم برای تاثیر محتوا بر سئو است. محتواهایی که کلمهٔ کلیدی در آن‌ها کم‌تر از میزان حدود چگالی تکرار شده است، شانس زیادی برای به‌دست آوردن رتبه نخواهید داشت. همچنین اگر میزان تکرار کلیدواژه در محتوا بیش از حد باشد، از خوانایی متن کم می‌شود و گوگل آن را بمباران کلمه کلیدی (keyword stuffing) تشخیص خواهد داد و آن صفحه را به‌طور کلی از صفحهٔ نتایج حذف می‌کند.

     

    تصویری از سرپ گوگل

    ۸- برای تاثیر محتوا بر سئو به سراغ عناوین و توضیحات متای جذاب بروید

    رعایت اصول کپی‌رایتینگ هنگام نوشتن عنوان‌ها موجب می‌شود تا کاربران با محتوا تعامل بهتری برقرار کرده و با انگیزۀ کافی مقاله را تا انتها مطالعه کنند. اگر می‌خواهید نرخ کلیک روی محتوای شما در صفحهٔ نتایج SERp افزایش یابد در نوشتن عنوان و توضیحات متا دقت کافی داشته باشید.

    استفاده از عنوان‌های ترغیب‌کننده و متفاوت با سایت‌های رقبا موجب خواهد شد توجه کاربران به سمت مقالات شما جلب شود. استفاده از کلمات کلیدی در عناوین و توضیحات متا از عوامل مهم تاثیر محتوا بر سئو محسوب می‌شود.

     

    ۹- از لینک‌سازی داخلی و لینک‌سازی خارجی در محتوا استفاده کنید

    نوشتن مقالاتی مرتبط با یکدیگر موجب خواهد شد تا توجه گوگل زمینه‌ٔ فعالیت یک سایت شود و آن سایت را در نتایج مربوط به کلیدواژهٔ آن نشان دهد. شما باید این مقالات مرتبط به هم را به یک‌دیگر لینک دهید تا گوگل بتواند ارتباط بین آن‌ها متوجه شود؛ به این‌ کار لینک‌سازی داخلی می‌گویند. 

    بهتر است از کلمات کلیدی مقالهٔ لینک شده به‌عنوان انکر تکست استفاده کنید.

    همچنین نوشتن مقالاتی باکیفیت در زمینهٔ کاری خودتان  موجب می‌شود تا سایت‌ شما به‌عنوان مرجعی در آن صنعت شناخته شود و لینک‌های خارجی بسیاری را از سایر وب‌سایت‌های معتبر و مرتبط دریافت کنید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. جالب است بدانید که گوگل اعتبار سایت شما را توسط لینک‌سازی خارجی می‌سنجد.

     

    شخصی در حال آموزش سئو

    ۱۰- برای تاثیر محتوا بر سئو، اصول بازاریابی محتوایی را رعایت کنید

    بازاریابی محتوایی (Content Marketing) یک دانش جامع است که باید هنگام سئو کردن یک سایت آن را نیز رعایت کرد. با رعایت اصول کلیدی بازاریابی محتوایی، سئوی سایت یا وبلاگ‌تان را تقویت کنید. این اصول عبارت‌اند از:

    1. انتخاب پیام بازاریابی مناسب: برای اینکه در سئو محتوا موفق شوید، از پیام‌های بازاریابی مناسب پرسونا و شخصیت کسب‌وکارتان استفاده کنید.
    2. انتخاب بستر مناسب برای انتقال پیام بازاریابی محتوایی: مثلا وبلاگ، صفحات فرود و صفحات محصول باید محتوایی متناسب با ماهیت آن‌ها منتشر کرد تا پیام محتوا به مخاطبان انتقال یابد.
    3. دعوت به اقدام: هر محتوایی باید هدف مشخصی داشته باشد و در پایان مخاطب را دعوت به اقدام مشخصی (CTA) نماید.

     

    سخن پایانی

    کاربر و گوگل بیشترین اهمیت را به محتوا می‌دهند؛ به همین دلیل است که متخصصان سئو معتقداند تاثیر محتوا بر سئو زیاد است. به‌گونه‌ای که SEO را نمی‌توان بدون تولید محتواهای باکیفیت تصور کرد. برای موفقیت در دنیای دیجیتال باید به بازاریابی محتوایی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا امکان انتقال پیام‌های بازاریابی را از طریق ترافیک به‌دست آمده از گوگل داشته باشید.

    آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

    شاید برای شما هم سوال باشد

    تاثیر محتوا بر سئو چیست؟ 

    تنها راه داشتن سئوی سایت قدرتمند تولید محتوای باکیفیت است.

     

    محتوا بر سئو چگونه اثر می‌گذارد؟ 

    محتوا موجب می‌شود توجه کاربران به سایت جلب شده  و به سایت اعتماد کنند. همچنین این محتوای باکیفیت و مفید است که موجب ماندگاری مخاطبان در سایت خواهد شد.

     

    چه فرمت محتوایی روی سئو اثر می‌گذارد؟

     محتوای موثر بر سئو فقط متن نیست. بلکه تصویر، ویدیو و صوت نیز روی بهبود سئو اثر دارند.

     

    دلایل استفاده از محتوای سئوشده چیست؟ 

    مدیران سایت‌ها باید از اصول سئو در کنار قواعد بازاریابی محتوایی استفاده کنند تا بتوانند کاربران را به خرید از کسب‌وکار ترغیب کنند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ممکن است به موضوعات زیر هم علاقه‌مند باشید

    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"